Vild og farlig jagt i den lokale katteghetto

Nyt våben fundet i den lokale katteghetto

Fredag aften - omkring ca. 21.30. Det var efter de tobenede var færdige med at se Sherlock Holmes, blev fladsnuden Julius, skræmt fra vid og sans - efter at den nye spidssnude beboer i den lokale katteghetto - havde besluttet sig for at jagte ham gennem rummene.

Råbte på hjælp
Gennem hele flugten fra den nye beboer hvæsede og spruttede han højlydt, hvortil det tobenede politi, ved betjenten Madmor den anden - kom ham til undsætning for at frelse ham og her opdagede hun hvad det var der skræmte den meget ophisede og opskræmte kat…

Det nye våben
Den nye spidssnude beboer, som jo er en smule større end gennemsnits fladsnuderne i den lokale katteghetto - havde fundet en pandekage - og kom stolt med sin fangst i munden. Han ville i følge ham selv - bare vise fangsten til fladsnuden Julius… Der straks troede at den nye spidssnude, ville overfalde ham med den endnu lune pandekage…

Den tobenede redningskvinde udtaler at hun ikke gjorde noget særligt andet end samle pandekagen op fra gulvet, og smide den i skraldespanden. Herefter var alt igen fred og fordragelighed i den lokale katteghetto

:klapper: hold op det var en sjov, jeg mener GRUM historie :klapper:

Ler… Åhh stakkels spissnude… Han var så stolt… Og så løber fladsnuden bare sin vej…

Skønt fortalt, jeg kan se det for mig…en smuk spissnude, der ikke fatter en disse, da han ikke har hørt noget som helst…

Dejlig historie !!! Katte gir en mange gode oplevelser !!!

Så nu terroriserer man med varme pandekager i Gjellerupparken :?
Molotow-coctail er da osse ‘‘so last year’’ :rock:

:tihi:

[QUOTE=Skattekat;711676]Så nu terroriserer man med varme pandekager i Gjellerupparken :?
Molotow-coctail er da osse ‘‘so last year’’ :rock:

:tihi:[/QUOTE]

Jeps… Det er bare “so last years”… :høhø:

Næste gang i læser om at en er blevet overfaldet af en varm pandekage, så er det det bare i Gellerupparken og vi er en del af det…:tihi:

Skøn historie, Nethe. Men hvorfor fik de dog ikke lov at dele rovet? Milly elsker pandekager - som her:smiley:

:lol:

:klapper:

:lol: Og så den måde du har sat det op på med overskrifter a la Ekstra Pladder… Det er bare for sjovt!!! Stakkels Julius! Men der ER vel hvad man kan vente… “derude” :wink:

Ja det er det jo man kan forvente i vores stærk “ghettokatel”:høhø:

Det er jo heller ikke helt uden grund at jeg har et bevis på at jeg er borgerjournalist :wink:

:lol::lol::lol:

Ihhh jeg ville ønske, at der havde været nogle paparazziaer tilstede!!
Det ville da have været fotos man gad at se!!

:lol::lol:

“Ekstra Bladet’s” reporter gør det igen!!! SPOT ON på de uhyggelige, farlige og afgørende nyheder fra ghetto’en!!!:klapper: