Vissenbjerg 17.-18. november 2012 - åbent for tilmelding!

Der er nu åbent for tilmelding til Vissenbjergudstillingen på www.jyrakudstilling.dk. Sidste frist for tilmelding er 2. november kl. 18,00 / ved opnået halkapacitet. Sidste framelding er ligeledes 2. november kl. 18,00.
Der afholdes Breed BIS for NFO om lørdagen hvis kravene herfor opfyldes.

Inviterede dommere:
Karl Preiss, N - All round
Anne Veland, N - All round
Eric Reijers, CZ - All round
Marie Westerlund, S - I, II, III
Dieter Filler, CH - I, II, IV
Anett Sjødin, S - I, II
Anette Engvall, S - II
Eva Wieland-Schilla, CH - I, III, IV
Flavia Capra, I - I, II
Dietmar Sagurski, D - All round

Der er mere info på www.jyrak.dk under Udstillinger, bl.a. med show hotel og dommer- og udstillermiddag.
Vel mødt i Vissenbjerg!
VH
Susanne

Uha, det gad jeg godt med de dommere :klap:

Hvis jeg finder et pengetræ så kommer jeg …

Der er skam allerede tilmeldt, for med det dommerudvalg så er der især to jeg rigtig gerne vil have til at kigge på Yasha :smiley:

jeg kommer søndag med:

IP DK Steenbergs Russian Yasha - kl. 6
Unni - kl. 14 huskat
Sim sim - kl 14. huskat
Sara - kl 14. huskat

Sim sim og Sara kommer kun med, hvis ikke de er afsat og flyttet på det tidspunkt - selvfølgelig medmindre ny ejer gerne vil med - så nu er de tilmeldt, sådan for en god ordens skyld :tihi:
og jeg tror ikke jeg går steward lige den dag, hvis jeg har killingerne med, for så får jeg vist rigeligt at se til :tihi:

(og ja - det er Simba jeg kalder for Sim sim efter hans “madmor” herinde :thumbup: Så skal jeg bare lige have snakket med Pia Bisgaard ift. at få vaccine osv. til at gå op med Vissenbjerg - det burde nemlig sagtens kunne nås når jeg tæller efter :slight_smile: )

Hmmm…skal, skal ikke…

Det kræver jo som minimum kørelejlighed og penge nok til tilmelding og brændstoftilskud hmmm… :wink:

[QUOTE=Gizzemissen;937988]Hmmm…skal, skal ikke…

Det kræver jo som minimum kørelejlighed og penge nok til tilmelding og brændstoftilskud hmmm… ;)[/QUOTE]

hvis du pakker “let”, og jeg ikke får en hittekatte-køber med op at køre, så er du meget velkommen til at køre med mig og Charlotte om søndagen :slight_smile: Vi har jo så tre transportkasser med i forvejen, så der skal pakkes lidt let :tihi:

:wehu: JUBIIII!!! :wehu:

Jeg glæder mig allerede :klap:

Går straks igang med kataloget, pressemeddelelser, annoncer og og og… :juhu:

/Mette

Øv, jeg tror, at jeg er nød til at springe den her over.

Det vil jeg meget gerne hvis I har plads. Og jeg kan pakke dyrskuelet hvis det er det der skal til - minus stol :wink:

Sejt - det kan vi sagtens sige :smiley:
nu skal jeg bare lige lure på, om jeg skal købe et nyt bursæt - har reelt ikke to dobbeltbur-sæt :tihi: GOD undskyldning i min verden…
jeg kunne jo godt lave noget billigt vha. Ikea, men ved ikke om jeg ikke bare trænger til et nyt efterhånden :tihi:

Jeg er godt nok ved at være træt af, at jeg ikke har nogen kat/katte at udstille:venter:

Måske jeg skal til, at for alvor, at lede efter mine første flagermus istedet for at :savle: over andres…

Nå, men jeg har ihver tilfælde fri den weekend, så Brita eller andre der har behov for hjælp til et eller andet, så melder jeg mig ledig på marked :slight_smile:

Jeg har tilmeldt begge dage og kommer med

Baby aka DE Siamesis Moet Chandon, SYS b 03, kl 11
og little miss green eyes aka HU Imladris Indil Ora, OSH n 25 03, kl 12

Jeg håber at finde kørelejlighed til og fra hotellet også så jeg kan deltage i middagen om aftenen :kryds:

[QUOTE=PiaB;938010]Sejt - det kan vi sagtens sige :smiley:
nu skal jeg bare lige lure på, om jeg skal købe et nyt bursæt - har reelt ikke to dobbeltbur-sæt :tihi: GOD undskyldning i min verden…
jeg kunne jo godt lave noget billigt vha. Ikea, men ved ikke om jeg ikke bare trænger til et nyt efterhånden :tihi:[/QUOTE]

Åh, jeg ved hvad du mener. Opdagede til fremvisningen i Plantorama at jeg nærmest ikke har et dobbeltbursæt der ikke er tema (med mindre jeg går tilbage til nervøs velour). Alligevel kribler det for at sy endnu et enkeltsæt til min bamsemis…som om jeg mangler flere af dem :wink:

Jeg har lige tilmeldt til begge dage :slight_smile: Og Europeklubben afholder special show om søndagen, så det bliver spændende :smiley:

Jeg har tilmeldt
IC Saurtos Athea, EUR ns 22, kl. 5
Eife’s Ebenezar McCoy, EUR ns 22, kl. 7 (håber jeg :tihi:)

Tjaaa Vinder jeg lørdag, så kommer jeg også :slight_smile: Men ellers må jeg desværre springe over :slight_smile:

Og jeg har så tilmeldt til søndag:

SP Pitho Crookshanks, MCO 3, kl. 2 og for første gang som veteran på en international udstilling (vi varmede lige op i Odense hos Min Ven Katten…)

-LOL

Jeg tror aldrig jeg har været på en udstilling hvor der var under 50 NFO :smiley:

Vi bliver vist nødt til at fylde en bil lørdag fra Sjælland, vi kan da ikke gå glip af NFO Breed Bis :slight_smile:

Jeg satser på at deltage om lørdagen med Mr Delko.

det bliver formodentlig Filur og Fjummer begge dage jeg har med :slight_smile:

Det kunne være jeg skulle høre familie klanen af,hvem jeg skal tilmelde om lørdagen, søndagen er desværre afsat til noget andet .

[QUOTE=DK Thomani;938193]-LOL

Jeg tror aldrig jeg har været på en udstilling hvor der var under 50 NFO :D[/QUOTE]

Joeh, men der skal jo også være 50 af de andre semilanghårsracer. Dét kunne (måske) blive en (lille) udfordring? (men næppe det store problem i JYRAK, der plejer at være gode tal for de andre racer også). :slight_smile: