Lad mig bruge et øjeblik på at hylde en veninde.
De der sjældne mennesker der rækker ud og røre vores hjerter på en helt speciel måde. Dem som man ikke vil være foruden.
Jeg er idag blevet meget overrasket. Jeg vidste jeg havde en kanon god veninde. Men en lille handling har efterladt mig rørt til tårer, og tom for ord.
Min umiddelbare reaktion var at ringe direkte til min mor og komme med det ene glædesudbrud efter det andet, uden at kunne sige så meget andet.
I herinde kender hende som Camilla. Eller dkkorat. Idag er hun kendt som min engel.
Jeg har som i jo ved ADHD. Midlerne er derfor mange gange små, da udgifterne til det handikap er store.
Jeg har fået en pakke med posten idag.
[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=12242”]PILGRIM for ADHD - De Kattegale Debatterer[/ame]
Denne kom ind af døren - med afsenders navn øverst på kuverten. Camilla. Jeg var forundret da jeg så et brev fra Camilla, og tiøren faldt stadig ikke da jeg så der var et påstemplet adhd-mærke på den.
Underkæben faldt ned da den smukke halskæde gled ud i hånden på mig, og helt ærligt - hånden på hjertet - jeg var sgu ved at vande høns. I skrivende stund har jeg stadig en klump i halsen, og jeg prøver at udtrykke min dybe taknemmelighed, men synes ikke at mine ord slår til.
Camilla - dit fantastiske kvindemenneske - det er sgu ikke nemt at tage mig med bukserne nede, men hold da op hvor er det lykkedes dig for fulde gardiner!
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige…tak er et fattigt ord. Dette er mere end blot en halskæde for mig.
Jeg elsker dig sgu.
Jeg holder så meget af dig og din mand, og vores venskab og samtaler og hyggestunder. Jeg ville ikke undvære jer i mit liv.
Blah…nu bliver jeg alt for rørstrømsk, så før der går totalt Barbara Cartland i den må jeg hellere stoppe.
Kærlig Hilsen
En meget overvældet Gry