Vores lille navneløse prinsesse

Vores tur til internatet, resulterede i at vi kom hjem med en lille prinsesse:hjerte:

Som allerede nu springer op og skal ligge ved os når vi kommer ud til hende

Hun skulle også undersøge hvordan verden så ud fra min skulder, ret hurtig efter vi kom hjem…

På internatet kaldte de hende Joy, men det navn passer ikke rigtig til hende syntes vi, men det syntes vi umiddelbart heller ikke helt vores ideér gør, så forslag modtages gerne:D

Også lige et billede af ham den skønne Jeppe :inlove:

Hvor er hun fin!

Hun skal da hedde Nille (… så er det sådan lidt jeppe på bjerget agtigt)

nøj hvor er hun fin :slight_smile: hun minder mig om min første kat Knisper :slight_smile:

Jeppe og Nille- Jeppe på bjerget:tihi:
Jeppe og Marie- de første Lille Nørder:thumbup:

Tine

Ps og hvor er hun dog dejlig:hjerte:

Nååååårh, hvor er hun sød…stort tillykke med hende. :slight_smile:

Jocky = Joy + Lucky Glæde og lykke :hjerte: Og man må sige hun rider på jer :wink:

Jeg synes, hun ligner en Luna :slight_smile:

Hun er både sød og dejlig:inlove:
Det er sjovt at se alle de forslag, for de er en del anderledes end de navne vi har snakket om, og der er ihvertfald nogle stykker der er røget på min liste over muligheder:)

Hun ligner min nabo kat, som hedder Bella.

Og der er også en Selma.

Tillykke med hende, hun ser dejlig ud :slight_smile:

Må jeg gætte på at Jeppe slet ikke ved hvad der venter ham :muhaha:

Hvor ser hun fin ud.:hjerte: Som adopteret skal hun da have et stort navn at leve op til - Askepot (fordi hun er grå) eller noget lignende. :slight_smile:

Emi - kort for Den Grå Eminence :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;1016207]Tillykke med hende, hun ser dejlig ud :slight_smile:

Må jeg gætte på at Jeppe slet ikke ved hvad der venter ham :muhaha:[/QUOTE]

Tak:)
I øjeblikket mener han vidst hun en kedelig hvæsende og knurrende en, som slet ikke gider hilse på ham eller lege med ham:)
Men allerede nu går der længere inden at hun hvæser og knurrer af ham, så det skal nok gå:)

Altså jeg synes Nille er GENIALT sammen med Jeppe. Og så har det den fordel at være et navn med I, som katte SIGES at reagere bedst på

Kom så med det :wink: Hvad hedder hun?

Det er stadig en blanding af Lille pigen, Lille Mis og Prinsessen, både kat og kæreste er meget besværlige med de navne forslag:tihi:
Kæresten mener ikke en kat kan hedde nogle af de tre vi kalder hende nu, og hun gider ikke reagere på andet:tihi:

Hmm… Lilly?

Lilja?
Lilje?

Shana :høhø:

Lillith :stuck_out_tongue:
Så er hun både Lille, Lilly, Lilje og prinsesse i et navn.