Vores dag på udstilling i Odder

Hejsa Alle…

tja…det endte med at Thomas drønede alene på udstilling med 5 katte - et ungdyr og 4 killinger…og jeg blev hjemme hos Cherrie som var gået en dag over termin …jeg havde babysitter til hende - men da dagen kom kunne jeg ikke bære at forlade hende…og nej hun fødte først mandag…9 stk.

Thomas drønede rundt på udstillingen - men missede alligevel at få vores skønne chokolade girl bedømt…hendes nummer kom aldrig op på buret og højtaleren i den ene hal virkede ikke… -ked

Ellers gik det super godt…vi blev de lykkelige indehavere af to BIV NOM - på hhv. vores ungdyr holy smoke og vores store killling Golden Fighter. De to andre katte blev X1Ungerne jublede af glæde og er super stolte over at deres elskede misser klarede sig så godt.
Magnus min store dreng på 5 øver sig dagligt i at repræsentere katten korrekt…og han er bare super dygtig til at holde de store killinger :slight_smile:

tak for jeres læsetid :slight_smile:
anna
www.antocat.com

Sikke da noget rod på udstillingen, g stakkels mand at klare det hele selv, håber han fik hjælp.
Stort tillykke med resultaterne.

Tillykke med de fine resultater -bravo Godt gået.

Hvor var det da surt at den ene ikke blev bedømt

Hvor er du heldig at ha så dygtig en elev [oregonian_bear9.gif] - har du ikke et billede af Magnus og katten . . . . . -forelsket

Og hvor var det godt klaret af Thomas, at han trods alt holdt hovedet koldt til fire katte - og de tilmed fik en flot placering - TIL LYKKE herfra.

Hej Anna

Tillykke med de flotte bedømmelser - hvor er det dejligt for jer!!!

[bigloony]