Vis os dit "flippede" hår

Og får at I ikke skal begynde at blive bange over at blive fanget med den grimmeste eller mest bizarre frisure, så tør jeg godt ligge ud. :rock:

Hvilken idi** affarver sin røde hanekam?
Cést moi!

For dem af os som godt kan lide sushi - vil lakse nigiri fremover give visse associationer. :dokdok:

Nå, men den var da rød før! :hjerte:

Den har faktisk været endnu rødere!

Meeen, det bliver nok ikke så rødt som dengang jeg blev headhuntet af en venindes frisørelevveninde som gerne ville bruge mig til et projekt:

Dét var rødt! :uha:

Og jeg er faktisk naturligt blond. :høhø:

Nej, ok, ikke SÅ blond… Nærmere den her…

Og har også haft meget lidt hår på hovedet…:

Faktisk har jeg rigtig mange gange overvejet at trimme “alt l*rtet” af fordi at jeg kan blive så træt af mit hår… Men min mor har ikke ladet mig gøre det endnu… :klapper:

Ja, og for liiige at bevise at jeg nok er en af de mindst intelligente mennesker på jorden ikk?

Så affarvede jeg da lige rødt hår igen! :besvimer:

I en periode var jeg helt brun at se på… (billedet taget før at jeg gik ned og stemte på næste statsminister) :rock:

Jeg har haft hanekam i rød, brun, afbleget, undercut… Og så er jeg oftest nogenlunde korthåret…
Jeg var blevet langhåret for nogen år siden. (tro det eller ej!)
Og det var altså efter min mening den vildeste frisure jeg har kunnet mønstre! Hanekam er meget mere normalt for mig. :høhø:

Må jeg se jeres? Nu har jeg lagt hovedet, eller rettere håret?, på blokken! :thumbup:

Hold kæft hvor ser du godt ud på de 2 her:

Ja - jeg kan godt lide når der er “knald” på og det klæder dig super godt!

Som modydelse - må jeg se om jeg kan finde billeder af dengang jeg havde 112 fletninger… (og jeg skal måske lige nævne at jeg havde (har) hår der er temmelig langt over hvad der er langt :wink: )

Tak Søren!

Ja frem med billederne!! :smiley: :smiley: :rock:

Nåja!.. Mig (til højre) for MANGE år siden… Jeg medvirkede i en dansk film - var én af rødderne… Håret var mit eget - men ikke firsuren!! Den blev sat hver optagelses-dag :slight_smile:

Dét er en imponerende “løvemanke”!! :rock:

Og her, godt nok snart 20 år siden! :smiley: - men garnet er der stadig… :slight_smile:

Gud Julia, jeg tror slet ikke jeg ville kunne genkende
dig, hvis jeg mødte dig med langt hår på gaden. :uha:

Jeg gad virkelig godt have kort hår og sjove frisurer,
men det klæder mig ganske enkelt ikke. :frowning:
Så jeg nøjes med at skifte hårfarve i ny og næ.
Er oprindeligt mellemblond, men har haft blond,
mørkt, rødt og lilla hår. For tiden er det ret rødt.

Når klokken er mange og promillen høj,
kan jeg dog præstere en Karen Margrethe.
:høhø:

Hahaha - hvor GODT at du rent faktisk lavede den her tråd, Barky! :smiley:

Meeeen…det får mig til at indse, hvor FÅ billeder, jeg rent faktisk har af mig selv på min computer! :S

Men jeg fandt da LIDT, som i kan se. :tihi:

På dette billede sidder jeg (stort set) med ryggen til - i læderjakke, med fine postkasserøde ‘spikes’. :slight_smile: Det er vist fra 2003, tror jeg nok…:?

Og her er vi i år 2004 (jeg sidder med én af Artemis’ killinger, Zeus. Artemis var jo herreløs og halvvild mis, der flyttede ind med fem små killinger på mit nyindkøbte nedlagte landbrug…)

Her er vi så i 2009 (og JA, jeg er IKKE helt appelsinfri på billedet…:tihi: :S :ups:)

Og til sidst - 2011 - med ‘liggende’ hanekam. Jeg HAR åbenbart ikke nogen billeder, hvor den står pænt op??? :? Æv. :frowning:

Konklusionen er: Jeg må vist til at:
1: Få fundet ud af, hvordan min s*ide scanner virker, så man kan lægge gamle papirbilleder ind på sin computer…
og
2. Få taget nogle billeder af MIG SELV ind i mellem…:tihi: Især med rejst hanekam. :cool2:

Well, det var til en 80’er fest - så det neonfarvede crepejern var rigtigt kommet frem fra gemmerne :slight_smile:

Ja ja, ligefrem vildt er det ikke… men her er det ENDELIG blevet farvet igen efter at farven var gået helt ud (tror sq den første frisør snød mig og brugte skyllefarve…)

Til gengæld var det vist den gang hvor min snape-frisure var lykkedes bedst. at jeg så altid stopper håret bag ørerne eller allermest) sætter det i en hestehale er bare fordi jeg egentlig HADER at ha’ hår ind i ansigtet…

Det her er min oprindelige hårfarve. Det der vokser ud har godt nok i årenes løb ændret sig til en underlig lys én som jeg har det HELT FINT med ikke at ku’ se L

Først og fremmest er jeg halvvejs glad for at jeg ikke har ret mange billeder af mine gamle hanekamme. :wink:

Den mindste af dem klædte mig faktisk ret godt, og jeg har nogle billeder af at den er udvokset.
Det er problemet med at være på adskillige steder, flytte rundt på tingene, og alt det der… :wink:
Lige nu sidder jeg fx ved min notebook, fordi tastaturet til min stationære er stået af, og der ligger ingen billeder på denne. Godt man lige har loadet dem alle op på flickr inden… :tihi:

Nu må jeg hellere komme igang. :wink: Det er mest farver jeg har gjort mig i, og fordi der er en del, viser jeg jer kun mine yndlings.

Resten kan ses her : http://www.flickr.com/photos/ravnetanker/sets/72157631756072018/

Det røde er en sort rest, der blev affarvet som det andet.

Lilla/rød + blå…

Lilla og blond.

Det eneste med min lille hanekam. Der er barm på billedet, så i får kun et link : 603270888 | Saga Ravn | Flickr

Fordi jeg står med en bimse…

Grønt pandehår. Havde også blåt og lilla.

Min udvoksede hanekam, farvet sort. Det er et scannet billede, men jeg er vild med det. Hvis du kigger godt efter, er det muligt at se at det i midten er længere end det i siderne. :rock:

Og ja, i kigger bare løs i alle de andre billeder, og spørgsmål er velkomne i PB. :tihi:

Sådan her ca. ser jeg ud når jeg er i USA, strippet for personlighed og meget meget venlig, og en klassisk dolk i ryggen efter smilet, som det det gør sig overthere. :thumbup:

[QUOTE=Barky;960826]Og har også haft meget lidt hår på hovedet…:
[/QUOTE]

Dét her ser VIRKELIG godt ud til dig Julia!!

Der er sådan lidt Rosemary’s Child over det.

du bærer hanekammen rigtig godt, men det helt korte syne jeg altså er bedst til dig :thumbup:

Super fede frisurer!
Jeg har ikke selv noget at vise - jeg er langt mere konservativ…

lige et bispørgsmål - udfra hvad jeg kan se er i med hanekam fra sjælland/Københavnsområdet , hvordan ser arbejdsgiverne på hanekam mod øst??

• jeg er selv fra det mørke jylland, dog ikke langt fra Jyllands hovedstad(Aarhus) og her er det godt nok sjældent man ser at folk skiller sig ud på den måde… :smiley:

[QUOTE=Margrethe;960938]Super fede frisurer!
Jeg har ikke selv noget at vise - jeg er langt mere konservativ…

lige et bispørgsmål - udfra hvad jeg kan se er i med hanekam fra sjælland/Københavnsområdet , hvordan ser arbejdsgiverne på hanekam mod øst??

• jeg er selv fra det mørke jylland, dog ikke langt fra Jyllands hovedstad(Aarhus) og her er det godt nok sjældent man ser at folk skiller sig ud på den måde… :D[/QUOTE]
    Margrethe det passer altså bare overhovedet ikke. :slight_smile:

Her er et billede fra 1979, hvor jeg stadig havde mit gamle hår. :smiley:

Frisuren er helt normal for tiden, men tøjet var ikke min daglige
påklædning dengang, men fra en Glamrock parodi, jeg var med i. :cool:

Jeg er altså fra Århus - og flyttede først derfra i 2003 :cool2: - der flyttede jeg på landet - og så røg jeg til Kbh i 2009.
Og jeg har såmænd haft adskillige spøjse frisurer siden mine teenageår. :slight_smile:

Når man siger, at man ikke ser de ‘alternative folk’, så er det altså fordi, man kigger de forkerte steder…:høhø: Vi kommer jo ikke nødvendigvis de samme steder. :cool2:

Jeg har i øvrigt ikke haft specielt svært ved at få job - hverken i jylland eller på sjælland. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;960942]Her er et billede fra 1979, hvor jeg stadig havde mit gamle hår. :smiley:

påklædning dengang, men fra en Glamrock parodi, jeg var med i. :cool:[/QUOTE]

Hvor fint - en semilanghåret Finn Frode… :høhø:

[QUOTE=FinnFrode;960942]Her er et billede fra 1979, hvor jeg stadig havde mit gamle hår. :smiley:

påklædning dengang, men fra en Glamrock parodi, jeg var med i. :cool:[/QUOTE]

Og kigger man på øjnene er man bare overhovedet ikke i tvivl om at det er dig!!

Og udover det, FEDT billed altså!!