Vil ikke spise selv

:trøste::trøste::trøste:

:kram:

Charlie fik fred her til morgen. Han havde det ikke godt mere og uanset hvad der har været årsagen til alt det her, så var der ikke længere noget vi kunne gøre for at hjælpe ham :brist:

Han var mit første kæledyr - en rigtig flot huskat med verdens blødeste pels og de største poter! :hjerte: Han har haft 12 gode år med mig og min familie og i aften skal han begraves et af de steder i haven hvor han elskede at sidde og kigge på fugle. Mine forældre vil plante et træ på stedet og jeg vil se om jeg kan finde en sten eller noget til at markere “hans sted”. Min far har bygget en fin kiste til ham og deri ligger han blødt og med noget af hans yndlingslegetøj, en baldrianpude, som han har fået af mine to katte :pote:
Hvil i fred Charlie og kom godt over på den anden side :lys:

I får lige lidt gamle mobilbilleder af smukke Charlie. Det er det eneste jeg har adgang til hjemme hos mine forældre.

:sørger:
:lys:

:lys: god rejse Charlie

:rip: smukke Charlie :hjerte:

:kram:

:lys:God rejse smukke Charlie… Dine mennesker har gjort deres bedste for dig:hjerte:

Det er flot gjort af jer:trøste:

:sørger: smukke Charlie
hils på den anden side af regnbuen

God rejse missefyr - Hils mine venner, når du kommer frem og sig, jeg savner dem!
Jeg sender varme og medfølende tanker til din gamle madmor, der holdt så meget af dig, at hun lod dig rejse :trøste:

En lækker dreng :hjerte:

God rejse til ham :lys: og :kram: til dig

Farvel, Charlie - smukke, gamle tuxedo. De elskede dig så højt, at at de lod dig gå herfra med værdighed. :rip:

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

Ih altså… jeg sad jo lige og håbede på en happy ending.

Men på en måde har Charlie jo alligevel fået netop det. Han har det ikke skidt længere.

:sørger:God tur over Regnbuebroen, Charlie. Hils Jack og Basil derovre! :ked:

Det gør mig frygteligt ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

Det gør mig ondt at læse, men Charlie har haft et godt katteliv hos mennesker der elskede ham.
:sørger: Hvil i fred Charlie og hils vores venner på den anden side :lys:

Det gør mig ondt.

Beslutningen er altid den værste at tage - I gjorde det rigtige for jeres trofaste kat

:sørger: God rejse Charlie :lys:.

Mange tak for jeres beskeder. De varmer utrolig meget!