Ville lige dele en sjov oplevelse

Har lige taget det dejligste karbad:)
Men en mere blev også vasket her til aften , min bengaler syntes det var vældig spændende det karbad og især skummet…
Han havde hans vinprop liggende i vindues karmen, den røg i vandet og bagefter røg han i -LOL
Så nu har jeg en nyvasket kat.

Det mest utrolig det var ikke noget med at løbe i vildskab bagefter, han skulle stadig følge med i mors badning.

Hihi århh hvor kært :wehuu: Lille badedyr :høhø:

:høhø: lige nøjagtig man er jo ikke bengaler for ingen ting:høhø:

Typisk bengal det der. Jeg er næsten sikker på min bengal Leopold ville gøre det samme.
Leopold ved ikke noget bedre en en sommerdag, hvor jeg står og vifter med vandslangen. Han leger med vandet og er efter få min. pjaskvåd.
Det eneste jeg er lidt bange for, er hvis han får øje på naboens guldfisk. Jeg ville blive rimelig flov, hvis jeg skulle over med en opskrift på stuvet guldfisk:tihi:
Men ligefrem karbad får han ikke, da vi lige har droppet vores badekar.
Knus Elin

-LOLJa det kunne jeg godt se det sjove i hvis naboen kommer og spørger efter hans gukdfisk-LOL
Har du bengal ? Hvis ja hvor mange :?

[quote=Leopolds mor;264928]Typisk bengal det der. Jeg er næsten sikker på min bengal Leopold ville gøre det samme.
Leopold ved ikke noget bedre en en sommerdag, hvor jeg står og vifter med vandslangen. Han leger med vandet og er efter få min. pjaskvåd.
Det eneste jeg er lidt bange for, er hvis han får øje på naboens guldfisk. Jeg ville blive rimelig flov, hvis jeg skulle over med en opskrift på stuvet guldfisk:tihi:
Men ligefrem karbad får han ikke, da vi lige har droppet vores badekar.
Knus Elin[/quote]

Ha ha hvor godt, nu ved vi andre hvad vi skal gøre hvis der engang skulle blive brug for et bad til en misser:-)

Min gamle kat var i akvariet et par gange om tror mig hvor den var ynkelig bagefter ha ha ha…

:høhø: Ja de kan se ynkelige ud når de ryger i vandet :høhø: Jeg grinet noget, men som jeg skrev utrolig han ikke var bange han rystet hovedet også fulgte han igen med i badet.

[quote=Kamma D;264960]Ha ha hvor godt, nu ved vi andre hvad vi skal gøre hvis der engang skulle blive brug for et bad til en misser:-)

Min gamle kat var i akvariet et par gange om tror mig hvor den var ynkelig bagefter ha ha ha…[/quote]

Utroligt, min miauet på det groveste og sagde det ikke var ham der havde lagt vand ud over hele gulvet:tihi::tihi:

Hvor godt - det ville jeg gerne have set:-)

[quote=skeem;264929]-LOLJa det kunne jeg godt se det sjove i hvis naboen kommer og spørger efter hans gukdfisk-LOL
Har du bengal ? Hvis ja hvor mange :?[/quote]

Jeg har et stk. fræk bengal og 6 meget artige huskatte. Bort set fra den ene af huskattene tror hun er en bengal-LOL
Knus Elin

Og Tip, der er flasket op af Elin og Leopold hendes bengal tror også han er en:-)

:plask:

:klapper::klapper::klapper:

Hvad farve er han ? Hvor gammel er han ?
Jeg har en sølvfarvet bengal fra maj i år:)

[quote=Leopolds mor;265104]Jeg har et stk. fræk bengal og 6 meget artige huskatte. Bort set fra den ene af huskattene tror hun er en bengal-LOL
Knus Elin[/quote]

-LOL Dener godt nok sjov den smyeli det ligner ham meget godt nok-LOL

:klapper::klapper::klapper:[/quote]