Vil i med på udstilling?

Han hygger sig sgu’ da godt nok! :heart_eyes:

Du må slå et slag for, at der indføres Handicap klasser i katte regi også - han kan jo næppe gå som ilder, måske som havodder…? :thinking: :yum:

2 Synes om

De kan godt udstilles, bare ikke i Fife, jeg ved at der på et tidspunkt blev udstillet en huskat der havde fået fjernet et øje på Tica udstillinger her i Danmark

3 Synes om

Altså, jeg er bare imponeret over, I ikke begge har åben mund :pplllllll:

2 Synes om

Ja det er ret godt klaret ik :joy:


Brian festede altid når han var afsted :smile::heart:

11 Synes om


To små piger og en koncentreret dame :smile:

11 Synes om


Brians søn, Lange Peter. Mira har ofte fået lov at håndtere de unge, og mere end en gang, er det endt med en NOM :+1:t2:
Peter var pæn som killing, men som ungdyr fik han at vide “Han er en pæn kat, hvis han ikke sad som en frø” :smile: I øvrigt af samme dommer som gav Brian BIV, så jeg må nødvendigvis tro på mandens dømmekraft :joy::heart:

12 Synes om

Mange TICA dommere prøver at variere, hvordan deres finals køres - og samtidig give andre udstillere/publikum mulighed for at lære lidt om de forskellige racer, så ejeren bliver ofte bedt om gå bag bordet og præsentere sin kat (kun de gode sider, selvfølgelig :wink: )

Her er min præsentation af Jools til vores Regional i Dresden for nogle år siden :smiley:

13 Synes om

Jeg kan godt li, du formaner hende om ikke at række tunge på foto 2 :smile:

1 Synes om

Ja, det er jo ikke pænt at række tunge af sine beundrere :wink:

2 Synes om

Altså, før nogen for alvor opfandt google maps og udenlands data, skulle en god venindes mand checke at vi havde kort på GPS’n over polen.
Alt i skønneste orden
Indtil vi krydser den tyske grænse og ber den om at finde til Poznan.
Sort skærm.
Så var gode dyr rådne.
Når alt andet kikser , så ringer man til min far. Sådan har det altid været.
Så grundig vejledning nedskrevet og afsted det gik. Jeg vidste at vi skulle bo lige i nærheden af banegården, så ideen var " helt til centrum, så er der skilte til banegården" og havde et detail kort printet over området.

Skilte fandt vi aldrig, men efter at have cirklet lidt rundt, fik vi en rar taxa mand til at køre forrest …

Forøvrigt festligt sted. Pænt og rent, men kunne tydeligvis også lejes på timebasis, for det er ikke stedet man eller lige" kommer forbi" i sin sportsvogn.

I entreen hyggede forøvrigt to brandstive tjekkiske foder repræsentanter , dem havde vi vældig hygge med.

Og på world show har jeg taget “en for holdet” - glad mand ville fejre med dansker lejren. Hjemmebrændt Slivovich , lunken, kl. 11 om formiddagen.
Jeg er hårdhudet, så tog en for holdet… et halvt engangskrus. Det holdt hårdt at få ned.

Eller på show i Vrå. Frygtelig trær og med værelse lige ved siden af hallen.
Pelka var nomineret men vandt aldrig noget, så “B. vil du ikke babysitte hende til sceneshow”
Jeg sov fra kræeets eneste BIS nogensinde . SUK

9 Synes om

Flashback til alt for længe siden og udstillinger med ham her:

FB_IMG_1614808111580

16 Synes om

Jeg kan ikke huske hvilken udstilling det var, men Brita stod i en mellemgang med hittekat og de fleste ved at Brita altid er god for en snak, så der stod jeg :slightly_smiling_face:
Hildi var NOM og pludselig blev kat IV kaldt til nomineringsring.
Jeg røg ind med sådan en hast, greb Hildi i en nullerput og rutsjede hende henover scenen :crazy_face:
Jeg ved ikke hvem der blev mest overrasket over den manøvre, Hildi, Mette eller Susanne :blush:
I hvert fald var Mette så venlig at sige, det er ovre i ringen hun skal være :joy::joy::joy:
Så jeg tog pænt en meget paf Hildi og bar hende over på rette sted😄

Jeg vandt senere “Årets kiks” i DSO for det stunt :crazy_face:

9 Synes om

Du kastede hende op på scenen gjorde du, så hun snurrede rundt :joy: … sjældent har jeg grint så meget … jeg var helt ny den dag men selv jeg viste du var helt gak :woozy_face::joy::crazy_face:

8 Synes om

Hvor er Jools fin og lille! Og så det søde “blep” på billede 2 :heart_eyes_cat:

1 Synes om

:laughing: Øjjj vi glæder os for vildt til der kommer udstillinger igen!
Det er bare så typisk vi har så længe gerne ville afsted men intet lige haft at slæbe med, endelig! Har vi noget at udstille og så er der ingen udstillinger :argh:

Selv manden tripper for at komme afsted, og det plejer ellers mest at være mig der gerne vil have han deltager :joy:

Fra Tonto’s første udstilling som voksen hvor han opførte sig fint :upside_down_face: sidste gang Michael var afsted var da Tonto blev Champion og viste Michael og dommeren at udstilling gad han sq ikke, øj han var en sur dreng. :woozy_face: så vi trænger altså til nogle flere gode udstillinger med katte der syntes det er sjovt.

6 Synes om

Og vores første udstilling med Biscaya og der var jeg et stort nervevrag og kunne overhoved ikke hitte hoved eller hale i noget :joy: godt @Lykke og Rune var der til at forklare hvad pokker vi skulle og hvad de forskellige ting betød.


Katteklubbens Galloween udstilling - Kolding 18. Oktober 2014
Klasse: 12 - Killing

:muhaha: også her Michael undlod at fortælle mig at man kunne få rosetter! Uanset hvordan katten havde klaret sig, man skulle bare selv købe den. (Biscaya blev Ex1 og udtaget til Nom men fik den ikke) Sååååååå jeg måtte skrive til klubben der afholdte om jeg kunne købe en og @_DK_Sugieh Havde den med hjem til os :upside_down_face: Ty!

7 Synes om

:joy: og en helt ung Michael - Brædstrup 10 Jan’ 2015

11 Synes om

Men jeg er glad for du er sygeplejerske, så ved du hvordan jeg skal håndteres :joy:

Tak :hjerte:

Ja, rent fysisk fylder hun ikke så meget i landskabet, men hun har en meget stor personlighed og det samme har hendes børn :smiley:

3 Synes om