Vil I se somalikillinger?

Jeg fik jo totter lige inden jul og nu er de ved at runde de 8 uger, hold op tiden løber afsted -surrender

Alle 4 er bare SÅ dejlige og det bliver forfærdeligt når de skal flytte fra mig, jeg har advaret Teresa om mulige vandfald :ked:

Selvom jeg er pjattet med alle 4, så er der een af dem som bare er lidt mere, og et mulig navn til hende kunne jo så være “Cry me a River” :høhø:

Nå, men alle 4 trives og skal i morgen til deres første vaccine og chek, så jeg er spændt på hvad Onkel Stig syntes

Pige 1 er en flabet tøs og intet kan kue hende. Virkelig smuk pige :hjerte:

Pige 2 er ikke så forsigtig mere, hun buldrer frem nu. Hun er også en smuk misser :hjerte:

Drengen er bare en charmegøj, han ved lige hvordan han skal tackle mig. Jeg er vild med hans sorte kontraster i hovedet :hjerte:

Pige 3 har ikke noget bakgear, det er bare ligefrem og gerne hurtigt :tihi:. Hun er også en lækker misser :hjerte:

Ejjj hvor er de nuttede, hvem af dem er så en beholder?

Åhhh nej - jeg skulle ikke have kigget.

:doh::doh::doh::doh:

For syv søren, hvor er de bare for dejlige - suuk.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg skal ikke beholde noget, killingerne er ikke mine :slight_smile:
Jeg har en kat på foder og det er hendes kuld, men jeg ville gerne beholde dem alle sammen :tihi:

[quote=Catika;336391]Jeg skal ikke beholde noget, killingerne er ikke mine :slight_smile:
Jeg har en kat på foder og det er hendes kuld, men jeg ville gerne beholde dem alle sammen :tihi:[/quote]

Aha, kunne du mon ikke fedte godt og grundigt. :høhø:

Jow jeg kan vel bare hoste op med nogle penge, men jeg har nu heller ikke plads til en mere :slight_smile:
Men skønne og forfærdelig smukke er de :wehuu:

Nååårh, hvor er de dejlige :wehuu:

Så hvad tråden hed, tænkte nej! (kender mig selv jo :)) - og åbnede den straks og kiggede.

GUD de er søde:-)

Hold op hvor er de dog bedårende :wehuu:…de er helt vilde smukke, dejlige og jeg kan godt forstå du lider :pote:

Det her skulle altså være strafbart…

Du godeste…hvor er de smukke.
Jeg er vild med han-katten…:besvimer:

Åhhh, ja de er da overdejlige :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Somalikillinger :øhmm:…jeg kan ikke se noget…må lide af midlertidig blindhed:uha:

:hjerte:Hvad man ikke kan se, kan man heller ikke blive skruk af, vel:fløjte:

Hvor ser de alså søde ud alle fire :hjerte:

Nej, hvor er de altså lækre! :hjerte:
. o O ( Jeg må ikke få flere katte, jeg må ikke få flere katte!! )

:wehuu::wehuu:

jeg er da bare helt forelsket i nummer 2 - hun ligner en der kommer til at vokse op og blive en rigtig lille udspekuleret gavtyv

[quote=anne p;336465]Somalikillinger :øhmm:…jeg kan ikke se noget…må lide af midlertidig blindhed:uha:

:hjerte:Hvad man ikke kan se, kan man heller ikke blive skruk af, vel:fløjte:[/quote]

Nej det var da godt du så ikke kan se dem, men der er ellers meget søde :stuck_out_tongue: :smiley:

Hun har ellers været den lidt forsigtige pige i kuldet, men hun er ved at komme efter det nu og er ved at blive en rigtig bisse :smiley:

Åh nej, jeg vidste, jeg ikke skulle kigge…hvor er de bare dejlige allesammen :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
Jeg er især vild med drengen, han ligner en lille bølle :slight_smile:

In Love <3