Vis mig dit skrivebord

…eller hvor du nu sidder når du arbejder ved computeren, skriver breve, folder origami eller skriver renser jagtgeværet :høhø:

Hvor meget du vælger at gå i dybden er op til dig selv hvis du vælger at være med, jeg lægger ud med et rigtigt dybdeborende indblik i mit skrivebord og dets omgivelser :tihi:

Mit skrivebord står for enden af min entre i et hul der lige passer i størrelsen mellem min stuedør og min køkkendør - ergo sidder jeg i vejen hvis nogen skal på tværs :høhø:

Selve skrivebordet er faktisk et min lillebror havde tilovers så jeg har ikke givet en rød reje for det. Udover computeren, er bordet hjemsted for den ene fastnettelefon, min store kattefigur købt af min mor for 100 år og et hvidkål siden og endelig for Devis helt private madskål - som især Junior ikke kan holde munden fra…

Væggen til venstre for bordet prydes af de fysiske beviser for nogle af Gizmos præstationer. Her hænger alle hans Topkattekokarder- og diplomer m.m.

På væggen bagved bordet er der flere Gizmo-kokarder og hans TICA SGM diplom. Og så er der mine to billige (og umage) hylder med nogle af mine lidt mere samlerorienterede dvd-bokse. Billedet ovenpå kabinettet er for øvrigt fra Ree Park :slight_smile:

Og endelig til højre for computeren hænger de titelkokarder jeg indtil videre har fået købt til Junior. Jeg har en plan om at de skal skiftes ud så de allesammen kommer til at passe sammen, men har ikke fået taget mig sammen endnu. Jeg mangler også helt at købe en :ups:

Og ja…mit computerkabinet er case-modded. Der er skåret hul i siden, sat plexiglas i komplet med et biohazard klistermærke og så er der lys indeni. Det har inkasseret mig prædikatet hunkønsnørd på et mandedomineret forum :rock:

Det var mit lille skrivebordshjørne…hvordan og hvor sidder du?

[quote=Gizzemissen;417544]…eller hvor du nu sidder når du arbejder ved computeren, skriver breve, folder origami eller renser jagtgeværet :høhø:
[/quote]

-LOL:klapper:-LOL:yatta: Tak for det bedste mentale billede ever! HAHAHAHA!

Jeg har desværre ikke et reelt skrivebord, men benytter helst min seng eller spisebordet i stuen:) Det er godt nok en super fin “skrive-krog” du har :ok:

Sidder altid ved vores sofabord og lige nu multitasker jeg med en ammepude + en sovende baby på skødet, så billeder kommer senere. :slight_smile:

Dit pc hjørne er da supehyggeligt og fed detalje med puteren :yatta:- sidder selv med en bette netbook.

Jeg har ikke rigtig noget skrivebord nu, da min mand bruger det vi har :venter: Men det er også i orden:)
Jeg sidder for det meste ved sofabordet, når jeg er ved computeren.
Men jeg kan da vise lidt billeder fra min gamle et værelses på Bornholm, hvor jeg både havde et skrivebord OG et chartol (staves?) som vi brugte til diverse skriverier, kreative hyggestunder og computersjov :smiley:

:smiley: ikke på vilkår om jeg vil vise mit skrivebord, for her er virkelig rodet i øjeblikket. Masser af kuverter med blomsterfrø, der ligger til tørring, lommeregner, adressebog, et par læbestifter, en pose bolsjer, et penalhus med indhold og tre løse penne, fluesmækker, en kalender, en regning og et glas - alt placeret mere eller mindre tilfældigt, hvilket vil sige det samme som ROD :S

Mit skrivebord er noget af det mest kedelige. Der står en printer og en pcskærm på og der hænger absolut ikke noget på væggende. Faktisk er der så kedeligt at jeg aldrig opholder mig der inde. Hvilket i grunden er rigtig dumt for det er et pænt stort kontor (i forhold til resten af huset) og et dejligt stort skrivebord. Når jeg arbejder på med computeren sidder jeg gerne ved sofabordet - eller ved spisebordet hvis jeg sidder og roder med slægtsforskningen.

under normale omstændigheder ville jeg godt vise mit/vores skrivebord/kontor, men lige p.t ligner det noget der er løgn og er vist mere opmaganiseringsrum fremfor kontor.

Har bærbar på skødet så ingen skrivebord her.

skønt og rodet- papirer, lydbøger, kabler, krummer og andet knickknack.
det er meget lille som i nok kan se men det passer jo lige perfekt

Jeg har delvis hjemmearbejdsplads som også bruges til private formål :p. Jeg nyder at sidde herinde og får ofte besøg af en kat på skrivebordet foran mig :hjerte:

Sådanne ser mit ud. Læg lige mærke til printeren - eller det der burde være printer men som her i huset åbenbart er katteseng :tihi:

ah ja et skrivebord :smiley: sidder der sjældent, men har da et

heller ikke altid lige nemt at komme til jo

Mit kontor er desværre stuen, og mit skrivebord mit sofabord, det er det eneste sted jeg har så længe den yngste bor hjemme.

Tina, hvordan har du hængt de kokarter op:?

Jeg har ikke noget længere. Har fundet ud af at jeg ikke har brug for det, selvom jeg ellers insisterede på at have et da vi flyttede.
Min bærbare står på armlænet på min sofa - og når jeg maler små nørde-figurer sidder jeg ved sofabordet -tihi
Er det noget med mange papirer og skriverier (som da jeg underviste i genetik), så er det spisebordet nedenunder der tages i brug :slight_smile:

Det er lidt forskelligt.

Den lange række hænger på en tynd ståltråd der er surret rundt om tre søm, et i hver ende og et i midten. Dem der hænger enkeltvis hænger på et søm allesammen, nogen af dem (TICA-kokarderne og de nye fra JYRAK) har sådan en metaldims bagpå med et hul i der passer lige til at gribe rundt om hovedet på et søm, de øvrige der har plastikdimsen, der snører jeg lidt tynd ståltråd om den og hænger dem op i den.

Skal nok vise og demonstrere hvis du minder mig om det når vi får fundet en dato :høhø:

[quote=Gizzemissen;419919]Det er lidt forskelligt.

Den lange række hænger på en tynd ståltråd der er surret rundt om tre søm, et i hver ende og et i midten. Dem der hænger enkeltvis hænger på et søm allesammen, nogen af dem (TICA-kokarderne og de nye fra JYRAK) har sådan en metaldims bagpå med et hul i der passer lige til at gribe rundt om hovedet på et søm, de øvrige der har plastikdimsen, der snører jeg lidt tynd ståltråd om den og hænger dem op i den.

Skal nok vise og demonstrere hvis du minder mig om det når vi får fundet en dato :høhø:[/quote]

Tak, jeg er med, skide smart :thumbup:
Jeg har nemlig fået fundet de få kokarter jeg har frem, og nu skal de altså hænges op og samle støv :høhø:
Men du må gi’ mig nogle datoer, så formidler jeg videre og så ser vi hvornår det bliver.

Jeg kan hverken se mit skrivebord eller min skærm for katte :høhø:
Hilsen Lisbeth

Her sidder jeg og slapper af når jeg er færdig med arbejde og rengøring…

Gerne med en lille kat i vinduet eller på bordet og et par glade ildere der hopper omkring fødderne… Teddy ligger sig som regel under bordet, og Alaia på bordet…