Vinterferie rejse, hvorhen?

Jeg vil gerne på en lille solskinstur her i løbet af februar. Men hvor rejser man hen nu hvor der er varmt og uden at skulle ha visum og div vaccine?? Gerne et sted hvor der er afbudsrejser til :slight_smile:

Nogen gode ideer?

Slet ingen som rejser på Vinterferie sydpå? :slight_smile:

Grand Canaria, Lanzarote, Tennerifa, Dubai, Sydspanien, Rumænien, Bulgarien, Tyrkiet…

Bulgarien starter først deres “sæson” i April… min veninde er bulgarer og er barmanager på et hotel dernede :slight_smile:

Næh - har aldrig flere feriedage til den tid, da vi er på tvunget juleferie i 2 uger hvert år på arbejde (sucks!) Men HVIS jeg havde mere tid og flere penge, så kunne jeg lynhurtigt finde en lille flybillet til Nice! Eller Rom! I virkeligheden ville det såmænd nok ende med London, men så er vi jo ikke helt inde på forårsvarme - det er bare altid relevant med en tur til London, uanset årstiden.
VH
Susanne

Endte med 4 dage til Berlin. Der er ganske vist ingen sol, men mon ik vi kan skabe hyggelig stemning, min veninde og jeg :smiley:

Nu er der jo ingen der siger at man ikke kan rejse derhen udenfor sæsonnen :slight_smile:

Birthe… Nej men hun efterlyser jo steder med sol og varme :slight_smile:
Det har de ikke i Bulgarien nu :slight_smile: der er ik så koldt som her, men hellere ik varmt.