Vorbasse, lørdag

Så er vi også kommet hjem efter en meget lang dag :slight_smile:
Asti fik sit certifikat :thumbup: det er jeg meget glad for.

Tillykke til alle I andre men især til koraten, det var nu også en meget fin mis, jeg var henne og lure lidt på dem :høhø:

Jeg var lige ved at få en bimse med hjem i lommen, den lille bandit Susanne havde til salg, han var simpelthen noget at det mest nuttede, han spandt lige så snart man fik ham i hænderne og pumpede i min bare arm, så lagde han sin lille nuttede hage ned på armen og lå bare og hyggede…MEGA KÆRT! :hjerte::hjerte::hjerte: Nå men heldigvis blev han solgt så behøver jeg ikke ligge søvnløs over ham…ret meget:ups:
Det var hyggeligt at hilse på forskellige herinde fra! Jeg tog nogle billeder men de må vente til imorgen, er nødt til at sætte mig over i sofaen nu! :smiley:

Stort tillykke med alle de flotte resultater :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;738051]Ozzy, Stevie og Ib fik hvert sit EX1 :slight_smile: Stevie tabte NOM til den der vandt bedste killing overall så det var vel ikke noget at skamme sig over :wink:
Og JEG… vandt den store flotte pakkekalender i Raffle’t :smiley: YÆH Så blev det alligevel jul i det lille hjem ;)[/QUOTE]

Stort tillykke! :smiley:
Ville så gerne have været der og klappe af jer :hjerte: (næste gang!)

Og TILLYKKE til jer allesammen med de fine resultater
:yatta::kattedans::stuck_out_tongue:

Elisabeth - tak for ordene om Koraterne:hjerte: Du tog vel ikke tilfældigvis nogle billeder af dem, vel:?

Tillykke til alle andre med deres fine resultater :thumbup:

Tillykke med de flotte resultater :thumbup:

[QUOTE=dkkorat;738189]Elisabeth - tak for ordene om Koraterne:hjerte: Du tog vel ikke tilfældigvis nogle billeder af dem, vel:?

Tillykke til alle andre med deres fine resultater :thumbup:[/QUOTE]
Jeg fik ingen billeder af de to - men for hulen hvor var de fine begge to :smiley:
Var jo naturligvis henne og pille, holde og røre :smiley: :stuck_out_tongue: de var godt nok fine begge to :slight_smile:

[QUOTE=dkkorat;738189]Elisabeth - tak for ordene om Koraterne:hjerte: Du tog vel ikke tilfældigvis nogle billeder af dem, vel:?

Tillykke til alle andre med deres fine resultater :thumbup:[/QUOTE]

Nej beklager! Men på den anden side , skal du ikke være ked af det, mine billeder er bestemt ikke blevet noget at råbe hurra for, jeg har lige kigget dem og min blitz kan slet ikke følge med det dårlige lys der var ik hallen. Kommer de imorgen? så kan det være der er nogen der ser denne tråd og forbarmer sig over dig :slight_smile:

@Pia - :tak:

@Elisabeth - nej, de kommer ikke i morgen :frowning:

[QUOTE=dkkorat;738218]@Pia - :tak:

@Elisabeth - nej, de kommer ikke i morgen :([/QUOTE]Ellers kunne det jo være at JYRAKs fotografer har fået et par snapshot af dem. De plejer at blive offentliggjort på Jyraks hjemmeside ret hurtigt efter, at udstillingen er færdig. :kryds::kryds:

Ja så kom Kurt og jeg også hjem til Thy igen :slight_smile: Efter en meget lang dag som startet 2.35 da jeg ikke kunne sove mere :dokdok: nå men afsted kom vi i super god tid :høhø::høhø:

Kurt fik hans 2. CACIB, og super mange rosende ord fra dommeren af :hjerte: første gang var der nok til BIV i gruppe 4, og den løb Kurt også med :hjerte: og han blev også NOM :hjerte::hjerte: der var jeg næsten ved at blive til en lille tudefisk, var SÅ stolt af min dejlige dreng :hjerte:

Der var jo Kurilean Bobtail special show i dag, og der var ikke mindre end 7 hanner i alt, og da Kurt´s far også var der, var jeg 1000 % sikker på at det enten ville stå i mellem hans far, og en anden dejlig dreng, men ja det er ikke helt gået op for mig endnu, valgte Anne at vælge Kurt til BEST MALE 2011 kurilean bobtail :D:D:D:D:D:love2: der var tårene endnu mere ved at flyde over men fik kæmpet mig igennem det og var ikke til at skyde igennem :tihi:
Så havde Jyrak valgt Anne om at vælge de 10 bedste bobtail imellem de 25 katte som var tilmeldt, og vi ventede i et stykke tid, men til sidste havde hun sat Kurt og en hankastrat til side, og valgtet stod så imellem dem… der kom meget sved på panden i det øjeblik, og fanme ikke om hun vælger Kurt til DEN BEDSTE BOBTAIL på udstillingen 2011…

okay der kom et par tårer der kunne jeg ikke holde det tilbage mere, og Anne var også blevet bedt om at vælge bedste hale og best of best af alle bobtails, og igen undskyld jeg bander hun valgte sku Kurt til BEST OF BEST 2011 og så kunne jeg bare ikke mere, jeg græd som et lille barn, kunne slet ikke forstå det, min lille tykke basse dreng, løb med næsten alt det han kunne… :yikes::yikes:

Det er endnu ikke helt gået op for mig at Kurt har vundet alt det i dag, så dagen igennem har jeg svæget på en lille lyserrød sky, og er så pavestolt at ingen kan ¨sige noget som får mig ned med hovedet de næste mange måneder :love2::love2::love2::love2:

Tusind tak til alle som lige var en tur forbi og kigge på alle de dejlige bobtails, og tusind tak til JYRAK for at vi måtte “låne” Anne Veland denne dag :smiley:

KÆMPE stort tillykke til jer alle sammen med de super fine resultater :rock::smiley:

Jah, jeg var steward ved den dommer, så jeg havde også lige fornøjelsen af at hilse på koraterne og deres ejere :slight_smile:

[QUOTE=Leumica;738222]Ja så kom Kurt og jeg også hjem til Thy igen :slight_smile: Efter en meget lang dag som startet 2.35 da jeg ikke kunne sove mere :dokdok: nå men afsted kom vi i super god tid :høhø::høhø:

Kurt fik hans 2. CACIB, og super mange rosende ord fra dommeren af :hjerte: første gang var der nok til BIV i gruppe 4, og den løb Kurt også med :hjerte: og han blev også NOM :hjerte::hjerte: der var jeg næsten ved at blive til en lille tudefisk, var SÅ stolt af min dejlige dreng :hjerte:

Der var jo Kurilean Bobtail special show i dag, og der var ikke mindre end 7 hanner i alt, og da Kurt´s far også var der, var jeg 1000 % sikker på at det enten ville stå i mellem hans far, og en anden dejlig dreng, men ja det er ikke helt gået op for mig endnu, valgte Anne at vælge Kurt til BEST MALE 2011 kurilean bobtail :D:D:D:D:D:love2: der var tårene endnu mere ved at flyde over men fik kæmpet mig igennem det og var ikke til at skyde igennem :tihi:
Så havde Jyrak valgt Anne om at vælge de 10 bedste bobtail imellem de 25 katte som var tilmeldt, og vi ventede i et stykke tid, men til sidste havde hun sat Kurt og en hankastrat til side, og valgtet stod så imellem dem… der kom meget sved på panden i det øjeblik, og fanme ikke om hun vælger Kurt til DEN BEDSTE BOBTAIL på udstillingen 2011…

okay der kom et par tårer der kunne jeg ikke holde det tilbage mere, og Anne var også blevet bedt om at vælge bedste hale og best of best af alle bobtails, og igen undskyld jeg bander hun valgte sku Kurt til BEST OF BEST 2011 og så kunne jeg bare ikke mere, jeg græd som et lille barn, kunne slet ikke forstå det, min lille tykke basse dreng, løb med næsten alt det han kunne… :yikes::yikes:

Det er endnu ikke helt gået op for mig at Kurt har vundet alt det i dag, så dagen igennem har jeg svæget på en lille lyserrød sky, og er så pavestolt at ingen kan ¨sige noget som får mig ned med hovedet de næste mange måneder :love2::love2::love2::love2:

Tusind tak til alle som lige var en tur forbi og kigge på alle de dejlige bobtails, og tusind tak til JYRAK for at vi måtte “låne” Anne Veland denne dag :smiley:

KÆMPE stort tillykke til jer alle sammen med de super fine resultater :rock::D[/QUOTE]
WOW forstår sgi godt at du svæver på en lyserød sky og at du er en super stolt missemor lige nu :wink:
Et kæmpe stort tillykke med alle dagens titler :flag:

Og stort tillykke til jer alle… :flag: Særligt til dig Marianne, det var slet ikke gået op for mig at det var gået SÅ godt for Kurt! Lækkert… Og han er altså også bare en smækker-lækker dreng :hjerte:

Her er jeg også glad, Diego blev Supreme Premier i dag… Og helt uden at tabe ét eneste cert undervejs :slight_smile: BIV gik til Sierre Leone i dag, så DVM kan vi desværre ikke bryste os af endnu… Ville da ellers have været rart hvis han havde fået de to titler samme dag :tihi:

Ja tillykke til alle med de fine resultater. Morgana overgået i åben klasse og fik det første idag. Så det har skønt. Så sidder man og regner på det skal jeg vist se efter en udlands udstilling i januar februar, så hun kan rykke op. Når hun nu efter min mening får det sidste fedt i åben i Brædstrup. ( skal jo ha faith i sine katte in;-))

Til dem som kommer imorgen, så ses vi der.

Hmm og så igen driller min mobil fedt= cert. Vist træt og stresset efter denne dag.

Stort tillykke Marianne med Kurt´s mega flotte resultater :flag:
Og et stort tillykke Eva med Diego´s flotte Supreme Premier titel i dag :flag:

[QUOTE=DK Mammarazzi;738228]WOW forstår sgi godt at du svæver på en lyserød sky og at du er en super stolt missemor lige nu :wink:
Et kæmpe stort tillykke med alle dagens titler :flag:[/QUOTE]

Tusind Tak Rikke, ja er MEGA stolt af min lille dreng :smiley:

:tak: S

Hehe er vist heller ikke gået helt op for mig endnu :smiley: Tusind tak, ja syntes nu også selv han er små lækker :smiley: :smiley:

Stort tillykke til Diego igen, super flot af den dejlige dreng :smiley: