Vores allesammens Denise er sovet stille ind

Denise er ikke i bland os længere…

Det er med stor sorg jeg må meddele Jer, at vores dejlige rapkæftede, smukke, sjove, katteelsker Denise i dag kl. 12.30 er sovet stille ind efter kort tids hæftig sygdom.

Denise var en fighter, kæmpede en brav kamp mod kræften, men som desværre vandt til sidst.

Denise sov stille ind, smuk som altid, mens hendes elskede Claus holdt hende i hånden.

Jeg er sikker på, at Denise nu er ved Regnbuebroen og hilser på alle de dejlige katte der er der til at tage imod hende…

[FONT=Arial]Æret være hendes minde… :rip: :lys:[/FONT]

Mie

Kære Denise…

Du var med os fra start, du sagde altid din mening råt for usødet, du var sej, sjovt, underfundig og en herlig debattør…

Jeg mødte dig kun en gang på en udstilling hvor vi grinede sammen i lang tid - og jeg husker dig som en levende og dejlige kvinde…

jeg vil savne dig!

:rip: og et :lys: så du hurtigt og let finder vej til regnbuebroen hvor alle de dyr der gik før dig venter på at du kommer og henter dem så i kan følges sammen over broen

:kram: til alle de pårørende og jer der kendte hende godt

Æret være hendes minde!

det var da godt nok en forfærdelig nyhed…

Hun var noget særligt…

Nej da - et chok at læse!

:græde::græde::græde:

Jeg tænkte faktisk på hende forleden - at hun havde været lidt stille herinde!

Jeg vidste ikke, at hun var syg.

Det berører mig dybt - mine tanker går til Claus, hendes dejlige katte og
familie i øvrigt.

:lys:

Æret være hendes minde.

Jamen… nej!!!
Det kan da ikke være rigtigt?

Åh gud nej…

Vi havde vores uoverensstemmelser de sidste par år… men vores forhold var altid præget af en gensidig respekt…
Åh hvor gør det mig dog ondt at høre…

Æret være Denise…

åh nej da i så ung en alder :lynogtorden: hun har givet mig så mange gode råd herinde :frowning:

Det kan jeg altså slet ikke forstå.

Øv, det er jeg godt nok ked af. Denise var rigtig sød. Jeg kommer til at savne hende.

:(:(:frowning:
Jeg mangler simpelthen ord.

Hvil i fred Denise. :lys:

Gud nej! :blegne:

Sikke et chok. :ked:

Det gør mig virkelig ondt for hendes familie, og især Claus som jeg lærte at kende da jeg var elev på hans arbejdsplads.

Hvil i fred Denise :lys:

Det var dog en forfærdelig nyhed -what

Jeg har altid godt kunnet lide Denise og har også besøgt hende i hendes hjem engang. Hun har været en markant kvinde, men aldrig kedelig, så jeg er sikker på, at der er nogen -engel, der nu får kam til deres hår :slight_smile:

Det gør mig ondt, at hun ikke vandt den kamp :ked:

Hvil i fred - mine tanker går til Claus.

Jeg kendte ikke Denise så godt, andet end herfra debatverdenen. Jeg kunne rigtig godt li’ Denises ligefremme måde at være på.
Mine tanker går til Denises familie og nære venner
:hjerte:

Åhhh nej da, jeg havde samme tanker som Charlotte, men troede at hun blot kørte på sin motorcykel, nu når det var blevet forår. :ked:

Det er simpelthen ikke til at fatte!
De varmeste, medfølende tanker herfra til hendes venner og familie.

Gud nej hvor forfærdeligt.

Jeg kendte ikke Denise personligt men jeg har altid godt kunne lide Denises indlæg og måde at skrive på.
Mine tanker går til dine efterladte.

Hvil i fred Denise

Det er godt nok trist, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige :ked:
Kræft er bare en forfærdelig sygdom.
Mine tanker går til hendes familie og jer, der kendte hende.

Åh nej - det er ikke til at forstå.

I andre har allerede givet udtryk for sorg over det helt uforståelige at Denise ikke er her mere,
så jeg vil bare sige :rip: - du vil blive savnet.

:lys:

Åh…nej…
Jeg er dybt chokeret…:hjerte: :hjerte:

Det er slet ikke til at fatte.
Jeg vidste ikke, at Denise var syg;
men har flere gange undret mig over, at vi ikke rigtig hørte fra hende.

Jeg skrev til Denise for nogle uger siden - jeg plejer altid at få svar.
Vi hyggede os på katteudstillinger.
Et dejligt menneske var hun.

Alt, alt for ung til at miste livet. :hjerte: :hjerte:

:lys:Hvil i fred Denise…

Hold da op jeg er rystet…dejlige skønne rapkæftede Denise. Vidste slet ikke hun var syg

Har kendt Denise i mange år via diverse fora.

Hvil i fred du skønne tøs.

Åh nej da…:(, det er jeg godt nok ked af at høre. Jeg viste ikke hun var syg og kendte hende ikke personligt, jeg jeg er sikker på hun var en person med hjertevarme for både medmennesker og dyr.

Mine tanker går til de efterladte :lys:

Jeg er i CHOK…mødte Denise for mange år siden, til noget kattetræf af en art… jeg vidste slet ikke hun var syg…

Kom igen gamle Biker, hold fanen højt, nu skal du møde dine gamle afdøde misser…hils deropppe ved regnbuebroen.

mange tanker til Claus

ære være dit minde Denise