Vissenbjerg - november 2014

[QUOTE=Mette Mejdahl;1202796]Åhh jeg var helt bange for at vi helt skulle undvære dig! :slight_smile:
Dejligt at du trods alt kommer :slight_smile:

  • hvis ikke Simone mangler hjælp til at slæbe katte, kan det være du kan blive “spritter” :tihi:

  • Du er i al fald nødt til at komme ned og hilse på missekræene i deres bure ellers bliver de da helt fornærmede :wink: - der kommer jo nok en lille ny med… eller to…! (Måske kommer Hawai & Watt slet ikke med! Men bliver byttet ud med de to sorte banditter i stedet :høhø: )

/Mette[/QUOTE]

Nej da - jeg kommer med Lillemanden :smiley: Jeg har bare en del gavekort, så jeg vil prøve at hygge i civil denne gang (det bliver så mærkeligt…) :wink:
Hvis du tager de to filurer med, så skal jeg bestemt forbi deres bure og sige hej, og hvis du tager de to små med, så må du hellere tjekke min udstillingskuffert på vej hjem :wink:

der er ikke sådan rigtig officielt juletema- men vi plejer nu da alligevel at julehygge lidt :slight_smile:
Jeg kommer i sagens natur, skal jo arbejde. Men uden kat, da begge tøser skal parres

Vi regner med at komme for første gang - skal blot lige have fundet ud af hvordan og hvorledes med det tilmelding. :høhø: det ser jo lidt indviklet ud. :ups:

Du siger bare til, hvis du har brug for hjælp :slight_smile: Også på udstillingen

Åhhh det ville være GULD vi skal godt nok have Marina og en anden med (som jeg ikke lige kan huske navnet på) men de ved ikke lige hvordan man udstiller en bimse, så hvis du er åben for at hjælpe vil jeg vildt gerne shanghaje dig til hjælp om lørdagen da vi kun nupper én dag. Da det er Biscaya vi har med og det er også hendes første gang.

Hvor mange NFO er der egentlig tilmeldt til Breed BIS om lørdagen, og hvor mange øvrige kategori 2 er der tilmeldt???

Det er mere hvis man skal tilmelde lidt ekstra for at få Breed BIS til at lykkes

Det var så mig der troede vi gik i vinterhiet, smil det regnskab havde jeg lavet uden min mor:høhø::høhø::høhø:
Hun har ombestemt sig så jeg har tilmeldt Cooper og Cult for hende.

Lotus og jeg kommer også:-)
.
Jeg glæder mig også helt vildt, da jeg har fået overtalt min veninde til at komme med hendes super smukke sortsølv aby han. Han var jo den første sølv aby vi har haft på scenen i 15 år i Vorbasse. Så er meget spændt på hvordan han vil klare sig denne gang.-jegkrydser

Sidder seriøst og overvejer om Lucky skal støves af og medbringes til Vissenbjerg…

Jeg vil se om det kan lade sig gøre for os at låne en bil en af dagene, så Vissenbjerg måske skal have æren af at huse en hittemis :slight_smile:

Og vi melder til om Søndagen :slight_smile:
Et års pause fra udstilling… Abstinenser!

[QUOTE=ThildeL;1209092]Og vi melder til om Søndagen :slight_smile:
Et års pause fra udstilling… Abstinenser![/QUOTE]
Hvad gør du mht burgardin?

Haha ser ud til at jeg lige skal melde mig ind i JYRAK igen :ups: :høhø:

Jeg skal lige finde dem frem, jeg tror jeg har i skabet et sted langt inde.

OK, troede du ikke havde noget, for “mus” skal jo standsmæssigt vises frem. Ville det ikke være fint at lave en historie om hende (som der også blev det med Simba 49). Den ene dag smidt af på en rasteplads, den næste feteret udstillingsmis:thumbup:

Jo jeg tror jeg har et faktisk. Jeg selv har syet. Nok ikke den bedste farve til hende, men må jo lige se om hun bryder sig om det før jeg investerer i Sturdi :slight_smile:

Det var da en god ide. Hun har jo (heldigvis) ikke den MEST dramatiske historie, men hun er da reddet :slight_smile:
Må se om jeg kan finde på noget med ramme eller sådan, at få stillet på hendes bur

[QUOTE=ThildeL;1209100]Jo jeg tror jeg har et faktisk. Jeg selv har syet. Nok ikke den bedste farve til hende, men må jo lige se om hun bryder sig om det før jeg investerer i Sturdi :slight_smile:

Det var da en god ide. Hun har jo (heldigvis) ikke den MEST dramatiske historie, men hun er da reddet :slight_smile:
Må se om jeg kan finde på noget med ramme eller sådan, at få stillet på hendes bur[/QUOTE]
Ellers siger du til, for jeg har gardiner du kan komme og vælge imellem. Når man udstiller en hitte"mus" følger et gardin med…nu ved du det:ok:

Det vil jeg da ikke sige nej tak til :smiley:

så er babydutten meldt til og krølle bølle.

I kommer bare hen i standen. Lørdag morgen er jeg på min plads samtidig med udstillerne vælter ind med deres smukke mis. Så må vi håbe der er et gardin der passer til Savannah51/Nessie’s teint :wehuu: