VIND søges

-waytohot-waytohot-waytohot

VIND søges snarest…

FØJ !!!

I dag er det bare for lummert for mig - totalt vindstille er det - både ude og inde.

Send venligst en stor tordenbyge med masser af regn og friskhed i luften bagefter.

:ventilator::ventilator::ventilator:

jeg tager også gerne imod her i Århus, jeg er simpelthen ved at smelte væk :sveder:

:plask:

[QUOTE]-waytohot-waytohot-waytohot

VIND søges snarest…

[QUOTE]

Mellem Herning og Holstebro ligger byen Vind… Er det den du søger… fnis…
Men jeg kan da besøge Vind for at udersøge om der er vind…

jeg har ligget på altanen hele eftermiddagen - med mellemrum gør jeg mit hår vådt så jeg kan holde kulden…

men det er skøøøøøøøøønt… jeg nyder i den grad at kunne ligge og dase… jeg kan ligefrem mærke Dvitaminrne vælte ind -LOL

ej måske ikke, men jeg nyder nu solen… selv om jeg er nød til at vådgøre mig for at kunne klare temperaturen

Og her KNOKLES der for at gøre soveværelset klart til de nye senge, som kommer på torsdag… damn - jeg har taget BAD i sved!!! adr

Katte og hunde ligger og mænger sig i løbegården… kolde fliser i skygge :ok:

Det bliver skønt her til aften, når vovserne skal luftes… har planer om et laaangt bad, efterfulgt af en laaang køretur med vinduerne åbne… og en laaang tur i kølig skovskygge på Oxbjerget :slight_smile:

Edit; det kan være at det lige straks bliver køligere… her tordner det helt vildt!!!

Ditto her, det er for slemt, det er ikke det jeg kalder en god sommer, det er ikke særligt godt vejrer i dag :sveder:

Jeg har været til møde på Marienlyst i Helsingør i dag -
og det var bare SÅ varmt. Vi har et arrangement deroppe
til omkring 1 million kroner til august - og tænk de bød os
ikke engang på et glas vand i varmen i dag :rock:

Og så tilbage til arbejdet på 2. sal på Nørrebro, gisp det var
varmt - men der var trods alt vand i hanen :tihi:

Iih altså BIRTHE!! Man må ikke blære sig med svalende swimmingpools, når os andre kun har bruseren til et kølig bad!! :venter:

ja, det er altså alt alt alt for varmt og vi har idag været ude for at købe en god ventilator og de er bare udsolgt alle-steder.
lad det regne hele natten og så skal der være overskyet i morgen og max 20 grader.:slight_smile:

:wehu::wehu::wehu:

Nu er det dejligt køligt her - alle vinduer står åbne og det hjalp rigtig meget med tordenbygen.

:wehu::wehu::wehu:

Og så fik jeg hentet ventilatoren i kælderen - så det er lige til at holde ud.

:wehu::wehu::wehu:

:plask:

det har hverken regnet eller tordnet her :frowning:
tilgængæld er her stadig møg varmt med solen stående lige på vinduerne i stuen . den flytter sig først kl . 10 :venter:

Hvor fandt I den vind i går - for jeg har brug for den NUUUUUU -kaisålæredet

…det er godt nok tidligt, at luften står stille -surrender

[quote=Charlotte Oeh.;211437]Hvor fandt I den vind i går - for jeg har brug for den NUUUUUU -kaisålæredet

…det er godt nok tidligt, at luften står stille -surrender[/quote]

:uha::uha:

Ja, der er godt nok oz lummert her på 2. sal til højre…

:besvimer::besvimer:

Ja, der er godt nok oz lummert her på 2. sal til højre…

:besvimer::besvimer:[/quote]

Whaat - jeg sidder også på 2. sal til højre… hvor er du :?
-LOL-LOL

[quote=Charlotte Oeh.;211447]Whaat - jeg sidder også på 2. sal til højre… hvor er du :?
-LOL-LOL[/quote]

:fin::fin:

Jeg sidder såmænd på kontoret lige ved siden af dig - og det har jeg gjort læææænge…

-what

Ja, der er godt nok oz lummert her på 2. sal til højre…

:besvimer::besvimer:[/quote]

[quote=Charlotte Oeh.;211447]Whaat - jeg sidder også på 2. sal til højre… hvor er du :?
-LOL-LOL[/quote]

jeg er også på 2. sal til højre:p

[quote=Charlotte Oeh.;211437]Hvor fandt I den vind i går - for jeg har brug for den NUUUUUU -kaisålæredet

[/quote]

Vi købte en ventilator. :stuck_out_tongue: :ventilator:

Vi bor også kun 5 km. fra stranden, så køre lige ned og hopper i med jævne mellemrum.