Vores katte

Her er det kastraten Mutte, der ligger og flader den. =) Han er bange for alle, han ikke kender, sølvpapir, og i særdeleshed min farmor.
På denne måde kender man ham bedst.
“Jeg kan da godt være vaks!” Jep, i to-tre sekunder.
Mitte ses her. =) Hun er den værste finke, jeg har mødt til dato. -øøøvvvs Hun knurrer af alle, hun ikke kender, samt sin killing og Mutte. :frowning: Bortset fra det er hun en super-dejlig kat, som lægger sig på ens mave, når man ligger på sofaen. [bigloony]
Og her ligger hun i rotternes foderkasse. -rulleøjne
Dette er nogle år gammelt. =)
=)

Deres killing, Lille-Kat. =) Hun er meget spinkel her om sommeren, fordi hun fælder af H til, men om vinteren er hun dejlig “tyk”. =)

Min far fandt Mutte under en container på sin arbejdsplads for 6-7-8 år siden, hvor Mutte var så lille, at han kunne ligge i brystlommen. -uha Han var helt alene, men spiste lidt af en leverpostejsmad, så der var håb, ifølge dyrlægen. Ganske rigtigt, han lever nu i bedste velgående med sine 6 kilo og dejlige store mave. -høhø
Kitte fik vi gratis fra en rideskole, og de to fik så Lille-Kat, samt en anden killing, som vi desværre måtte gå af med, fordi det viste sig at være en han. -græd

NU håber jeg, det virker. -what

Orv, en masse flotte misser og skønne billeder. Hvor ser de dejlige ud -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Enig -thumbs -love -love -love -love

Ihhh hvor de hygger!!

Hej

Sikke nogle søde katte du har :slight_smile:

Hvor er det nogle dejlige misser du har dig. -forelsket og så var jeg bare lige ved at gå til af grin over kommentaren med at han er bange for sølvpapir og din farmor -LOL

Det er (desværre) sandt, og man må sige, min farmor virkelig gjorde sig fortjent til det. -what [smilie=hate-boid.gif]

Mange, mange tak for kommentarene. -gruppekram -upssa [bigloony]

Hihi hvor sjovt. I daglig tale hedder jeg nemlig : Mutte -LOL-

Hihi, ej hvor sjovt. -LOL

Ih nogle skønne misser :love:

Jeg bemærkede også den med sølvpapir og i særdeleshed din farmor -LOL

Og så må jeg lige rose dig for at bruge ligger/lægger rigtigt, det er desværre ikke så tit man ser det :thumbup:

Muuuums nogle dejlige katte du har.
Kan godt lide den med at Mutte er bange for farmor - man forstiller sig sådan en gamle sur madame (ikke at jeg tror hun er det).

[quote=Troldegaarden;102744]Muuuums nogle dejlige katte du har.
Kan godt lide den med at Mutte er bange for farmor - man forstiller sig sådan en gamle sur madame (ikke at jeg tror hun er det).[/quote]

Tak. :wehuu:

Hun er det stik modsatte. :tihi: Hun er den sødeste, ældre dame, jeg kender. :inlove: Og hun propper én til randen med slik, når man er på besøg. :tihi:

Dejlige misser :wehuu:

Dejlige billeder af nogen dejlige katte.
Jeg tror hver gang jeg ser Mutte, at det er hans Otto, selv Mogens der lige kom forbi sagde: der ligger Otto jo:)
Knus Elin

Sikke da nogle dejlige misser :wehuu:

Dejlige katte - og så stemningsfulde billeder af dem :inlove:

De er SÅ fiiine … især ham den røde :wehuu:

[quote=Leopolds mor;102789]Dejlige billeder af nogen dejlige katte.
Jeg tror hver gang jeg ser Mutte, at det er hans Otto, selv Mogens der lige kom forbi sagde: der ligger Otto jo:)
Knus Elin[/quote]

Det er altså sjovt, så meget katte kan ligne hinanden. :tihi:
Men røde katte er nu også noget af det skønneste. :inlove:

Mange takker, allesammen. :wehuu: :wehuu:

Hvor er de bare dejlige de tre pelsdyr, du logerer hos.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Mange tak, Eva, og jeg er ganske enig. -wehuu -wehuu