Vil i med på udstilling?


Når Brian var på arbejde, gik han så pænt i sele… hjemme var det en kropslammer :crazy_face:

Han fik lov til selv at vælge ny nullerput :smile:

12 Synes om

Jeg glemmer aldrig hans mindre elegante måde at komme op på det bord med nullerputterne. Han hang i begge forpoter og svingede ind under bordet. Det var klasse :joy::joy::joy:

6 Synes om

Undskyld men fnis den beskrivelse :rofl:

Med venlig hilsen beimis ejer

Han var også henne og godt ville rage på bordet i standen. @Lykke så straks hans behov og fiskede den gule dims han ligger med i venteburet :smile: Så måtte jeg jo bøje mig og købe den :crazy_face:

4 Synes om

Det er jo ikke en rigtig udstilling uden Muflingen på slap line :hjertehop:

Her i Herning, hvor den stakkels dommer skulle fortælle, at han altså ikke fik cert :tihi:

@HolmeInc Krammedyret hos dig skal da helt sikkert med til Herning. Det handler om at charmere, ikke så meget andet :heart:

12 Synes om


Dione på hobbyudstilling. Hun vandt et olieskifte til min bil for “Bedste motor” :smile: Mine første og eneste hjemmesyede gardiner. Lucky prøvede indtil flere gange at aflive stoffet i processen og jeg lovede mig selv, aldrig at forsøge med DIY gardiner igen :smile:

10 Synes om


Da Brian blev SC og Kaj SP. :hjerte:
Da @Anne lavede sit første kuld, var der vist ingen der drømte om, at tre drenge fra samme kuld skulle nå det. Vores formand for DSO, har aldrig hørt om det er sket før.
Men ikke desto mindre er der her… tre på stribe SC Ilikethis Ténébrion, SP Ilikethis Blua Loco og SP Ilikethis Rapido kaj Dikaj :slight_smile:
Af en dommer også kendt som “The Big Boys Club” :smile:

11 Synes om

og så de skæve… :rolleyes:

8 Synes om

Min allerførste udstilling i januar 2011, hvor jeg fik kvalificeret hjælp :slight_smile: Havde det ikke været for Anneth, ja så var jeg rendt skrigende væk og aldrig kommet igen.

11 Synes om

Undskyld
Må jeg spørge dumt, hvilken slags er den grå ?
Kan ikke få placeret :flushed:

Min allerførste udstilling i januar 2011, hvor jeg fik kvalificeret hjælp :slight_smile: Havde det ikke været for Anneth, ja så var jeg rendt skrigende væk og aldrig kommet ige

Det er lige sådan jeg tro jeg vil gøre, og afskrækker mig. Men det beroliger mig så meget, at andre også tør indrømme de har det sådan. Tak for det :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

Jeg er usikker på, om du mener citatblokken? Jeg har sat den korrekt ind i dit indlæg, hvis det er den. Den nemmeste måde er lave den på er ved at markere den tekst fra et indlæg, som du gerne vil citere. Så kommer der en lille, blå boks, hvor der står citat. Den klikker du på, og så bliver citatet sat ind i et indlæg, du så kan gøre færdigt. Fordelen ved at gøre det sådan er, at du så får med, hvilket indlæg du citerer fra.

Hvis du bare vil markere noget tekst i dit eget indlæg som et citat, kan du markere teksten og trykke på citationstegnet i værktøjslinjen. Det er sådan, jeg har lavet citatet i dit indlæg ovenfor.

1 Synes om

og hivs du mener den grå kat - så er det en kurilian bobtail langhår :slight_smile: (sortsølv tortie tabby)

2 Synes om

Det er bestemt ingen dum spørgsmål, den grå er en Kurilean Bobtail. Hun er sort sølv tortie spottet.

her er det et lidt bedre billede af hende, hun var min første Kurilean Bobtail

Her er hendes barnebarn Marikix

9 Synes om

Vi har jo alle været på vores første udstilling og har man ikke haft nogen til at tage sige under sine vinger de første par gange, så kan det godt virke temmelig afskrækkende :slight_smile:
Jeg startede de første par udstillinger med et par opdrættere og udstillere af helt anden race end mine egne, men de hjalp mig igang og vi havde det smadder hyggeligt sammen på tur :slight_smile:
Langsomt bygger man nye bekendtskaber på - og pludselig har man udstillet i over 14 år lige afløst af to-tre års pause sammenlagt hist pist :ups: (kom til at tælle - min første var i 2007 på Sjælland et sted, Roskilde måske :thinking: )

Vi starter alle et sted :slight_smile: og en katteudstilling kan være VIRKELIG svært at komme i gang med “helt alene”. Der er det godt at have nogen med, der kan guide en i gang. :slight_smile: Jeg blev slæbt med af nogle, jeg kom til at lære at kende på et gammelt katteforum som end :slight_smile:
Så bliver det meget mindre skræmmende og kaosset mindre kaotisk :slight_smile:

3 Synes om

Ja, det kunne det jo også være … :flushed:

3 Synes om

Den bedste måde at komme igang er at hæfte sig på nogle :slightly_smiling_face: Netop her på kattegale er der mange, der har startet andre op og udlånt udstyr mm så man ikke nødvendigvis skal ud og handle stort ind, før man ved om det er noget :slightly_smiling_face:
Det eneste det kræver, et at man lukker munden op :wink: Så går resten oftest ganske af sig selv :+1:t2:

1 Synes om

Et eller andet må der jo være ved de der udstillinger, der trækker… Vi var på den første i november 1988… jeg må jo nærmest have været med i en barnevogn, så ung som jeg er… :flojte:
Ved indcheck nævnte jeg at vi var spritnye, så vi fik lige forevist først dyrlægen og derefter det rigtige bur af en flink ung mand. Og så var det ellers “ud på det dybe vand”, for vores opdrætter var ikke med. Men så var det jo heller ikke sværere at følge med i - det var hyggeligt og vi hænger jo på endnu :slight_smile:
Så som svar på spørgsmålet: JA - vi vil så meget med på udstilling! Rigtigt gerne allerede i juni i Hjørring…!
VH
Susanne

3 Synes om

Ja, ifølge Daraks katalog var du i Roskilde 04.11.2007 med Devouee og Yasha.

Vi var der med Ivanhoe - den eneste udstilling, han nåede, inden FIP’en tog ham. :heart:

13 Synes om

Ja der kan man bare se - lidt hukommelse har jeg da :smiley:
Det var første udstilling. Desværre er jeg bange for de billeder er væk fra den gang, måske … må lige rode i den gamle photobucket i aften :slight_smile:

Det er bare helt vildt hyggeligt med katteudstillinger - jo fler man kommer til at kende, jo sjovere bliver det bare :slight_smile:

… skal vi ikke snart af sted igen, hva hva? Helt ærligt :ups:

3 Synes om

Det er simpelthen grund nummer ét til jeg startede tråden :blush: Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind.
Jeg savner det SÅ meget, også faktisk mere end jeg havde forestillet mig.
Hele det setup med fælles interesse, venner og bekendte og deres misser. Standene, FIP-raflet, dommerne… ja bare det hele :heart:

2 Synes om