Vore nye akvarium (ja, Nobby er der os :))

Javamos er vist osse godt til den slags fisk der bygger skumreder (jeg har kun hørt efter med et halvt øre når Manden udbreder sig om fisk L - det er ham der er eksperten, IKKE mig…)

Men det lyder i øvrigt til at de der maller er ret nemme at få til at formere sig. Når man altså lige har en af hvert køn :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1055910]Javamos er vist osse godt til den slags fisk der bygger skumreder (jeg har kun hørt efter med et halvt øre når Manden udbreder sig om fisk L - det er ham der er eksperten, IKKE mig…)

Men det lyder i øvrigt til at de der maller er ret nemme at få til at formere sig. Når man altså lige har en af hvert køn :)[/QUOTE]

Det skal vist googles os :smiley:

Nu er det godt nok slet ik ideen at vi gern vil ha de forskellige fisk til at yngle - vil hellere selv udvælge og stoppe i :wink:

Men vores maller (som er hr og fru) har fået en mallehule og er begyndt at lege en bette smule :tihi:

Den kære Nobby har aldrig ville sidde på skødet af os - men i dag sad han nok 10 min på Rune :hjerte::wehuu::hjerte:

Det er åbenbart helt i orden at sidde på skød når man kan fortælle og pege mens man blir nusset :tihi:

Der er vist nogen, som hygger sig. :hjertehop:

Nårh et dejligt billede! :smelter:

Ihh hvor er det fint Lykke :slight_smile:

Nuuuiii… :lovelove:

Så kan det jo være at der er håb for at han en dag kan blive skødekat! :smiley:

[QUOTE=Lykke;1055917]Det skal vist googles os :smiley:

Nu er det godt nok slet ik ideen at vi gern vil ha de forskellige fisk til at yngle - vil hellere selv udvælge og stoppe i :wink:

Men vores maller (som er hr og fru) har fået en mallehule og er begyndt at lege en bette smule :tihi:[/QUOTE]

Årh fiskebabyer er da ellers så søde :smiley:

Vi har nogle fisk vi ikke helt ved hvad er for nogen - de ligner de der man bruger til at få spist hud af i fiskepedicure, og beskrivelserne passer også nogenlunde (vi fik dem ved en fejl da en eller anden praktikant fiskede forkerte fisk til os i en dyrehandel L) Og DE yngler… helt uden hjælp… jævnligt er der pludselig en eller to mere af dem, bare i mini :smiley:

Da vi havde scalarer lagde de også æg i massevis… men de blev nu aldrig til noget - når akvarielyset blev slukket tror jeg de andre fisk syntes de æg var glimrende foder :tihi: de var som regel væk næste dag…

Guppierne vi havde en overgang ynglede som guppier nu gør… de blev bare en tand for indavlede til sidst og så uddøde de… Men det er nu altså sjovt med “gratis fisk” :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1055921]Den kære Nobby har aldrig ville sidde på skødet af os - men i dag sad han nok 10 min på Rune :hjerte::wehuu::hjerte:

Det er åbenbart helt i orden at sidde på skød når man kan fortælle og pege mens man blir nusset :tihi:[/QUOTE]

Nobby :hjerte: før I ved af det har I han i ansigtet hele tiden :smiley: