Vinterbilleder fra Island

Vejret var SÅ skønt mens jeg var på Island :wehuu: så selvom jeg havde forsvoret at jeg ville ud og tage billeder, kunne jeg simpelthen ikke lade være

Jeg har lavet et album med billeder her: http://skattekat.megapixel.dk/billeder/album/i20191

smagsprøve…er det ikke smukt :wehuu:

Super flotte billeder :ok: ja der er sku flot på Island.

Hold da op hvor er det nogle lækre vinterbilleder :thumbup: Tak fordi du delte dem med mig :slight_smile:

Tak for at du ville dele de skønne billeder med os.

Jeg er ellers ikke vild med sne, men her ser det jo dejligt ud.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

suuuuuuuuuk

Hvilket eventyrland.

WOW for nogen flotte billeder du har taget, ja tænk sig en smuk vinter vi herhjemme går glip af :slight_smile:

Waau - det ligner jo noget fra et eventyr :slight_smile:

Tænk at du kom hjem igen -what

Psssst - er der nogen, der holder på Mona?
Hun kan helt sikkert ikke tåle at se de billeder
…hun rejser på stedet :slight_smile:

sikke dog nohen smukke billeder, hvor ville jeg dog ønske de danske vintre kunne se sådan ud!!

Tak fordi du delte med os

[quote=Charlotte Oeh.;117907]

Psssst - er der nogen, der holder på Mona?
Hun kan helt sikkert ikke tåle at se de billeder
…hun rejser på stedet :)[/quote]

Flotte billeder, lige tilpas med sne - jeg gad godt besøge Island engang, allerede i geografitimerne i skolen, syntes jeg at det måtte være et fascinerende land at besøge - er ikke kommet dertil endnu, men man har jo lov at drømme :tihi:

Ih, hvor er der dog bare smukt… rigtig dejlige billeder :thumbup:

Super flotte billeder med masser af dejlig sne :smiley:

Island viste sig fra sin bedste side, KUN til ære for mig :wehu: … for ellers har vinteren ikke været noget at skrive hjem om og da slet ikke noget at tage billeder af -lynogtorden

Min niece blev jo gift om lørdagen og vejret var ubeskrivelig flot … men det var nu det mindste jeg kunne gøre for hende :sshh:

Wauw hvor er de bare nogle gode billeder. Smukt sted! Tak for kigget -kramer

Island…Island…du smukke vidunderlige land.
:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jeg vil tilbage.

Mona

Tak for kigget af de flotte billeder, ja sikken et landskab der er deroppe :thumbup:

Det ser rigtig flot ud. Min kæreste og jeg har snakket om tage til Island, men nu må vi lige se :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;117907]Waau - det ligner jo noget fra et eventyr :slight_smile:

Tænk at du kom hjem igen -what

Psssst - er der nogen, der holder på Mona?
Hun kan helt sikkert ikke tåle at se de billeder
…hun rejser på stedet :)[/quote]

Du har ganske ret søde Charlotte:wehuu:

Jeg holder det ikke ud…:ked:
Måske kan jeg slet ikke komme på katteudstilling på søndag.
Nu tænker jeg kun på Island. -storrespekt

Hampus må såmænd gerne vinde på søndag -
Jeg vil endda råbe -juhu-juhu-juhu

Om mine bliver nr. 8 -
det tæller ikke længere.

Kærlige hilsner fra en længselsfuld
Mona

Super smukke billeder.

Jeg kunne vildt godt tænke mig at opleve Island om vinteren. Jeg har kun været der oppe i juli måned. Måske jeg skulle tage til Reykjavik til december som min årlige storby rejse.

Hold op hvor er der smukt Hrönn :wehuu: Fik du noget islandsk slik? -høhø (Mette der efter at du har præsenteret det for hende, må i Irma og købe det til dyre penge :p)