Vil du med på loppemarked i Odense?

Jeg har en masse små og store ting, jeg vil af med, men som er for gode til at smides ud. Så jeg har overvejet en stand på et loppemarked, men vil gerne dele oplevelsen med en anden, hvis nogen skulle have lyst :slight_smile:

Der er et fast loppemarked ved Odense Havn hver søndag i sommerhalvåret. Man giver 100 kroner i stadeleje per gang. Datoen kan vi altid tale om, men det skal ikke være, før det bliver lidt varmere i vejret.

http://www.loppemarked-odense.dk/

ALT kan sælges på et loppemarked - også ting, der er i stykker. Siger man. Så det er jo en god mulighed for at få ryddet ud. Og skulle der være mere end 1, der har lyst til at tage med, vil det selvfølgelig kun være hyggeligt :slight_smile:

Det lyder rigtig hyggeligt :slight_smile: Jeg har dog ikke så meget at sælge ud af tror jeg, men jeg skal i gang med forårsrengøringen, og så dukker der unægteligt nogle ting op. Jeg ved jeg har en masse katteting et-eller-andet-sted, som kattene ikke bruger, og som det vil være synd at kassere.

Orrrh det vil jeg da gerne!

Jeg kan i den grad skrive under på hvor hygsomt det er at være på loppemarked/bagagerumsmarkeder. Sidste sommer var jeg i hvert tilfælde på 12-14 stykker og der blev tjent pænt mange penge (dog slet ikke som på Jyraks udstillinger) til hittemisserne. Folk er S^Å afslappede og venlige og man får SÅ mange gode snak’s. På lørdag (og vejrudsigten siger godt vejr) er det første bagagerumsmarked i mit lokalområde (Låsby-spejderne) og var det ikke fordi jeg SKAL lave hobbyudstilling istedet, så havde jeg tilmeldt en stand i Låsby. Jeg håber I der tager af sted får et godt salg

Lyder som om Nick også er på :ok: