Det er med stor sorg jeg må meddele Jer, at vores dejlige rapkæftede, smukke, sjove, katteelsker Denise i dag kl. 12.30 er sovet stille ind efter kort tids hæftig sygdom.
Denise var en fighter, kæmpede en brav kamp mod kræften, men som desværre vandt til sidst.
Denise sov stille ind, smuk som altid, mens hendes elskede Claus holdt hende i hånden.
Jeg er sikker på, at Denise nu er ved Regnbuebroen og hilser på alle de dejlige katte der er der til at tage imod hende…
Du var med os fra start, du sagde altid din mening råt for usødet, du var sej, sjovt, underfundig og en herlig debattør…
Jeg mødte dig kun en gang på en udstilling hvor vi grinede sammen i lang tid - og jeg husker dig som en levende og dejlige kvinde…
jeg vil savne dig!
:rip: og et så du hurtigt og let finder vej til regnbuebroen hvor alle de dyr der gik før dig venter på at du kommer og henter dem så i kan følges sammen over broen
til alle de pårørende og jer der kendte hende godt
Jeg har altid godt kunnet lide Denise og har også besøgt hende i hendes hjem engang. Hun har været en markant kvinde, men aldrig kedelig, så jeg er sikker på, at der er nogen -engel, der nu får kam til deres hår
Jeg kendte ikke Denise så godt, andet end herfra debatverdenen. Jeg kunne rigtig godt li’ Denises ligefremme måde at være på.
Mine tanker går til Denises familie og nære venner
Det er godt nok trist, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige
Kræft er bare en forfærdelig sygdom.
Mine tanker går til hendes familie og jer, der kendte hende.
Hvil i fred Denise
Åh nej da…:(, det er jeg godt nok ked af at høre. Jeg viste ikke hun var syg og kendte hende ikke personligt, jeg jeg er sikker på hun var en person med hjertevarme for både medmennesker og dyr.