Vorbasse søndag

Jeg vil da gerne lægge ud :smiley:

Jelly fik uden problemer sit 3. og sidste CACIB hos Raymond, der synes rigtig om hende. Til BIV var de 3 om det - en hun og en han, begge ældre og i klasse 5 og så Jelly. Raymond startede med at pille hankatten fra, og derefter gik BIV’et fuldt fortjent til klasse 5-hunkatten, men Jelly fik rigtig mange rosende ord med, og vi er helt enige i, at hun mangler lidt udvikling og modenhed - det får hun forhåbentlig i løbet af det næste år, hvor hun gerne skulle have killinger.

Men Jelly fik sit cert, og det var det vigtigste, for nu er hun International Champion, hvilket er blevet fejret på behørig vis :wehu:

Stort tillykke til alle jer andre! :flag:

[QUOTE=En forhenværende bruger;738589]Jeg vil da gerne lægge ud :smiley:

Jelly fik uden problemer sit 3. og sidste CACIB hos Raymond, der synes rigtig om hende. Til BIV var de 3 om det - en hun og en han, begge ældre og i klasse 5 og så Jelly. Raymond startede med at pille hankatten fra, og derefter gik BIV’et fuldt fortjent til klasse 5-hunkatten, men Jelly fik rigtig mange rosende ord med, og vi er helt enige i, at hun mangler lidt udvikling og modenhed - det får hun forhåbentlig i løbet af det næste år, hvor hun gerne skulle have killinger.

Men Jelly fik sit cert, og det var det vigtigste, for nu er hun International Champion, hvilket er blevet fejret på behørig vis :wehu:

Stort tillykke til alle jer andre! :flag:[/QUOTE]

Endnu engang et kæmpe stort tillykke med Jelly’s nye titel, som hun bærer med stil :juhu:
Takker for skænken og guf - Dejligt at være med til at fejre smukke Jelly, selvom jeg måtte løbe hurtigt, da Djamilla skulle til nominering :wink:

Dagen i dag har også været super for tøserne og jeg :wink:
Jeg er begyndt at slappe mere af på udstillingerne, hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med :wink:
Og tøserne tager det også i stiv pote, og de har begge det skønneste temperament på udstillinger - Dog er de begge enige om, at det trætter lidt med al den vigør :wink:

Djamilla havde én konkurrent i dag, som hun vandt over og blev EX1.
BIV’et gik overraskende til en norsk gutt - Jeg var sikker på, det var den 1 årige hunkat, der ville rende med den :wink:
Djamilla skulle også op til nominering, hvor de var 5 i alt - Hun tabte til en super smuk hvid hankat, som endte med at blive BIS (Et kæmpe tillykke til Sandra), så det var bestemt ingen skam :wink:

Evelina havde ingen konkurrenter i dag og fik sit EX1.
Hun fik en meget fiiin bedømmelse og dommeren synes, hun er meget lovende og kyssede hende flere gange ;),
BIV’et gik til en meget smuk sort/hvid hankat.
Så dagen blev kort for Evelina, hvilket hun nød ved at sove dagen væk :wink:

Vi havde en meget kort dag, for Betty blev jo EX2 efter Rikkes smukke Djamilla :slight_smile:

Men uha, vi har haft en god udstilling!
Vi har snakket med en masse dejlige mennesker, skabt nye kontakter og måske fundet de rette hankatte til Snus og Missebarnet :slight_smile:

TAK Jyrak!
Og tillykke til alle andre med helt vidunderlige katte.

[QUOTE=PiaR;738663]Vi havde en meget kort dag, for Betty blev jo EX2 efter Rikkes smukke Djamilla :slight_smile:

Men uha, vi har haft en god udstilling!
Vi har snakket med en masse dejlige mennesker, skabt nye kontakter og måske fundet de rette hankatte til Snus og Missebarnet :slight_smile:

TAK Jyrak!
Og tillykke til alle andre med helt vidunderlige katte.[/QUOTE]
Takker Pia :wink:
Det var super hyggeligt at hilse på jer…
Dejligt at I nåede over broen, inden den blev lukket :wink:

Stort tillykke til jer alle med de fine resultater :slight_smile:

Stort tillykke med alle de flotte resultater :slight_smile:

Stort tillykke til alle :slight_smile:

Tillykke med de fine resultater :slight_smile:

Stort tillykke til alle som har været afsted i dag :slight_smile: Håber I alle er kommet godt hjem trods blæsten :slight_smile:

Tak igen til JYRAK for en dejlige udstillingsweekend :slight_smile:

Oh ja… broen var lukket her til aften. Håber alle kom godt over uden at sidde alt for meget i kø? Jeg kørte over den - i tog - omkring kl. 18 hvor der var et stort skilt med at den forventedes åbnet igen kl 20… og der var kilometerlange køer på det tidspunkt…

STORT TILLYKKE til alle der fik priser og præmier :smiley:

Håber alle er kommet godt hjem. :kryds:
Tillykke med resultaterne :flag: - og endnu en god udstillingsdag. :slight_smile:

Stort tillykke allesammen :flag:

Jeg får nok ikke lavet meget iudag (har en fridag) for jeg kan ikke få armene ned.
Jøsses en wee-end FYLD med søde mennesker, smukke mis og folk der købte så man skulle tro det var løgn.
Nu skal der laves de obligatoriske ting herhjemme og så går turen i weftermiddag over i banken og til mine dyrlæger med alle pengene…JUUUUBLE

[QUOTE=kamikaze;739052]Jeg får nok ikke lavet meget iudag (har en fridag) for jeg kan ikke få armene ned.
Jøsses en wee-end FYLD med søde mennesker, smukke mis og folk der købte så man skulle tro det var løgn.
Nu skal der laves de obligatoriske ting herhjemme og så går turen i weftermiddag over i banken og til mine dyrlæger med alle pengene…JUUUUBLE[/QUOTE]

Da Birden er i øvrigt et hit herhjemme :slight_smile: Både hos store og små :thumbup:

tillykke med de fine resultater

Tillykke med alle de flotte resultater.

Er der nogen der ved hvem der blev BIS huskat søndag? :ups:

Er endelig ved at få pusten igen ovenpå en forrygende weekend i Vorbasse.

Trylle fik sit cert om lørdagen. Der var ikke nok til BIV. Han blev kaldt til NOM og sørme om han ikke vandt der.
Han var rigtig sød på scenen hvor Gitte bar ham så godt. ( tror han elsker hende ).:wehuu: Han fik ikke nogen stemme, men pyt - han var der og det gik fint.

Søndag fik han sit cert så nu er han Grand International Premier. Der var heller ikke nok til BIV denne gang og sørme om han ikke vandt nom over tre andre dejlige katte.
På scenen opførte han sig eksemplarisk hos hans Gitte. Lidt hvæsen blev der dog plads til. Ikke at jeg så eller hørte det - jeg havde gemt mig bagved for kan altså ikke holde ud at se hvis han ikke ville opføre sig pænt.
Da stemmerne blev råbt op gik min puls dælme i stå !!!:uha:
Han fik en stemme og en mere og en mere og weeee han vandt. Min lille Trylle Rylle vandt. I Danmark I Vorbasse i min egen super klub.:wehu:
Fik endelig taget mig sammen til at komme frem for at hente ham storvrælende af glæde. Kun for at blive sendt tilbage for hunkastraterne skulle bedømmes først.
Da magtede jeg slet ikke noget mere så jeg gik ind i baglokalet bag scenen og tudede.
Så blev jeg kaldt frem igen for dælme om ikke Trylle vandt . :thumbup::thumbup:
Så stoppede mit hjerte godt nok med at slå. Godt at Bobby stod ved min side og holdt mig oprejst .
Jeg vrælede endnu mere og heldigvis kom min søde opdrætter og hjalp Trylle ned af scenen igen imens at jeg blev gjort totalt til grin af dommerne. De kom med mange servietter og en af dem sagde at jeg gerne måtte låne hans læbestift til mine kinder da han sys jeg var meget bleg ! Jeg var total rød i bærret.:klapper::klapper::klapper:
Mange tak for alle de søde ord, knuz og kram.
Det var en af de bedste oplevelser i mit liv.

PS : Selvfølgelig også stor tillykke til alle med deres flotte resultater.