Vores hade julesange

nu er der jo lavet en tråd om vores favorit julesange, men hvilken syntes du så er noget af det værste julemusik. jeg kan ganske enkelt ikke snuppe den her, den er så frygtelig og når den er i radioen slukker jeg den med det samme.

//youtu.be/hasJBmVzt-U

Uhh… jeg elllllsker Søren Banjomus -. især fordi jeg ved at Jan faktisk synger med i drengekoret på originaludgaven :slight_smile:
Jans forhold til sangen minder derfor en del om Johnnys, så naturligvis gælder det om at spille den så mange gange som overhovedet muligt, mens han er til stede :lol:

Og jeg gør det udelukkende som hævn for at jeg i tide og især utide skal høre på denne her:

//youtu.be/60obcSGXAHQ

Ufff, bvadr :smiley:

Helt klart:

//youtu.be/DT1fA59oH7Q

Og ja jeg synes også at A capella versionen er forfærdelig :smiley:

og

//youtu.be/qyMOaROAz9I

Helt klart McEinar med “Jul det er cool” - den er rædselsfuld. :S

Undskyld t jeg ikke viser den - men jeg kan ikke holde ud a høre bare et par strofer af den - men I kender sikkert godt rædslen. :muhaha:

Jul i angora der bliver skruet helt ned aldrig har jeg hørt sådan en gang pjat og skaberi.

[QUOTE=Ann K;1140124]Uhh… jeg elllllsker Søren Banjomus -. især fordi jeg ved at Jan faktisk synger med i drengekoret på originaludgaven :slight_smile:
Jans forhold til sangen minder derfor en del om Johnnys, så naturligvis gælder det om at spille den så mange gange som overhovedet muligt, mens han er til stede :lol:

Og jeg gør det udelukkende som hævn for at jeg i tide og især utide skal høre på denne her:

//youtu.be/60obcSGXAHQ

Ufff, bvadr :D[/QUOTE]

Ufff, bvadr dækker mine følelser for den sang ganske præcist. Plus Øøøøøødrk!

[QUOTE=Ann K;1140124]Uhh… jeg elllllsker Søren Banjomus -. især fordi jeg ved at Jan faktisk synger med i drengekoret på originaludgaven :slight_smile:

//youtu.be/60obcSGXAHQ

Ufff, bvadr :D[/QUOTE]

:blegne: :brækkesig: :reallysorry:

Det er lykkedes mig at undgå Wham sangen i år, for jeg har slet ikke hørt den endnu. :wehu:

Den her (kunstneren er underordnet):

//youtu.be/Edp6SoDTlRI

Den har det med at poppe ind i mit hoved og blive hængende, uden at jeg kan slippe af med den igen :venter: Hvad man i barndommen nemmer, man sent i alderdommen glemmer :S

Skulle Kandis, Fede Finn, Keld og Hilda m.fl. have lavet julesange, kan I roligt sætte dem på min liste, uden jeg behøver høre dem.

Jeg kan faktisk lide de fleste julesange :slight_smile: og kan så helt klart bedst lide dem der er lidt poppede og ikke så salmeagtige…dvs…rundt om træet, der er det godt nok de gamle sange og salmer, og så også lige de helt traditionelle som nissen på loftet og søren banjomus plus, min datters egen julesang…men i radioen er det de poppede der bliver skruet op for.

Så faktum er jeg hader ingen julesange, men bryder mig måske ikke så meget om de mest salmede (he he sikke et ord)

Driving Home for Christmas. Den er SÅ irriterende synes jeg.

Jeg har det med at få fnat af ting, der bliver vold-spillet. Og det gjalt i meget høj grad Do they know it’s christmas i nogle år. Så fra at være en sang jeg kunne lide gik den over i kategorien “Argh! Ikke IGEN!” Selv om selve formålet med den er rigtig sympatisk :ok:

[QUOTE=galath;1140168]

Skulle Kandis, Fede Finn, Keld og Hilda m.fl. have lavet julesange, kan I roligt sætte dem på min liste, uden jeg behøver høre dem.[/QUOTE]

Rofl! Enig, enig, enig! :smiley:

Merry Xmas-war is over med Celine Dion, Last christmas med Wigfield, Santa baby med Taylor Swift, alle julesange med Justin Bæver o.s.v. … hvorfor tage sange der allerede lyder som de skal og lave dem som en dårlig kopi ?? :thumbdown:

Hørte lige Emmelie De Forrest (MGP-vinderen) maltraktere ‘‘Merry xmas - war is over’’ i Det store juleshow på DR1 … OMG! … det var ikke kønt :S

Så er jeg da ikke alene om den opfattelse :slight_smile:

den her er osse bare en af de julesange som jeg bare ikke kan have, de små nakkehår rejser sig når jeg hører den, så hellere last christmas

//youtu.be/9dco8ND0chc

[QUOTE=Johnny;1140625]den her er osse bare en af de julesange som jeg bare ikke kan have, de små nakkehår rejser sig når jeg hører den, så hellere last christmas

//youtu.be/9dco8ND0chc
[/QUOTE]

Sjovt, for det er en af de få sange af arten rap :wink: som jeg kan lide. Jeg synes teksten er genial - og juleriet taget lige på kornet :ok: Med Shubidua’s Den Himmelblå på en andenplads.Den rammer næsten lige så godt.