Vores kattesikrede vinduer

Vi har siden vi fik kattene arbejdet på at finde en måde at sikre vores store vinduer på, så kattene bliver inde, men vi stadig kan få frisk luft ind i lejligheden.

Vi har haft lidt svært ved at finde en måde så vinduerne/karme ikke tog skade, men nu er det endelig lykkedes, og resultatet synes jeg selv er blevet super godt :thumbup:

Og i skal da også lige se et par billeder :thumbup:

På afstand :slight_smile: vi synes selv det er blevet rigtig pænt, eller i hvert fald så pænt det nu kan være

Vi har åbenbart helt vildt mange biller til at sidde på fundamentet af vores komplex, og især Sirius bruger meget tid på at sidde og holde øje med dem der kommer op på vores rækværk :tihi: og her har hun fået selskab af Sargon

Og så holdes der ellers øje med fugle og andet interessant ude i træet foran vinduet

Det ser da fint ud - tillykke med kattesikringen. :smiley:
Hvordan er netrammerne gjort fast udenpå vinduerne?

det er da blevet rigtig godt :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;856625]Det ser da fint ud - tillykke med kattesikringen. :smiley:
Hvordan er netrammerne gjort fast udenpå vinduerne?[/QUOTE]

Rammerne er blevet sat på samme bolte som rækværket.

Vi skruede rækværket af, lavede rammen, og borede huller, som passede på de gevind der i forvejen sad i ydermuren. Rammen blev derefter skubbet ind over gevindene, sat fast med en møtrik, og rækværket sat op igen.

Ved ikke om et billede beskriver det bedre :ups:

Det var smart. :ok:

Det ser rigtigt godt ud :smiley:

Er det volierenet? syntes det ser kraftigere ud

Tusind tak :slight_smile:

Mange tak, det synes vi også selv :ups:

Mange tak :thumbup:

Jeg ved faktisk ikke hvad det er for en type net, det var det de lige havde i Bauhaus, som vi syntes passede i maskestørrelse.

Det ser rigtig fint ud. Det bliver I og kattene sikkert rigtig glade for.

Hvis I maler nettet sort, så bliver det mere usynligt. Bare et lille tip, som jeg synes virker godt.

Hold da op, hvor er det flot lavet :ok:

Wow, hvor ser det godt ud. Det skal I og misserne nok blive rigtig glade for :slight_smile:

Tusind tak for rosen :thumbup: Vi er allerede rigtig glade for det, især med den varme vi har haft de sidste par dage :sveder:

Det ser supergodt ud :thumbup: og smart monteret!