Vil i hjælpe med en stemme?

stemt:)

Så går vi ind i slutspurten :kryds: … hvis du ikke allerede har stemt på os :thumbup: … håber jeg du vil gøre det nu :smiley: Tak

http://www.lokalenergi.dk/da/privat/stoetteprojekt/stem-paa-ideer/dagplejerne-i-skovby/

Stemt

Så har jeg også stemt. Jeg håber I vinder den.

Stemt igen, med ny email

Stemt :kryds:

I morgen kl 15 er det sidste chance for at stemme, så hvis du ikke allerede har gjort det, håber jeg du vil gøre det nu :kryds: … På forhånd Tak fra Dagplejerne i Skovby :smiley:

Ha en go solskinsdag :smiley:

Jeg har lige stemt, og det ser da ud til at I vinder :thumbup:

Edit: det er lige det med at huske læsebrillen. :ups: Men I er da tæt på! :kryds:

Jeg har stemt fra 3 forskellige emails :slight_smile:

Så har jeg også stemt…:slight_smile:

Lene og hendes dagplejekolleger OG ikke mindst ungerne er bagud med sølle 3 stemmer…så stem herinde og hjælp de dejlige børn med at få vind i lungerne og (var lige ved at skrive pelsen)…men det skal nok istedet være …øjnene:høhø:

Så er der stemt igen, fra en ny adresse…men de er desværre kommet endnu mere foran :frowning:

Ja, det virker lidt som en håbløs kamp … men altså vi giver ikke op før kl 15 i dag … så stem gerne indtil kl 15 i dag !

Jeg får lige mine kolleger til at stemme, når jeg kommer på arbejde og skal nok også gøre det igen fra min arbejdsmail

Vi vandt desværre ikke :frowning: … men tak for opbakningen :thumbup:

Øv Lene…jeg stemte i går fra mine 3 mailadresser, men de andre fik hurtig halet ind på jer. :frowning: