Vis os dit foder-skab

[quote=Sannela;517068]Ja mit skab ligner dit, Jane…med alt det Bozita.
Forskellen er nok mest, at mine ikke vil spise det :argh:

De driver mig til vanvid!![/quote]

Hvis du kommer over fyn/Odense, kan vi da godt aftage noget :høhø:

Det er altså alletiders folk er så hjælpsommer herinde :thumbup::thumbup:

Vi er jo ved at bygge nyt køkken - for at få plads til kattemaden :høhø:

De kommer til at få to 80 cm skuffeunderskabe til vådkosten.
Det tørre i poser/sække står trygt og kattesikret i vores viktualierum, Gakke har nemlig den ide at poser/sække SKAL bides i stykker.

[quote=PiaR;517102]Vi er jo ved at bygge nyt køkken - for at få plads til kattemaden :høhø:

De kommer til at få to 80 cm skuffeunderskabe til vådkosten.
Det tørre i poser/sække står trygt og kattesikret i vores viktualierum, Gakke har nemlig den ide at poser/sække SKAL bides i stykker.[/quote]

Ja! Det er da den eneste måde, hvorpå man kan sikre, at det er kvalivarer der serveres! :rock:

Mvh. Bernie og Freja :pote:

[quote=Bølle-missen;517108]Ja! Det er da den eneste måde, hvorpå man kan sikre, at det er kvalivarer der serveres! :rock:

Mvh. Bernie og Freja :pote:[/quote]

Men hvor kvik er han lige, når han også punkterer sække med kattegrus? :høhø:

Jamen… Hvis det nu var foder, man kunne kvalitetsteste :gruble:

Hilsen Bernie, som også bider hul på sække med kattegrus - allerhelst på midten -engel

Hvorfor har i ikke vådfoder stående i køleskabet? :?

Det er da ikke nødvendigt, medmindre der er åbnet for det.

Hm vi har uåbnede poser med tørfoder på kontoret (vel en 25 -30 kg lige pt tror jeg :øhmm: ) + en pokkers masse dåser med Bozita som drengene ikke mener jeg kan være bekendt at servere for dem… :gruble:

Ellers har vi et smalt køkkenskab hvor der står to små bøtter med tørfoder, guf, vådfoder (Bozita i kartoner) mv.
I et andet lukket skab i vores mellemgang har jeg en 10 liters spand fra RC med det tørfoder som er blandet op, og som løbende fyldes over i de små bøtter i køkkenet…
Der står også en spand til de åbne poser med tørfoder. :slight_smile:

Okay… :slight_smile: Mit står inde i køleskabet… Tænkte at det var da bedst, og at det så holdte sig bedre frisk…

Maria - Som med andet konserves, så tror jeg at det er lige meget om det er fast stuetemperatur eller køleskabstemperatur, når det er uåbnet :slight_smile:

Ann K - Lidt er det faktisk, for det var ham jeg sad og gættede på om det var :smiley:

Jane - Wow, så er der da ellers bare fyldt op hjemme hos jer :smiley: Man kan godt se at Bozita er populært hos jeres kræ -høhø

[quote=galath;516862]Jeg kan se, at dine og mine har samme smag i LUX. Kun den gule og den orange duer. Den røde og den blå - nej tak, siger de begge :slight_smile:

min bibi fik lux hos opdrætter, men jeg har ikke kunnet finde den her i byen. mener hun sagde den var fra netto, men der har jeg ikker fundet den? hvor køber I jeres ?

Aldi. Det er heller ikke helt nemt at holde styr på alle de discountkæder :slight_smile:

Mine tre grovædere spiser alle tre varianter, men min kræsenpind gider også kun den gule og den orange -høhø

Lilian - LUX er fra Aldi :slight_smile:

[quote=Eife;517605]
Jane - Wow, så er der da ellers bare fyldt op hjemme hos jer :smiley: Man kan godt se at Bozita er populært hos jeres kræ -høhø[/quote]

He ja, vi mangler ikke vådfoder det næste lange stykke tid :høhø: Det gjorde vi nu heller ikke, da vi købte det sidst, det var på tilbud på zooplus :høhø: Men skidt, det skal nok blive brugt!

Inde på samme værelse står der faktisk også omkring 80 pakker Ever Clean stuvet godt sammen :høhø:

Jane - Hot damn, I må have rigeligt med plads :yikes: :smiley:

Jeg har to bøtter med tørfoder til at stå fremme i køkkenet ellers er resten gemt væk.

Troede SLET IKKE man måtte stille åbnede konservesdåser tilbage i køleskabet!!

Har da læst det er både giftigt og meget andet - kan nogen (be)afkrafte dette???

kattemad er gemt væk i fryser & skab :slight_smile:

missernes fryser til alt det rå …ja, de har egen fryser kun til deres mad…og de har også næsten 2 skuffer i fryser i køleskab…

missernes skab til dåsemaden - i bryggers …ja, en lille hylde til menneskemad også :høhø:

[quote=Helene;518124]Troede SLET IKKE man måtte stille åbnede konservesdåser tilbage i køleskabet!!

Har da læst det er både giftigt og meget andet - kan nogen (be)afkrafte dette???[/quote]

Det kommer an på hvor længe det har været åbnet.

Hvis du fx. giver dine katte en halv dåse mad 2 gange om dagen, så skulle der ikke ske noget hvis du efter at have åbnet dåsen om morgenen, giver dem resten om aftenen.