Vores hjemmelavede kradsetræ

Jeg ville da lige vise jer vores hjemmelavede kradsetræ:) Den blev bygget for billige penge for ca. 10 år siden af mine forældre og mig. Jeg har så lige piftet den lidt op med stof på hylderne, en tunel, nogle mus på snor og og forhæng for hulen:)

Den har stort set aldrig været brugt…indtil nu …godt den ikke blev smidt ud:D.

Jeg kunne faktisk godt tænke mig og se hvilke slags kradsetræer de forskellige mennesker herinde har. tænkte nemlig os selv på at lave et træ

Den er rigtig flot lavet :thumbup:, der er bare et lille mén, pas på med den snor der hænger med musen i , de kan meget nemt få den rundt om halsen :S

Jeg har lånt et indlæg fra Alice

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=11692”]Det kunne være gået gruelig galt :-/ - De Kattegale Debatterer[/ame]

Sk*ide flot lavet

Hold da op et er flot, og sikke smart med forhæng for hulen, super idè :thumbup:

Det ser da fint ud, hvis du blot lover at pille de snoremus af…jeg tænker her på hængte katte der vikler snoren om halsen og bliver kvalt, eller i “bedste” fald beskadigede ben fordi katten får snoren omkring og hænger i benet…o.s.v.

Og det sker ikke kun for naboens katte ;-))

Ser smart ud, måske man skulle prøve at lave en selv:-)
Hvad har det kostet at lave jeres?

Ok, så vil jeg pille musene af…de er ellers et hit :slight_smile:

Den har kostet under 500 …men vi har ikke givet så meget da vi havde en del rester

De hygger sig rigtig dine dejlige misser :slight_smile:

Hvor er du alså kreativ :ok: