Vores bryllup :nygift2:

Jeg har jo lovet at fortælle lidt om vores bryllup og vise lidt billeder, men ville vente, til det nye her kom i gang :slight_smile: Og det blev så nu!

Dagen startede for mig stille og roligt, så der var tid til nus med Morgengaven efter frisøren :heart:

IMG_8508

Vielsen var rigtig dejlig. Vi havde ikke lige overvejet det der med at give hånd, så det blev gjort noget håndfast - så den aftale er i hvert fald ordnet :hoho: Jeg kunne rimeligt styre tårerne, så længe jeg ikke kiggede på Rune eller far. Ud over, da Runes lillesøster sang Eva Cassidys Songbird for os. I versionen fra Glee, fordi vi lidt er nogle gleeks :slight_smile:

DSCF0825
Lillesøster synger

DSCF4445
Helt nygifte :heart:

Vi havde de fineste brudepiger. Jeg kunne huske, at det var min store drøm, da jeg var lille, så vi spurgte mine små niecer om de ville være det. JA! Hold da op, hvor de elskede det! De havde fået besked på at gå lige bag mig og far, så han ku mærke en buket på røven hele vejen op ad gulvet. De fik også delt fuglefrø ud - og bundet tyl på ALLE biler ved kirken :slem:

DSCF4484
På vej mod frøkastningen…

DSCF0872
Vi fik MASSER af fuglefrø!

IMG_0372
Lykke holdt kort :hoho:

DSCF4626
Der var selvfølgelig en flok kattegale :heart:

Den største overraskelse på dagen kom dagen før. Rune var ude at hente en trailer, troede jeg. Det bankede så på døren, og der stod en person med en kasse for ansigtet. Hun fjernede kassen… Og der stod min australske veninde, som jeg ikke har set siden 2009. Jeg tabte kæben og flæbede :ups: Det var SÅ vildt! Hun og Rune havde planlagt hendes ankomst i fem måneder uden jeg vidste noget som helst!
Hun havde kun mulighed for at være her et par dage, så det var dejligt hun var der hele fredag, så vi kunne snakke - og endelig vidste jeg, hvorfor Rune havde holdt på, at jeg skulle have fri den fredag :heart: :australia:

DSCF0967

Bagefter var vi en tur ude med fotograf.

DSCF4636
Vi blev gift i en smuk middelalderkirke

DSCF1006
Bagefter var vi en tur i skoven

DSCF1061
Min smukke buket er lavet af georginer fra svigermors have

Festen foregik på den lokale kro. Det gik lige, som vi havde håbet og drømt om. God mad, hyggeligt selskab og karaoke om aftenen :musical_note:

SAM_4012
Vores lækre kage var lavet af en kollega. Tjek lige toppen :cat:

IMG_8632
Mor og Rune synger

Vi havde digitalkameraer på alle bordene, som gæsterne kunne knipse aftenen med. De fire blev hurtigt nuppet af mine nevøer og niecer, som tog billede af ALT - og jeg mener ALT :joy:

BeFunky Collage

Da vi kom hjem søndag gik der lidt, og så kom jeg til at kigge op på et billede i gangen.

SAM_4294
F**k, en ske :uha:

SAM_4295
Rune fik hurtigt flået bestikskuffen op - gabende tom!

Heldigvis var der ikke en klump i fryseren, men det var spredt ud over hele huset! Vi finder stadig bestil alle mulige steder. I sidste uge fandt Rune en ske bag hynden i lænestolen :tihi:

Så har I vist fået billeder nok :ups:

25 Synes om

Dejligt at se billederne fra dagen! Så husker man endnu engang hvilken skøn dag det var, og hvor glad jeg er over at jeg måtte få lov at dele dagen med jer :kram:

1 Synes om

Tak for kigget på hvad der ser ud til at have været en dejlig og skøn dag i :cupid: tegn

1 Synes om

Det var en helt fantastisk dag at være med til :heart:

1 Synes om

Skønne mennesker som havde en skøn dag, det passer jo godt sammen! :two_hearts: Tak for kikket. Jeg tænker at jeg måske ikke er den eneste der ikke kender alle kattegale af udseende, må vi få navn på de kattegale du står sammen med? Det er vist kun Eva og Pernille jeg lige kan genkende. :ups:

1 Synes om

Tak for kigget :slight_smile: Det ser ud til at have været en fantastisk dag - helt som det skal være :gift_heart:

Venligst
Dorthe

1 Synes om

Tak for skønt kig med ind. :love:

… Men hvad er det med skeer? Jeg forstår ikke helt… :smile:

1 Synes om

Tillykke igen :hjertehop:

Hvor er det en sjov ide med bestikket :grin: - vores var frosset ned men det var jo nemt fixet ved at sætte baljen i vasken natten over . Det her er meget skæggere :lol:

1 Synes om

Fantastisk :slight_smile: Tak for kigget :slight_smile: Og jeg synes du ligner en million i bryllupskjolen, den er SÅ fin til dig :thumbup:
VH
Susanne

1 Synes om

Smukke billeder af smukke mennesker :smile:

1 Synes om

Det var virkelig en fantastisk dag, som jeg er SÅ glad for, at have været med til.

… håber I finder al bestikket til sidst :laughing: Ellers må I jo spørge Pernille, hvor de sidste gemmesteder er :upside_down_face:

2 Synes om

Skønne billeder :hjerte:

Og så kan jeg ikke lige lade være med at blive lidt teknisk, sorry :ups: Men hvorfor kan man ikke klikke på dem og se en større version? Er det evt., fordi du bare har kopieret dem ind i stedet for at uploade?

2 Synes om

@galath - Jeg tænkte præcis det samme, synes de er irriterende små :slight_smile:

Åhhhh hvor det er gode billeder, alle ser bare så glade og skønne ud :slight_smile: Jeg glæder mig vildt til det bliver min tur :heart_eyes:

3 Synes om

Det er helt min skyld :ups: De blev gigantiske før, så var inde og ændre dem alle til 500 px på den lange side…

@Pernille_DL har gemt alt vores bestik rundt omkring i huset… Og vi finder stadigvæk løsdele :tihi:
Hun havde så også købt ind til nachos og guf, så vi følte os meget forkælede selvom hun havde drillet :heart:

2 Synes om

Helt ærligt @Pernille_DL - du skulle da have købt noget, de skulle bruge deres bestik til at spise! :stuck_out_tongue:

6 Synes om

Jeg overvejer lidt, om du skal have min første rapportering! :face_with_raised_eyebrow:

6 Synes om

@TrekkieGrrrl Det skulle jo ikke være for nemt, så bestik i fryseren var udelukket :wink: Desuden havde jeg det rigtig hyggeligt, mens jeg for første gang bevægede mig rundt med i Lykke og Runes hjem, idet jeg havde et helt følge af pelsdyr sværmende om mig :hjerte:

@galath Naaah, så drilsk er jeg ikke :wink:

@Lykke Dejlige billeder :smiley: Jeg er rigtig glad for, at jeg måtte være med til at fejre jer, og selvfølgelig skulle I forkæles lidt :hjerte: Det var bestemt også et privilegie at sove i arm med Putput og James. Dog var Hugo meget utilfreds med, at jeg ikke ville åbne døren ud til haven :smiley:

5 Synes om

Sikke en smuk brud :heart:
Tak for at vi må kigge med på jeres store dag

1 Synes om

Dejlige billeder fra jeres store dag :green_heart::green_heart::green_heart:

1 Synes om