Virkelig irriterende med ingen svar fra salgsannonce

Jeg har nu henvendt mig på to annoncer der har katte til salg (ikke herinde) men har ikke hørt noget tilbage. Syntes at det er skide irriterende for man vil jo gerne have svar på sine spørgsmål… :frowning:

uha det kender jeg godt

Da jeg var kælekatskøber hørte jeg ikke tilbage fra de fleste af dem jeg henvendte mig til.

Folk kan jo være på ferie eller have travlt. Det ER ikke alle der svarer deres mails hver dag.
Men du HAR ret…har du lavet en sober og pæn mail, så er det din ret OG deres pligt at svare.
Brita

Skal Birthe have en ny misser ???

Hehe Gitte…det håber jeg da ikke…ihverttilfælde ikke de første mange år…men forklaring følger når jeg finder den kat det skal være…

Mystisk…ja men der er en god forklaring… :smiley:

Prøve at skrive på én af mine annoncer - jeg svarer altid :stuck_out_tongue:
Ej, det er altså træls når folk ikke svarer, og nu er det ikke fordi jeg er i tvivl om, at du da nok skal skrive en pæn mail til folk - men jeg har altså også tit været ude for nogen der har svaret på én af mine annoncer, at de skriver lidt i retning af:
“Hej
Jeg vil gerne have en norsk skovkat, din ser rigtig sød ud, hvad koster den”

Altså ikke en dyt om, hvem eller hvad personen er, ikke engang hvilken kat vi lige snakker om. Når jeg får sådan en mail kan jeg godt være nogle dage om at svare - både fordi jeg egentlig ikke gider svare på den slags, men også fordi jeg så lige skal have brygget et pænt svar i fald det nu var nogen som virkelig var interesseret og måske bare ikke var så god til at udtrykke sig på skrift. Men i de fleste annoncer skriver jeg faktisk, at hvis man er interesseret skal man skrive en mail til mig hvor man fortæller lidt om sig selv - og hvis folk så ikke gider det, så…
Og hvis folk er interesserede i en killing hvorfor går de så ikke bare ind på min hjemmeside og kigger nærmere efter - hvis man gør det, kan man nemlig læse, hvor priserne starter…
Men som sagt - så svarer jeg altid folk, det er altså ganske almindelig høflighed…

Jeg tror nu også at det kan have noget at gøre med at folk er på ferie… :smiley:

Den ene jeg har skrevet til er opdrætter til en af de Persere jeg allerede har. Det var godt nok ikke hende jeg købte ham fra men derfor var jeg alligevel i en del kontakt med hende da jeg skulle overtage fra den oprindelige ejer. Så jeg jeg tror på den med ferie…

Den anden jeg har kigget på, der kender jeg ikke ejeren og ved ikke meget om katten og der er jo derfor jeg så gerne vil have nogle svar på mine spørgsmål.

Det skal lige siges at det er genbrugskatte jeg kigger på…og så en enkelt killing…men det regner jeg ikke med at det skal være…

Men jeg må jo bare væbne mig med tolmodighed og så vente -felixsylvester

Så er der blevet svaret…rigtig dejlig og jeg føler at jeg er inde på den rette kurs… -forelsket