VIP-kattene er i Familiejournalen:-)

I denne uge

Jeg ville faktisk skrive det i tanketråden, da jeg havd elovet at give lyd til jer, når det kom med - men jeg kan bare ikke åbne den tråd - det tager 1 million år selv på denne pc på mit job. Så nu får I det her i stedet.

Ole Henriksen er også med - og fortæller at han er en værre spilopmager, men det skulle jeg hilse fra kattene og sige, at det ved vi noget om :tihi:

:juhu::juhu::juhu::juhu:

WEEEEEEEEEEEEEEE !!!

Moar holder det ugeblad og hun har været sat på at holde øje med dig og misser… glæder mig til at se/læse det :hjerte:

Ja det gør jeg også selv:-) Har købt det men ikke læst det endnu - jeg frygter det værste for artiklen hedder “Har du talt med din kat i dag?” hahahhaa

Dertil må jeg svarer: JA! Jeg bor sammen med en orientaler!

:slight_smile:

Jamen, så må jeg da ud og købe et ugeblad…for første gang i mit liv :tihi:

Samme her - pris 30 kr … (…

Ih savner Nemo nu:-( Den lille fyr blev godt nok ikke ret gammel…

Jeg kom sådan til at grine Tante T - for der står at Fie er en mønsterelev - LOL Jeg ved nu ikke. Den fertile dame er den mindst trænede!

:slight_smile:

[QUOTE=lenschow;598661]Ih savner Nemo nu:-( Den lille fyr blev godt nok ikke ret gammel…

Jeg kom sådan til at grine Tante T - for der står at Fie er en mønsterelev - LOL Jeg ved nu ikke. Den fertile dame er den mindst trænede!

:-)[/QUOTE]

:høhø::høhø::høhø:

Fie forstår vist at indynde sig… :hjerte:

jamen så må jeg da os ud og købe bladet :smiley:

Er det udkommet ??

:yikes:

Der må da være studierabat på sådan noget :fin:

:høhø:

Ja det er udkommet:-)

Ja enig, så må jeg da næsten også ned og have bladet, jeg har aldrig har købt (eller læst!) Familiejournalen før…så det bliver da en oplevelse på alle niveauer:høhø:

HA - Min mor havde købt bladet til mig. :klapper:

Jeg har beholdt min ugebladsmødom!

Du er heldig - jeg købte det - og kom hjem og opdager at de har postet et til mig også som lå i min postkasse!

SNYDT!