Vores killing patter?

Min kæreste og jeg har lige fået en lille hankilling, og han er rigtig sød og dejlig (:
Men når han bliver træt, bliver han ‘morsyg’ og begynder at patte på mig, og spørgsmålet er så; hvordan skal vi forholde os til det? Skal jeg bare afvise ham eller skal vi købe noget han kan sutte på?
Hvad skal vi gøre?

På forhånd tak for hjælpen (:

Jeg går ud fra at din killing er over 12 uger gammel, sund og rask samt at når du skriver, at den patter på dig, så mener du, at den sutter på dine hænder el noget af dit tøj :høhø:

I så fald ville jeg lade killingen sutte lidt og senere prøve at aflede dens opmærksomhed.

Han kravler op af halsen på mig og sutter der, og hvis han ikke lige får lov til det, så begynder han på armene.

Han er 9 uger, vi havde eller forstået det som om, han var 12 uger, men da vi kom hjem med ham, og fik regnet efter, var han egentlig meget yngre.

Sælgeren fortalte, at han var meget selvstændig, og ikke længere lå sammen med moderen eller noget, selvom hans andre søskende gjorde det.

Prøv at læse teksten i nedenstående link !!

Jeg ved det udmærket godt, men hvad skal jeg gøre ved det?

Beklager, men jeg kan ikke hjælpe dig yderligere, da det du “uforskyldt” er havnet i, ikke er lovligt.

Jeg ville aflevere killing tilbage. Syndt eller ej.

Jeg syntes i skal levere ham tilbage til hans mor og søskende, og så hente ham når han er gammel nok til at komme hjemme fra. :frowning:

Det er altså synd - for killingen og for Jer. Har I lige fået - lever ham tilbage og vent til han er gammel nok - og det er han aller tidligst når han er 12 uger.

Kan han ikke leveres tilbage - så skaf en killing - mindst 12 uger gammel - bedre hvis den er omkrng 16 uger - så den lille killing i det mindste an lære en smule katteadfærd.

Det kan give killingen - og dermed jer - problemer den er så ung - også senere i livet.

Og Anna har for mange, mange år siden formuleret det så fint:

http://www.aahusets.dk/Killinger%2012%20uger.htm

Jeg håber inderligt, at du har afleveret ham tilbage - så kan du hente ham igen, når han er 12/13 uger. :slight_smile:

Jeg kan forsikre dig for, at det giver problemer senere.
Han er alt for tidligt taget fra sin mor.
Det er heller ikke lovligt, at de har udleveret en killing, der kun er 9 uger.

Det er så synd for ham. :ked: