Vis og dit hankattehus/rum

Nogen hanner kan være temmelig voldsomme over for hunner og større killinger - temmelig stressende - for alle parter.

Så snart en han her i huset viser interesse (på det tidspunkt strinter de normalt ikke) - så er det eneværelse med fast besøgsven :høhø:

Jeg har aldrig haft en strintende fertil hankat… tilgengæld har jeg min Lille Fis, der begyndte at tisse uden for bakken, da han blev kastreret! :thumbdown:

Da vi købte vores hus i Sverige, kiggede vi ganske enkelt på huse, hvor der var et rum til ham. Det betyder, at han nu bor i vores 15 m2 store entre/vaskerum/bryggers med gulvvarme og egen lille kattegård med udgang via vinduet.
Det er utrolig hårdt ikke at kunne have ham inde i stuen blandt de andre katte. Men han tisser alt i stykker (han strinter ikke ‘bare’, han tømmer blæren på ting) og kan ikke lade være med at jagte de andre.

Gudskelov har han sin gode ven Orville, der elsker at være med ude i hyblen et par timer om dagen.

Med dette vil jeg nok først og fremmest sige, at jeg aldrig kunne leve med at have mine katte boende under et andet tag end mig selv.

:pote: Rikke