Ville lige vise min elskede julemisse dreng frem

Ville lige vise min elskede julemisse dreng frem .
Mine super skønne Noël, som kan fejre sin 6 års fødselsdag på mandag den 13 dec.
Han slog dyrlægens prognose om , at han højst ville blive et år.
Han har lige været til hans ½ års undersøgelse og han strutter af sundhed :thumbup:
Og han nyder bare hans vinter have.
Det er godt nok kold uden for , men han kan bare smelte mit hjerte
:hjertetildig:

sikke et dejligt julebillede af en meget smuk julemisling

hvor er han dejlig…smuk dreng

godt han gjorde dyrlægens ord til skamme

:):slight_smile: Utrolig dejlig missedreng :wehuu: og et flot billede. Til lykke med hans føs’dag :flag:

Smil ja han skulle vise dyrlægen at han var på afveje med den prognose… Noël har en livs vilje der siger spar to, og han har de sidste 4 år haft nyre tal ,som mere eller mindre ligner en katte som ingen nyre skade har.Og de sidste 3 ½ år har han ikke fået nyrefoder eller noget andet for det. Da det har set så godt ud. :thumbup:

Årh, der er han jo - den dejlige Noël. :wehuu:
Nus ham lige fra mig - den søde julemissedreng :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er han bare dejlig - og så fin han er med sin lille kalot på hovedet.

:wehuu:

[quote=DortheM;507752]Årh, der er han jo - den dejlige Noël. :wehuu:
Nus ham lige fra mig - den søde julemissedreng :)[/quote]
Det skal jeg nok Dorthe, Iøjeblikket ligger han og sover i sofaen sammen med Nemo . :sover:Han skal jo passe hans skønhedes søvn.

Hvor er han bare dejlig - og så fin han er med sin lille kalot på hovedet.

:wehuu:[/quote]
Ja han er rigtigt fin med hans karlot og hans 2 blå prikker er snart helt symetrisk :slight_smile:

Hvor er han fiiin :slight_smile:

Orv en fin julemissedreng ude i alt det hvide :hjertehop: Dejligt billed!

Hvor er han fin og hvor ser han sød ud. Jeg var en af dem der fulgte hans historie på det andet katteforum. Jeg bliver bare så glad når jeg læser om hvor godt han klarer sig, den stærke smukke missedreng.
Knus Elin