Vildbasser - særlig tak til Brita/Kamikaze

Brita har været så dejlig at hjælpe mig økonomisk med at få de 4 vildbasser neutraliseret, så hun skal have en KÆMPE tak, det er bare så dejligt at der findes sådan nogle som dig Brita! -thumbs

De små er nu flyttet fra min søster og over til mig i Odense - så det er her I nu kan hente nogle super dejlige, underskønne, smukke, kærlige, legesyge vildbasser :smiley:

Her er lidt billeder fra da de flyttede ind

Freja skulle straks på opdagelse og løb ind i Daisy som syntes Freja så ret underlig ud

Felix løb også afsted og mødte Sookie på sin vej…Sookie var den der blev mest skræmt

Frigg og Filur fandt kradsetræet og de rykkede sig ikke fra deres pladser før jeg bar dem ind i stuen så de kunne møde de andre katte - der havde de altså sovet i kradsetræet i 4 timer
Frigg indtog den øverste plads og lignede næsten en prinsesse der havde fundet hendes trone

Filur ville hellere ligge helt nede ved bunden

Felix skulle udforske og han mødte også Daisy

Daisy fik skræmt ham væk…men så skulle Freja også lige kigge på Daisy igen…Daisy blev i øvrigt siddende på den plads det meste af aftenen så hun kunne hvæse når de små gik ind og ud af stuen

Sookie var/er meget bange for de små så hun prøver at gemme sig

…men samtidig skal hun jo kunne se hvad der foregår

Efter ca. 1-2 timers opdagelse lagde Felix sig til rette på Nikolaj og så ud som om han altid har boet her

og der blev han så liggende resten af aftenen

Freja lagde sig til at sove i sofaen - ret upåvirket af at hun blev nedstirret af Sookie

Sookie kunne ikke styre sin nysgerrighed og skulle liiiiige se lidt nærmere på den lille mærkelige ting

og dog…den så nu alligevel lidt for farlig ud

Der er ikke billeder af Vincent da han havde meget travlt med at løbe rundt og hvæse af dem alle sammen…så han kunne ikke lige fanges med kameraet

Killingerne er allerede faldet til, selvom mine 3 store overhovedet ikke bryder sig om dem. Det er virkelig utroligt så dejlige katte de er blevet til og alt der skulle til var en stor portion kærlighed -forelsket
Så kender I nogen der mangler en kat, så vær sød at reklamere for disse dejlige missere - selvom de kan bo her lige nu så ville det jo være rart hvis de kunne få et permanent hjem.

Åårh, skøn billedserie. -forelsket -forelsket
Og kæmpestor hånd til Brita. -kramer -thumbs

Hvor er det bare nogle dejlige misser og sikke underholdene tekst. Glæder mig til at se jer alle sammen på lørdag

Stort -kramer

Nååårr hvor er de søde -forelsket -forelsket
Håber de finder nogle dejlige hjem og tak til dig og Brita for at gøre en forskel
-kramer

Tak skal I have…de er bare såååå dejlige -forelsket -love

Enig -thumbs -love

Enig -thumbs -love[/quote]

Enig -thumbs

Enig -thumbs