Vissenbjerg - november 2014

Der er nu åbnet for tilmeldinger til JYRAKs efterårsudstilling den 15.-16. november i Vissenbjerghallerne på Fyn. Tilmelding som altid på www.jyrakudstilling.dk; og bemærk tilmeldingsfristen som denne gang er 31. oktober.

Lørdag Breed BIS for NFO; søndag for SIB hvis det nødvendige antal opnåes.
Dommere:
Eric Reijers, CZ- All round
Hanne-Sofie Sneum, DK - All round
Pia Nyrup, DK - III, IV
Anette Sjödin, S - I, II
Ulrike Wahl, DK - II

VH
Susanne

Og har allerede tilmeldt Peyton, Ginny og kuldet… :rock: Jeg glæder mig…

Mon ikke Hildi og jeg skal en tur på Fyns land også :slight_smile:

jeg har fået bytte arbejdes wekeend, så vi kommer også

Jeg håber Isabella og jeg kan komme :kryds: Men kan ikke give endeligt svar, før hun har været med Susanne i Prag… Hvis hun må udstille i Danmark igen derefter, så regner jeg bestemt også med, at vi dukker op :slight_smile:

Jeg fik sørme også tilmeldt 3 katte i går aftes inden jeg gik i seng

Jeg og Lillemanden kommer også begge dage :slight_smile:

Prag:? Er det WS eller før:?

Jeg kommer PER a 33 klasse kl. 7 (hvis alt går som det skal den kommende weekend) DK White Secret Cisco begge dage :slight_smile:

Det er WS :slight_smile: Hun mangler et certifikat, før hun kan blive International Permier, og dette skal hun opnå i udlandet :argh: Håber hun får det første gang :kryds: Ellers hedder det udlandsudstillinger indtil hun opnår det, og udland er ikke lige mit yndlings sted :blegne:

Hm jeg har intet at udstille, men mon der en en nordjyderne som har plads til mig i bilen :? Ku godt tænke mig komme med som steward :slight_smile:

Krydser poter for at mine tre kræ får deres certer til WS, for så skal der uden tvivl også et par stykker med til Vissenbjerg :slight_smile:

Glæder mig allerede! :slight_smile:

/Mette

Nå - jeg bliver vist bare hjemme helt frivilligt den weekend - forhåbentligt :slight_smile:

Er det i grunden med Halloween eller jule tema eller ingen af delene?

Vi plejer at finde nissehuerne frem, og Simone danser rundt i kæmpe julemandsdragt :rock:

Ja vi plejer at vimse rundt med nissehuer på hovederne, og juleklædte bure og chefsteward simone klædt ud som julemanden, kanon hyggeligt

Helt underligt ikke at skulle gå steward!

Piv… :frowning:
Hawai & Kronk kommer til at savne dig… :brist:

/Mette :wink:

[QUOTE=Mette Mejdahl;1202791]Piv… :frowning:
Hawai & Kronk kommer til at savne dig… :brist:

/Mette ;)[/QUOTE]

Måske er jeg heldig, at Simone kan bruge mig som sceneshows-nisse :wink: Dine missere er så dejlige, og de slår gerne en sludder for en sladder af :smiley: :hjerte:

Åhh jeg var helt bange for at vi helt skulle undvære dig! :slight_smile:
Dejligt at du trods alt kommer :slight_smile:

  • hvis ikke Simone mangler hjælp til at slæbe katte, kan det være du kan blive “spritter” :tihi:

  • Du er i al fald nødt til at komme ned og hilse på missekræene i deres bure ellers bliver de da helt fornærmede :wink: - der kommer jo nok en lille ny med… eller to…! (Måske kommer Hawai & Watt slet ikke med! Men bliver byttet ud med de to sorte banditter i stedet :høhø: )

/Mette