Vores bannere

Nu blev jeg jo inspireret af Tante Tuts tråd om signaturer :tihi:

Lægger du mærke til andre kattegales bannere - og husker du dem?

Hvad er der på dit eget banner (hvis du har et)?

Jeg lægger helt sikkert mærke til bannerne herinde. Nogle gange kan jeg endda blive lidt forvirret, hvis folk får nyt banner :tihi:

På mit banner kan man se mine 3 katte og mit brugernavn herinde :slight_smile:

[quote=Zunar-J5;447626]Jeg lægger helt sikkert mærke til bannerne herinde. Nogle gange kan jeg endda blive lidt forvirret, hvis folk får nyt banner :tihi:

På mit banner kan man se mine 3 katte og mit brugernavn herinde :)[/quote]

Ja, det gør jeg bestemt. Jeg læser faktisk aldrig brugernavne, jeg genkender folk ud fra deres avatar og deres signatur/banner :slight_smile:

Som dig bliver jeg også vildt forvirret hvis folk bytter en af delene ud :tihi:

På mit banner er der lige nu en af mine killinger, og det er Chunky Monkey. Derudover står der altid Thomanis Norske Skovkatte og lige pt. står der at vi har killinger :slight_smile:

Jeg elsker bannerne :thumbup: Synes de er fantastiske og dejligt at kunne se en masse lækre katte…

Jeg har dog kun et billede af den lille terrorist herhjemme… Men det er fordi jeg ikk kan finde ud af at lave et banner :frowning:

I må meget gerne lægge nogle links ind til hvor i laver dem… Meget gerne nogle steder hvor det er nemt… :tihi:

Birthe (admin) har lavet mit - egentlig uden mit foreslag; men jeg er vild med det.

Mange mange tak endnu engang søde Birthe…:wehuu:

Jeg lægger meget mærke til folks bannere… og husker ofte dem og deres katte på det :slight_smile:

Jeg elsker at se på bannere :slight_smile:
Der er så mange flotte og inspirerende i mellem.

jeg ligger altid mærke til folks bannere og elsker de meget kreative der er i mellem dem, pt. er Primula på mit men jeg skifter jo engang i mellem.

MVH
Gitte

Jeg lægger altid mærke til bannerne … der er mange utrolig flotte :thumbup:

En rigtig, rigtig venlig person herinde fra har lavet mit.
Jeg er super-glad for det, og bruger det også på min hjemmeside.

På banneret er Cleo til venstre og Whiskey til højre :hjerte::hjerte:
(Pssst - jeg har 4 killinger til salg fra den parring)

Jeg lægger også mærke til bannerne… Husker også folk derfra.

lige pt. er det bare et billede af mine to katte og deres navne, da jeg ikke rigtig kan finde ud af at lave et. :thumbdown:

Ja, jeg lægger meget mærke til andres bannere - Som nogen af jer også siger, kender jeg mere folk på deres avatar og banner end deres brugernavn.

Jeg synes, det er en rigtig hyggelig ting med de bannere - Der er mange der er super flotte. :thumbup:

[quote=Maria-Amalie;447637]
I må meget gerne lægge nogle links ind til hvor i laver dem… Meget gerne nogle steder hvor det er nemt… :tihi:[/quote]

Jeg bruger http://www.picnik.com/ - Det kan næsten ikke blive nemmere. :ok:

Jep, det lægger jeg mærke til - og ‘genkender’ som regel også folk ud fra banner mv. i stedet for navnet.

Mit banner skal egentlig ændres - jeg opdrætter jo ikke længere aby’er (selvom de fleste af mine katte er aby’er!) … det når jeg nok en dag :slight_smile: På mit banner er mit stamnavn (surprise!!!) og 2 af de katte, der er født/har boet her: Camischa’s Finishing Touch (blåtortie burmeser) og AbyRivers Headache of Camischa (vildtfarvet abyssinier).
Jeg drømmer stadig om at lave en pæææææn blåtortie burmeser, og Fine-pigen på banneret holder mig fast på det!

[quote=Maria-Amalie;447637]Jeg elsker bannerne :thumbup: Synes de er fantastiske og dejligt at kunne se en masse lækre katte…

Jeg har dog kun et billede af den lille terrorist herhjemme… Men det er fordi jeg ikk kan finde ud af at lave et banner :frowning:

I må meget gerne lægge nogle links ind til hvor i laver dem… Meget gerne nogle steder hvor det er nemt… :tihi:[/quote]Jeg bruger PSP X2 - man kan downloade en gratis prøveversion her :slight_smile:

Det er ofte på dem jeg kan genkende jer fra hinanden :slight_smile:

Jeg vil rigtig gerne have en herinde - men så mange “billeder” kan jeg ikke have i den, da jeg jo os har de andre smilyer …

:):):slight_smile:

Ja, jeg lægger rigtig meget mærke til jeres bannere - de fleste af dem er bare SÅ flotte.

:ok::ok:

Derimod er jeg xtremt dårlig til at læse, hvad i hedder IRL - men supergod til at huske jeres brugernavn.

:høhø:

Jeg bruger lidt forskellige, men de er alle med mine skønne drenge

  • og ja, jeg genkender også oftest indehaver af indlæg ud fra banner, før jeg læser brugernavnet :slight_smile:

Jeg bruger oftest disse tre

Jeg kender forskel på folk på deres bannere :høhø: - til gengæld fra signaturer ser jeg ALTID bannere.

Mit eget banner er ved at være lidt gammelt - men er lavet dengang I photo Explosion De Luxe

Katten på mit banner er en hunkat jeg havde som avlskat dengang - hun er for længst neutraliseret og bor nu ude som kælekat. Hun hedder Kimberly.

Mit er mine misser :slight_smile:

Jeg kigger som regl også mest på banneret. :slight_smile: Og kan også blive helt forvirret når et nyt kommer til. :tihi:

Myt eget er noget kedeligt. Er for dovn til at lave nyt. - Tror jeg lavede dette i sing tid, da jeg brugte meget tid på at tage billeder, og endelig fik opdateret min hjemmeside omkring dem. Lidt reklame…:fløjte:
Og ja, der er så ikke sket noget spændende der inde siden banneret blev lavet. :ups:

Jeg er bare kedelig jeg ikke har de 3 banditter, men måske det kommer en dag. :tihi:

[quote=Maria Amanda;447733]Ja, jeg lægger meget mærke til andres bannere - Som nogen af jer også siger, kender jeg mere folk på deres avatar og banner end deres brugernavn.

Jeg synes, det er en rigtig hyggelig ting med de bannere - Der er mange der er super flotte. :thumbup:

Jeg bruger http://www.picnik.com/ - Det kan næsten ikke blive nemmere. :ok:[/quote]

Hmm nu har jeg rodet med det, men jeg kan altså ikke få banneret til at blive langt… :tihi: Det bliver bare højt og stort… Typsik mig ikke at kunne finde ud af det…