Visaprint

:thumbup::thumbup::thumbup: Jeg har lige bestilt selvdesignet visitkort og lidt andre småting på Visaprint :juhu:
Håber det bliver godt :slight_smile:

Nogen der har erfaring med det firma?

Vistaprint har lavet mine visitkort længe - for det meste bliver resultatet, som forventet :slight_smile: Én gang så visitkortene slet ikke ud, som jeg forventede - men det viste sig at være min egen skyld…

:høhø:[QUOTE=DK Sugieh;671810]:thumbup::thumbup::thumbup: Jeg har lige bestilt selvdesignet visitkort og lidt andre småting på Visaprint :juhu:
Håber det bliver godt :slight_smile:

Nogen der har erfaring med det firma?[/QUOTE]

Jeg har brugt VistaPrint flere gange når jeg har skullet have noget lavet i forbindelse med mit linedance. vi har fået lavet kuglepenne, postkort, visitkort, brevpapir, køleskabsmagneter og et par ting mere hos dem. Det har været gode ting jeg har fået retur, men hvis man som vores klub ikke har for mange penge, skal man altså vente pænt længe på at få det fragtfrit :høhø:

Pudsigt, jeg har netop også bestilt visitkort derfra i går. Jeg er spændt på hvordan det bliver. :slight_smile:

Jeg bruger vistaprint til at printe mine visitkort og de har indtil videre leveret rigtig fine prints hjem :slight_smile:

Har også brugt dem flere gange, med godt resultat

Jeg har fået lavet både visitkort og en t-shirt der. T-shirten er rigtig god kvalitet, godt stof og trykket HOLDER bare :slight_smile:

Fedt at læse med t-shirten. :smiley: Bestilte en med i går. Glæder mig til at modtage den. :slight_smile:

Jeg har også en t-shirt, visitkort og en bordkalender fra dem og kan bestemt ikke klage :slight_smile: Man skal lære at leve med daglige reklamemails fra dem, men det er IMO til at overskue.

Jeg synes endda, de var hurtigere end deres estimerede leveringstid og sidst var det ret relevant for mig, for det var lige før en udstilling, at jeg ikke kunne finde flere visitkort!

Jo har brugt dem i nogle år nu, det både til visitkort - et banner med slot og billede af datteren til hendes værelse, t-shirt, kuglepenne og krus og har altid været tilfreds

MVH
Gitte

Har også været kunde igennem flere år og det er blevet til både visitkort af deres design, visitkort med eget design, køleskabsmagneter, postkort og de fedeste dørmagneter til at smække på min fars bil så ingen var i tvivl om at her kom Gizmo da han levede :wink:

Har endnu ikke modtaget noget jeg har været utilfreds med.

Jeg har brugt dem i mange år, visitkort, folders, stempler, fotobøger, kasketter, bluser,o.m.a, og har været glad for alt!

Cats og Conni

Mine visitkort er også derfra, og dem er jeg rigtig tilfreds med :slight_smile:

jeg er heller ikke utilfreds med at være vistaprint kunde