Virker dette bekendt for nogen?

Nix :snydt:

over hovedet ikke… nix… :ups:

Nej, jeg har ikke hund…

Aner ikke, hvad du snakker om!

Og helt oprigtigt uden lang næse eller mærkelige ansigtsudtryk kan jeg faktisk sige: Nej det gør jeg ikke!

Nej… det er slet ikke genkendeligt :smiley:

Nej på ingen måde … mine hunde er for små til at kigge hen over bordet :tihi:

Nej det er jo bøfkød og det smager altså ikke godt

Hilsen

Cæsar som ikke kunne drømme om at sætte tænderne i sådan noget :slight_smile:

Enig, her det samme…men, så hopper de da bare over på det fra sofaen af :høhø:

Nej, Milly beder ikke bordbøn… :tihi:

Det er mine så enten for gamle til eller for gumpe tunge til :tihi: i hvert falde til spisebordet.

Men sofa bordet det kan de dog komme op på, og forlod vi bordet i 2 sek og der var mad, ja så var det ikke mere mad :høhø:
Og er der dåsemad på spisebordet, så kan stolene rykkes rundt på og vupti så er der fri adgang til dåsemad :slight_smile:

[QUOTE=Quivive;888830]Det er mine så enten for gamle til eller for gumpe tunge til :tihi: i hvert falde til spisebordet.

Men sofa bordet det kan de dog komme op på, og forlod vi bordet i 2 sek og der var mad, ja så var det ikke mere mad :høhø:
Og er der dåsemad på spisebordet, så kan stolene rykkes rundt på og vupti så er der fri adgang til dåsemad :-)[/QUOTE]

Det er også kun sofabordet de kan hoppe over på her.
Vi skal heller ikke forlade noget på bordet, så snupper Bibi det, Mosquito hugger ikke noget hvis det ikke er kød :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;888832]Det er også kun sofabordet de kan hoppe over på her.
Vi skal heller ikke forlade noget på bordet, så snupper Bibi det, Mosquito hugger ikke noget hvis det ikke er kød :tihi:[/QUOTE]

Her deler de, Marika og Bellina tager kødet, Abiba napper kagerne og Klarissa opdager intet :slight_smile:

Her skal man ikke dreje hovedet for meget væk, mens man spiser…ja, ja, de sidder på bordet når jeg spiser, også når kæresten er her.
Når jeg har gæster, så sidder de på gulvet og venter…og venter…og venter…det kunne jo være…

:tihi:

Overhovedet ikke!

Hilsen hende der i går havde fire katte på spisebordet og pludselig også en rottweiler på 50 kg. Øh ned Kenzo!

Nope. Her er ingen hund, og katteN - han venter da ikke pænt på den måde :stuck_out_tongue:

Nej, - - - mine venter ikke med. at smage til jeg har hentet cameraet !:tihi:
Cats og Conni

Heheh hvis ikkle jeg vidste bedre så ville jeg sige at det kuld har været SULTET som små… så de nu er nødt til at tage hvad der byder sig, når det byder sig :tihi:

Vender man ryggen til sin mad her, så kan det være lige meget… så er det enten helt væk eller i al fald halvspist L