Vildkat hjemmesiden

Ved nogen om hjemmesiden " vildkat.dk" bliver åbnet igen , eller er der en anden lignende side til formidling af katte?

Jeg savner en sådan side som vildkat til formidling af neutraliserede katte.

[QUOTE=Kiskan;591795]Ved nogen om hjemmesiden " vildkat.dk" bliver åbnet igen , eller er der en anden lignende side til formidling af katte?

Jeg savner en sådan side som vildkat til formidling af neutraliserede katte.[/QUOTE]

Hvis ikke jeg husker forkert så har killingelisten.dk på deres forside en link der hedder “voksen kat”. :slight_smile:

Har specialklubben for norsk skovkat ikke en “voksen søger hjem” liste at annoncere på?

Og så er der også http://www.kattepote.dk/ :slight_smile:

[QUOTE=Kiskan;591795]Ved nogen om hjemmesiden " vildkat.dk" bliver åbnet igen , eller er der en anden lignende side til formidling af katte?

Jeg savner en sådan side som vildkat til formidling af neutraliserede katte.[/QUOTE]

enig - det var en god side - ville være dejligt hvis ejer af siden kunne finde en anden med mere tid til at overtage den

Tror der er flere, der har tilbud deres hjælp…mig selv iblandt!!
Men af en eller anden grund er hun ikke interesseret.
Jeg syntes, også det er en skøn side og jeg har selv fået 2 af mine katte den vej igennem!

Det kunna være at jeg skulle lave en ny hjemmeside a la “Vildkat” til formidling af neutraliserede voksne katte.