Vores besøgsven

vi har stadig intet hørt fra en evt ejer og han har stadig halsbåndet på, så er squ begyndt at tvivle på om der er en ejer og er der en ejer er det en ejer som ikke er ret opmærksom på sin kat
vores nabo som osse tager sig af ham er gået i tænkeboksen, for hun overvejer om hun skulle tage ham ind, så indtil videre får han lov at rende rundt her og så må vi se hvad hun finder ud af . det syntes jeg er den bedste løsning lige p.t

[QUOTE=Johnny;1091521]vi har stadig intet hørt fra en evt ejer og han har stadig halsbåndet på, så er squ begyndt at tvivle på om der er en ejer og er der en ejer er det en ejer som ikke er ret opmærksom på sin kat
vores nabo som osse tager sig af ham er gået i tænkeboksen, for hun overvejer om hun skulle tage ham ind, så indtil videre får han lov at rende rundt her og så må vi se hvad hun finder ud af . det syntes jeg er den bedste løsning lige p.t[/QUOTE]
I hvert fald bor han i øjeblikket i et område, hvor han får mad nok til at overleve, og hvor han kan begå sig uden at blive kørt ihjel. Mere kan man næsten ikke ønske sig i hans situation - indbringning på internat kan ende med lidt af hvert, men pt. er livet jo ikke så skidt som man nogle gange ser det. Han ser sund og rask ud - en lille runde snip-snip hos dyrlægen ville være kronen på værket :wink:
VH
Susanne

her til morgen ringede rødbergs ejer som lød til at være en yngre mand så, vi fik os en længere snak omkring ham og jeg nævnte da osse et par gange om det ikke var ide at få rødberg øretatoveret og få snippet bollerne, der talte jeg ihvertfald for døve øre og var heller ikke helt vågen, så jeg fik ikke lige sagt de alvorsord til ham som jeg burde, fik dog fortalt at så længe han ikke havde nogen form for id ville han blive betragtet som herreløs. og så længe han var fertil kunne han osse lave killinger her og der. igen talte jeg for døve øre- dog ville ejerne nu sørge for at der kom et halsbånd på ham med navneskilt, hvilket han har haft før åbentbart og så aftalte vi at vi holdt op med at fodre ham for at se om han så ville blive mere hjemme, hvilket vi jo godt ved ikke sker. nu har vi i det mindste fået opklaret at han har en ejer