Vissenbjerg 15.-16. nov 2014

Det var sandelig så lidt! Hun er skøøøøøøøn! Ole var ødelagt :hjerte: Han har noget med dine katte :tihi:

[QUOTE=kamikaze;1213209]Min week end har som altid været helt formidabel. SÅ søde mennesker der kom med foder, garn, stof, transportkasser etc. Og de købte og købte ISÆR lørdag så var May Britt og Bjørn ikke kommet havde jeg fået stress
…søndag var lidt mere afslappet. Da vi skulle pakke sammen klarede de tre miskitærer lige den sag…HURRA for Luise, Anne og Susanne.[/QUOTE]

Vi fik en lækker krøyerkuglepude med hjem og den har stort set være optaget siden jeg lagde den på spisebordet :smiley:

Vi havde også en dejlig weekend alt i alt.

Danny hilste på Annette Sjödin lørdag og hun roste hende rigtig meget. Hun fik sit ex1 over en anden smuk hvid killing. Silmarien var hos Ulrike Wahl som var dybt forelsket i hende farve og type. Hun fik sit cert og en rigtig god oplevelse.
Søndag var Silmarien hos Marc Grastucci og fik endnu engang masser af ros for type. Hun fik også sit cert uden yderligere problemer og med kommentaren: Very promising female - keep working with that color and type. Danny var søndag oppe hos Eric Reijters, hvilket jeg havde glædet mig helt enormt til. Han er simpelthen så karismatisk og på trod af, at Danny var lidt utryg over det pludselige halskifte (han var i en anden hal end os), så tog hun det rigtig pænt og sad og hyggede i hans arm imens han skrev om hende. Hun fik sit EX1 med masser af ros og en enormt god oplevelse.

På trods af, at den store hal var enormt kold og larmende, så tog begge pigerne det rigtig pænt. Tak til Jyrak for en dejlig weekend.

Mine resultater: Træt med træt på - og et stort smil på læben:)
Tak til alle for en forrygende weekend! Vi hyggede os som aber i bur i sekretariatet - og blev vældigt fodret med kage og andre lækkerier;)

Venligst
Dorthe

Vi har også haft en forrygende weekend :). Endnu engang tak til Jyrak, for en super skøn udstilling.

Lørdag var vores blåmaskede bimsepige oppe ved Eric Reijers. Hun fik Biv-total og hermed sit 18 BIv. Han nævnte ikke noget om, at han ville se hende igen, så jeg blev overrasket, da hendes nummer blev råbt op. Vi var rigtig mange fertile hunkatte til NOM, men det endte med, at Zaga skulle blive sammen med en smuk Ragdoll. Han valgte Zaga :rock:. På scenen blev hun BIS:hjerte: og skulle så op imod den smukke Ragdoll han. Her blev hun BOX, så jeg er så glad :).

Søndag skulle vi til Ulrike Wahl. Under bedømmelsen blev der sagt meget få ord, men Ulrike var vild med hende og nominerede hende.
Hun blev igen BIS og dette er hendes 9., det er jo helt vildt. :thumbup:. Til BIS/BOX var hun igen oppe imod denne lækre Ragdoll, så hun blev igen BOX.

Jeg havde intet mindre end en FANTASTISK lørdag!!! Udstillede Tønde og Monne og de gjorde det bare så FLOT!! Monne blev NFO Breed BOX voksen og Tønde trak det længste strå i kampen mod sin halvsøster Monne og blev dermed NFO Breed BIS voksen!! I kampen om Best of Best endte Tønde med en flot BOB3 :pompom::blomst: Så Jow, den gamle Golf nærmest fløj hele vejen hjem fra Vissenbjerg til Aalborg - godt hjulpet med af blæsten!! :slight_smile:

Stort tillykke til alle med resultaterne og et par gode udstillingsdage. :flag:

Jeg er desværre nødt til at rationere Caithlins deltagelse, indtil hun har været en gang i Sverige, men til foråret kommer vi stærkt igen - også vest for Storebælt… :slight_smile:

Og så er der billeder klar - Simone har simpelthen haft speederen i bund med at lægge billeder op idag :slight_smile:
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=1053&WebsiteID=1&LanguageID=1
Jeg kan umiddelbart genkende Søren Sko, der er punkteret og væltet omkuld og bliver nusset på maven af Annika Billing :slight_smile: Og Magnolia der sidder og ser så pæn ud hos Annette Sjødin.
VH
Susanne

Fine billeder! Lillemanden hænger fint i armene på en træt mig, som skjuler over halvdelen af hans hale. Ja ja :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1213514]Og så er der billeder klar - Simone har simpelthen haft speederen i bund med at lægge billeder op idag :slight_smile:
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=1053&WebsiteID=1&LanguageID=1
Jeg kan umiddelbart genkende Søren Sko, der er punkteret og væltet omkuld og bliver nusset på maven af Annika Billing :slight_smile: Og Magnolia der sidder og ser så pæn ud hos Annette Sjødin.
VH
Susanne[/QUOTE]

jeg kunne slet ikke se om det var Nes eller en anden der lå der og var faldet omkuld :smiley:
gal hvor det ligner!

[QUOTE=ThildeL;1213526]jeg kunne slet ikke se om det var Nes eller en anden der lå der og var faldet omkuld :smiley:
gal hvor det ligner![/QUOTE]
SÅ meget - men jeg kunne huske at han væltede omkuld og tilbød sin mave til lidt nus, og så var det lidt lettere at genkende ham :høhø:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1213528]SÅ meget - men jeg kunne huske at han væltede omkuld og tilbød sin mave til lidt nus, og så var det lidt lettere at genkende ham :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Og selvom Nes tog det hele så flot så overgav hun trods alt ikke sin mavse til Ulrike Wahl (det var kun forbeholdt publikummer) så derfor kunne jeg også konkludere at det ikke var hende :høhø:

Heh, jeg kan også se et billede af Krumme, der ligger og viser mave og leger med en fjer hos Nina’s svigerinde - og Silas med nogle stoooooooore glugger :tihi:

Der er også et billede af den gnavne Silas på dommerbordet.

der var da også lige undertegnede og babydutten aka rosie rose.