Vil I kaste et blik

på hjemmesiden nu?

http://www.freewebsite-service.com/yogini/

Jeg mangler fortsat at købe domæne, men jeg har givet den en ordentlig omgang…

MVH

Edit: Nu kom den…

Flot side :slight_smile:
Kan godt lide den beskrivelse du endte med at vælge ^^

Meget pæn forside!! Meget forbedret!!:juhu:
Billedet på forsiden er super - mislingen kigger på mig fra skærmen: “synes du jeg er sød?” JA! Sikke blå øjne.
Tillykke!!!

Jeg synes den ser godt ud! Og du har fået nogle af de sjove historier med :slight_smile:

Okay, nu bad du om det, så nu er jeg lige rigtig kritisk… :slight_smile:

Første indtryk: Jeg vil hellere se dette billede på forsiden. Denne her ser sød og fræk ud, den anden har det der sligthly deranged udtryk som killinger i den alder nogle gange har, grundet deres bælgøjethed :tihi:

Baggrundsfarven (det brune) gør intet for at fremme snowshoe farven, og passer ikke ret godt til tonen i det grå… :slight_smile:

Det virker lidt mærkeligt at I alle tre omtales i tredje person, på “om os” :slight_smile: Og at der f.eks. skrive “de tre” i stedet for “vi (tre)”

Under hunkatte: Ville være rart med et billede af Fie undernavnet, fremfor længere nede (første håndsindtryk, du ved).
I øvrigt så loader siden viiiiiildt langsomt? Og nogle bedre voksen billeder - f.eks et hvor man kan se hele hende og hvordan hun er bygget… Det der hvor hun er “wanna-be hval” er det fra drægtigheden? for så skal det nok lige nævnes :slight_smile: Fin tekst, der er dog lige

Fie er vores første avlskat i Danmark

Det er vel vores første avlskat, og den første snowshoe(-avlskat) i DK, eller hvad mener i? :slight_smile:

Viggo: Samme :slight_smile:

Under snowshoe:

der har arvet huskattens robusthed kombineret med siameserens hang til narrestreger

Jeg ville hellere skrive noget i stil med at den som en siameser har hang til narrestreger, men har et mere robust temperement (eller hvad du nu mener). Det der med vægt på at den kommer fra at blande racer/katte, ville jeg ikke lægge så stor vægt på, det forvirrer efter min mening mere end det gavner… Tal om racen som den er nu, ikke om hvad den har fra andre racer… :slight_smile:

Super med de der spørgsmål som man skal besvare ang. om man vil kunne lide en snowshoe :slight_smile:

Der laves en kontrakt på, at du ejer katten, men at vi står til rådighed med livslang vejledning, og hvis der skulle ske noget uventet, der gør, at du ikke kan beholde katten længere, så vil vi naturligvis altid hjælpe med at finde et nyt hjem eller tage katten retur. Vi tror på dialog med købere fremfor uvenskab og krig.

Sådan noget der mener jeg er at gå for meget i detaljer, det ville jeg hellere tage i en dialog, fremfor skrive på hjemmesiden :slight_smile: (bortset fra det med livslang vejledning)

Det med ventelister ville jeg sætte i bunden, hvis overhovedet. Det virker så negativt at få det slynget i hovedet der i starten :slight_smile:

Killinger: Igen, et billede i starten der lige giver et godt indtryk, og så tekst :slight_smile:

Håber det kan bruges :slight_smile:

Har kun nået at kaste et hurtigt blik på nogle af siderne, men den ser meget mere indbydende ud nu. Tillykke. :smiley:

Fin hjemmeside. Overskuelig og informerende

Super! Og dejligt med Feedback Eva !

MVH

Under tilsalg står der pris på killingerne - og at der er rabat ved samlet pris … skriv hvad der følger med i prisen(ellers kunne man tro at de 5700 var eksklusiv neutralisation og vaccination…)
og så synes jeg, som eva, at det med venteliste virker negativt og bør (hvis det overhovedet bør…) komme til sidst…

Lige da jeg så dette billedet, strejfet denne tanke mig:

Sidder han i bur :surrender1:

Det ved jeg jo godt at han ikke gør, men når denne tanke kan strejfe mig kan den vel også ramme andre som blot er inde og kigge. Prøv at tage det inde fra løbegården i stedet for.

Fin side ellsers :stuck_out_tongue:

Nårh ja - nej det er bare en almindelig løbegård - jeg står uden for og venter på Elin og skød et foto af frækkerten. :slight_smile:

Men det fremgår jo ikke.

Der står da hvad der følger med købet af killingerne…?

Jeg synes, det er et flot site. Umiddelbart synes jeg, det indeholder de informationer, man som udgangspunkt har brug for, når man skal danne sig et indtryk af jer og jeres opdræt og af Snowshoe-racen generelt og jeres katte specifikt. Så det følgende er jo bare småting.

Det her er virkelig en lille bitte detajle, men nederst på Til Salg-siden står der

den vil dog lege og være opsøgende og kræve ejerens tid resten af dens levetid.

Skal være “sin levetid”.

På links-siden skal du måske overveje lige at sætte en kort beskrivelse på nogle af dine links. Fx ville jeg for et år siden ikke have anet, hvad TICA er for en størrelse. Eller Viking Cats eller Pawpeds. Og så ved jeg ikke lige, hvorfor KLUBBER (overskriften) står med store bogstaver, når resten er med småt?

Under “Seneste nyt” ser Tags meget mærkelig ud, og det ser lidt mærkeligt ud, at overskrifterne står på engelsk. Men det kan du måske ikke ændre.

Er du sikker på, at du vil have “Most popular” med? Det giver mening at have sådan en på et nyhedssite (som du sikkert er vant til at skrive til :)), men jeg synes ikke, det er så interessant på et site som dit.

Der mangler et billede nede for neden - muligvis en pil, der viser til næste side?

Jeg er enig med Eva i det her med at omtale jer i tredje person. Det virker mærkeligt - som om der eksisterer en fjerde person et sted, som man ikke ved, hvem er, og fortæller.

Det med ventelisterne kan jeg til gengæld ikke se, der er noget galt med. Jeg synes da, det er en udmærket information at få som potentiel køber - at man ikke kan blive skrevet op til en kat, før der rent faktisk er killinger at blive skrevet op til. Men det kan da godt være, det bør stå et andet sted.

Til gengæld studsede jeg over denne sætning:

Vi tror på dialog med købere fremfor uvenskab og krig.

For mig virker den meget indforstået, baseret på nogle erfaringer du har gjort dig med katteverdenen, som man slet ikke behøver indvie en udenforstående køber i. Man kunne sagtens få det med i en eller anden form alligevel, fx:

Vores hensigt er gennem dialog at gøre det bedste for vores katte og for racen generelt - eller noget i den stil. Men delen med uvenskab og krig virker lidt malplaceret, synes jeg.

Super flot hjemmeside :slight_smile:

Noget af det eneste jeg som sådan kan påpege er under “kontakt os” jeg bryder mig ikke om den kontaktformular i har sat ind. Så hellere en liste med evt. telefonnr eller en email adresse (som der gør under “om os” :slight_smile:

Jeg har ikke læst hele jeres hjemmeside igennem, men står der nogle steder hvor i landet I og kattene bor? :slight_smile:

Ja - det står der - men det er jo ikke så afgørende, da man skal rejse hvis man vil se dem. Der er kun os. Men det står der.

Nogle af jeres forslag kan jeg ikke ændre, det er en fast skabelon…

Inklusiv kontakt

Jeg kan heller ikke ændre farven.

MVH

Helle - Hvad har du prøvet siden du mener at du ikke kan ændre farven? Altså det der brunlige baggrundsbillede? for det plejer man da at kunne i skabeloner? :slight_smile:

Og hvis ikke, så ville jeg absolut lave min hjemmeside i et andet program, eller bygge den over en anden skabelon :slight_smile: (medmindre du selvfølgelig meget gerne VIL have lige den farve, det er jo op til dig) :slight_smile:

Jeg kan muligvis skifte den - skal lige se det lidt an… Thanks:-)

Helle - Jeg lå lige og tænkte i morges inden jeg stod op, og kom til at tænke på om det mon ikke var en idé at køre lidt sne og is tema på hjemmesiden? Tror også blålige nuancer vil være meget pænt til dem :slight_smile: