Vorbasse, lørdag

Så er Betty færdig for i dag.
Hun har fået sit EX1, BIV gik til en smuksmuk mørk hankat, og NOM gik aldeles fortjent til Scarlett Sandras smukke hvide Mojo.

Men Sætre er altså totalt yndlingsdommer.
Der er da ingen som ham der kan sige noget positivt om alle katte!

Han er så venlig - og havde mange pæne ord til Betty, både til bedømmelsen og til nominering.

Min killingekøber fra Als er afsted med to hunkastrater. De blev bedømt af Alexey Shchukin. Den ene er NOM:juhu: - vi :kryds: spændt på korthårspanelet:venter:

Ventetiden har været lang:venter: - men den var det hele værd:ok: :thumbup:Primprau’s Mae Tung Suay Lae Glar blev BOX:thumbup: Steen (ejer/udstiller) er godt tilfreds (man er vel jyde:cool2:):høhø: - jeg kan ikke få armene ned:thumbup:

Tillykke med skønheden!

:tak:

Ozzy, Stevie og Ib fik hvert sit EX1 :slight_smile: Stevie tabte NOM til den der vandt bedste killing overall så det var vel ikke noget at skamme sig over :wink:

Og JEG… vandt den store flotte pakkekalender i Raffle’t :smiley: YÆH Så blev det alligevel jul i det lille hjem :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;738051]Ozzy, Stevie og Ib fik hvert sit EX1 :slight_smile: Stevie tabte NOM til den der vandt bedste killing overall så det var vel ikke noget at skamme sig over :wink:

Og JEG… vandt den store flotte pakkekalender i Raffle’t :smiley: YÆH Så blev det alligevel jul i det lille hjem ;)[/QUOTE]
Jamen et stort tillykke med pakkekalenderen og missernes resultater :wink:

Tillykke til jer alle med de flotte resultater :flag:
Glæder mig til det bliver min tur imorgen :wink:
Håber vejret tillader mig at komme frem :slight_smile:

Så er vi hjemme - elsker bare udstillinger, der ligger så tæt på :slight_smile: Jelly fik sit 2. CACIB hos Charles Spijker, så det var jo bare skønt! Hun kom ikke videre, da dommeren foretrak en klasse 5 hunkat af de 2, og det er også fuldt fortjent, da Jelly slet ikke er så voksen at se på.

Tillykke til alle andre :slight_smile:

Kæmpe stort tillykke herfra :slight_smile:

Hvor er det godt gået.

Jeg var af sted som gæst, og sørme om der ikke var en nomineret Sphynx. :ok: Nokkis opdrætter var også af sted med deres plettede orientaler han, og sørme om han ikke blev BIS-killling. :wehu:

[QUOTE=En forhenværende bruger;738112]Så er vi hjemme - elsker bare udstillinger, der ligger så tæt på :slight_smile: Jelly fik sit 2. CACIB hos Charles Spijker, så det var jo bare skønt! Hun kom ikke videre, da dommeren foretrak en klasse 5 hunkat af de 2, og det er også fuldt fortjent, da Jelly slet ikke er så voksen at se på.

Tillykke til alle andre :)[/QUOTE]Havde jeg været dommer, havde Jelly vundet BIS i cuteness. Og så gav hendes navneskilt mig bare lyst til Jelly Beans. :savle:

stort tillykke til jer med de flotte resultater. Desværre måtte vi blive hjemme da jeg fik det virkelig skidt i nat og i morges kunne jeg slet ikke overskue og skulle afsted, men efter et par timers søvn og varme under dynen, så artede dagen sig alligevel ok, så fortrød virkelig at jeg ikke var kommet afsted.

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;738142]stort tillykke til jer med de flotte resultater. Desværre måtte vi blive hjemme da jeg fik det virkelig skidt i nat og i morges kunne jeg slet ikke overskue og skulle afsted, men efter et par timers søvn og varme under dynen, så artede dagen sig alligevel ok, så fortrød virkelig at jeg ikke var kommet afsted.

MVH
Gitte[/QUOTE]Både Bente og jeg måtte i hvert fald skuffet kigge efter Dellen. Håber, at du har fået det endnu bedre - det kan jo være at du kommer til Brædstrup i stedet for. :cool2:

Tak, det var sødt sagt :hjerte: Der er Jelly Beans, hvis du kommer i morgen :wink: (Altså forudsat, at hun bliver IC, men det tror jeg nu)

[QUOTE=En forhenværende bruger;738154]Tak, det var sødt sagt :hjerte: Der er Jelly Beans, hvis du kommer i morgen :wink: (Altså forudsat, at hun bliver IC, men det tror jeg nu)[/QUOTE] Jeg har alligevel et ærinde i Vorbasse, så det kunne være at jeg kigger forbi til en omgang Jelly Beans (både slik og kat :cool2:)

Så er vi også hjemme. Vi var desværre placeret lige ved siden af knudepunktet for trafikken:( Dette stressede Filur en del. Men efter middag begyndte han at tø op. Oppe ved dommeren var han pludselig slet ikke stresset men hyggede sig og blev bedste han huskat :open_mouth: I veteran slog han så også Miss bilka :open_mouth: Bilka blev så bedste hunhuskat og på scenen tog hun så bis og vi fik box så de deltes lidt om toppen:) Kyrie var tøsefornærmet over den creme dims herhjemme og opførte sig knap så pænt ved dommeren men blev stadig nr 3 ud af 6 og dommeren lød lidt ked af hun ikke ville smile lidt til ham.
spurgte bur manden om vi kunne få lov at skifte bur imorgen og det fik vi :smiley: Så Filur får forhåbentlig en meget hyggeligere dag imorgen uden alt den trafik forbi ham.
Da vi kom hjem slap jeg kattene fri og åbnede for Ronja. Kyrie LØB ind stik imod hende stoppede lige foran ramte hendes næse og de hvæste begge og derefter fik Ronja lov at sondere hele huset og har rendt rundt i 1½-2 timer nu i fri dressur og har nu set huset med MEGET få hvæs på sin vej…Så helt sur er Kyrie ikke på hende men kun tøsefornærmet så håber Kyries humør er bedre imorgen :slight_smile:

For dælen nu ville jeg godt have været en flue på væggen, det er så sjældent at se korater løbe med BOX eller BIS til sceneshowet i Danmark. Kæmpe stort tillykke til dig Camilla, du må da være ved at revne af stolthed nu hvor du får et stort skulderklap for dit flotte arbejde med racen :smiley:
Og selvfølgelig også et tillykke til ejeren :slight_smile:

Og så et tillykke til alle jer andre med lørdagens resultater :slight_smile:

Også tillykke til alle jer andre med jeres resultater :wink:

Jane jeg kigger også forbi til Jelly Beans på den ene og anden måde :wink:

[QUOTE=tzari;738158]Så er vi også hjemme. Vi var desværre placeret lige ved siden af knudepunktet for trafikken:( Dette stressede Filur en del. Men efter middag begyndte han at tø op. Oppe ved dommeren var han pludselig slet ikke stresset men hyggede sig og blev bedste han huskat :open_mouth: I veteran slog han så også Miss bilka :open_mouth: Bilka blev så bedste hunhuskat og på scenen tog hun så bis og vi fik box så de deltes lidt om toppen:) Kyrie var tøsefornærmet over den creme dims herhjemme og opførte sig knap så pænt ved dommeren men blev stadig nr 3 ud af 6 og dommeren lød lidt ked af hun ikke ville smile lidt til ham.
spurgte bur manden om vi kunne få lov at skifte bur imorgen og det fik vi :smiley: Så Filur får forhåbentlig en meget hyggeligere dag imorgen uden alt den trafik forbi ham.
Da vi kom hjem slap jeg kattene fri og åbnede for Ronja. Kyrie LØB ind stik imod hende stoppede lige foran ramte hendes næse og de hvæste begge og derefter fik Ronja lov at sondere hele huset og har rendt rundt i 1½-2 timer nu i fri dressur og har nu set huset med MEGET få hvæs på sin vej…Så helt sur er Kyrie ikke på hende men kun tøsefornærmet så håber Kyries humør er bedre imorgen :)[/QUOTE]

Det lyder herligt, at de kan gå sammen allerede, Kyrie’s tøsefornærmenthed skal nok gå over

:slight_smile:

Unni havde en formiddag med at sove… Hun forstod helt ærligt ikke at hun skulle af sted allerede igen, og virkede sådan lidt “tøsetræt”…
… men ok, det hjælper nok heller ikke på dagen, at jeg styrtede ned af de sidste 3-4 trin på betontrappen herhjemme med hende i tasken over skulderen - kl ALT for tidligt om morgenen :S

men over middag tøede hun da op, og endte faktisk med, at hun fandt humøret frem fra Flensborg, søndag. Hun fandt overskuddet og hyggede sig næsten oppe hos dommeren :smiley:
Men, når man er oppe mod Miss Bilka, som jo faktisk selv kan gå op til dommeren og showe sig selv:inlove: :thumbup: - så er vi ganske glade for, at blive nr. 2 ud af 6 og samtidig have en skøn dag på selve udstillingen :slight_smile: