Vis os dit foder-skab

Man kan vist roligt sige at jeg ikke skjuler at jeg fodre mine katte :stuck_out_tongue:

Udstiller i jeres foder, eller er det gemt væk? :øhmm:

Det står i 2 store Oliver’s bøtter frit fremme i køkkenet. :tihi:
Ofte med en 5+ kg’s Teddy siddende oven på.

Mit er gemt væk, og så har jeg to lufttætte bøtter (som der engang har været fuglekugler i) i min køkkenskab. :slight_smile: - til tørfoderet, altså. :slight_smile:

Mit foder, våd, står i skabene, har tre skabe dertil, til misserne og et skab til vovsens.
Tørkosten står i bøtter, industrispande i skuret, og mindre herinde.

Mit er gemt væk i et kammer som vi har ovenpå.:slight_smile:
Mine skabe ville simpelthen falde på gulvet hvis foderet til hele min flok skulle stå i dem :høhø:
Hilsen Lisbeth

her er det i skab - men kitty ved UDEMÆRKET godt hvilket det er :tihi:

Ude i køkkenet står der en 20 liters spand og oven på den en 5 liters spand. Det er til deres tørkost, og udover det har de deres egen hylde i køkkenskabet hvor deres vådmad og godbidder er :slight_smile:

[quote=Simon;516829]Man kan vist roligt sige at jeg ikke skjuler at jeg fodre mine katte :stuck_out_tongue:

Udstiller i jeres foder, eller er det gemt væk? :øhmm:[/quote]

Jeg kan se, at dine og mine har samme smag i LUX. Kun den gule og den orange duer. Den røde og den blå - nej tak, siger de begge :slight_smile:

Hos mig står foderet i et godt fyldt køkkenskab. På en eller anden måde er det lykkedes mig at skrabe hele seks forskellige slags tørfoder til mig, og det fylder jo ganske godt :høhø:

[quote=Henriette;516842]Mit foder, våd, står i skabene, har tre skabe dertil, til misserne og et skab til vovsens.
Tørkosten står i bøtter, industrispande i skuret, og mindre herinde.

[/quote]

Dette billed burde fjernes :p…
Jeg er ved at falde helt ned af stolen da jeg ser det - for det er da MIN kat, men ikke mit skab… :tihi:

Du bad selv om det :tihi:

Vi er ved at løbe tør for tørfoder, så det skal vi snart have bestilt. Der er pt. kun det, som står i poserne på hylderne, og det er ikke vores primære tørfoder, og så er der lidt i royal canin spanden med gaverne på. Og nej, de er ikke til misserne, det var bare det eneste sted, jeg lige kunne finde at stille dem af vejen.

Jeg har sådan et her fra IKEA - både til foder, legetøj og “reservedele” til litter locker’en. Og kattene kommer løbende, hvis de hører nøglen rasler :tihi:

Jeg har desværre ikke mulighed for at tage “live” billeder i aften :wink:

Mit står i en skuffe - Også har jeg 30 kg tørrefoder stående hjemme hos de gamle :slight_smile:

[quote=galath;516862]Jeg kan se, at dine og mine har samme smag i LUX. Kun den gule og den orange duer. Den røde og den blå - nej tak, siger de begge :slight_smile:

Hos mig står foderet i et godt fyldt køkkenskab. På en eller anden måde er det lykkedes mig at skrabe hele seks forskellige slags tørfoder til mig, og det fylder jo ganske godt :høhø:[/quote]

Haha jeg tror faktisk at mine kan lide alle varianterne :stuck_out_tongue:
De kan bare bedst lide and, og generelt køber jeg kun den orange og den gule da det er bider i gele, som er godt da det kræver at de tygger maden pænt :stuck_out_tongue:

Patéerne sluger de og så får de jo ikke brugt deres tænder hehe. Hvis du kigger godt efter, står der også en paté iblandt dåserne -what

Det er den røde med oksekød, og den bliver gemt til juleaften :wehu:

Mit er gemt langt væk - mest pga. kattene :klapper:
Coon’er åbner hvad som helst der hedder skabe og bøtter - og ellers så gnaver de bøtterne eller poserne i stykker -høhø Det eneste de ikke kan er de der store foderspande man kan få hos f.eks. sanabelle. Men de fylder så meget at de står ude i skuret i stedet -tihi

Edit: Nårh jo, vådkosten står i skabet over køleskabet. Et højt sted, og sådan en klap låge der åbner opad, så Diego ikke kan åbne den (for nå kan han godt - når han står på køkkenbordet -høhø). Dåserne kan de jo ikke åbne, men potionsposer gnaves i stykker hvis de ikke er uden for rækkevidde :slight_smile:

Vi har tørkosten i en stor fodertønde der står i stuen under “skålen” på banana leaf klatremiljøet - den passer lige i højden til at skålen ikke går i stykker når Pusling hopper op. Det er hans yndlingssted…
Så har vi en hel kolonialskuffe under køleskabet kun til vådfoder… lige pt er den fyldt med Hils A/D, Mjau, Gourmet, GourMix og LUX.
Brians tørkost står i en stor metalbøtte i soveværelset…
Hundenes og en del af Thanes mad er i fryseren… de råfodres jo :slight_smile:

Ann K - Hvem er Pusling nu lige? :slight_smile: (ren nysgerrighed)

Pusling = Thane… ganske logisk ikke :wink: det synes Jan i hvert fald :rock:

mit har et helt hjørne underskab at brede sig i pt. en uåbnet 10 kg iams, en åben ditto, 10 kg hills kitten, 5 kg rc oral og andet i den dur + lux 8her er de røde og blå også no go) samt bozita- der gider mine forøvrigt ikke rigtig den brune med rinderhack, den er for snasket ( ligesom de to lux) men alle andre er helt ok.

Hos os har de et smalt overskab i køkkenet. Kurvene indeholder div. småtterier som f.eks. kattemalt, engangssprøjter, godbidder, mv.

Og så har vi lavet plads til, at der kan opbevares vådfoder i vores nye kattebakkemøbel/min nye bogreol. :tihi: Tror vi regnede det ud til, at der kunne være 36 Bozita-kartoner på en hylde. :slight_smile:

Tørfoderet står i en Olivers fodertønde på mit kontor og en smule står i skabet i entreen. :slight_smile:

Ja mit skab ligner dit, Jane…med alt det Bozita.
Forskellen er nok mest, at mine ikke vil spise det :argh:

De driver mig til vanvid!!