Vores lille nye adoptivbarn <3

Så er det vist på tide at vise vores lille nye prinsesse frem. :hjerte:

Hendes stamnavn er S*Restless Keep the Faith, og da jeg så hendes billede for første gang, da hun var to uger, var jeg sikker på, at det var hende jeg havde kigget efter.
Vi måtte dog vente et stykke tid på opdrætterens “velsignelse”, da hun endnu ikke var sikker på, om hun skulle indgå i avl. Heldigvis for os, har hun et lille bitte bitte knæk på halen (jeg kan ikke mærke det), så opdrætteren ville ikke bruge hende alligevel. :wehu:

Må jeg præsentere vores lille ny:

:hjerte: Miyuri :hjerte:

Miyuri betyder smuk lilje på japansk, og jeg synes, det passer rigtig godt til hende. :inlove:

Vi har desværre kun mødt det lille pus en enkelt gang, da opdrætteren har meget at se til og derfor ikke har så meget tid til at have os rendende. :tihi:
Men jeg håber, at jeg kan komme til at se hende igen d. 29! :kryds:

Jeg har filmet en lille video med hende:

//youtu.be/wRq1KH5RzsU

Ih altså, nu må de næste syv uger godt gå lidt hurtigt! -felixsylvester

Sikke en smuk misling :wehuu:

Årh hvor er hun lækker! Tillykke med hende :hjerte: :hjerte:

Nej, hvor er hun dog en smuk lille kat.:hjerte:

Stort tillykke med hende. :slight_smile:

Hvor er hun en smuk kat,og med et meget smukt navn:hjerte:

Tillykke med hende

:slight_smile:

Tillykke med hende, hun er utrolig smuk :inlove:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hende havde jeg også nappet… elsker farvelademisser.

Hjerteligt tillykke med hende, MA - hun er vidunderlig :wehuu:

Nåååårrrhhhh - Michikos lillesøster :smiley:

Ih, hvor er hun fin, en lille patchwork-mis med en fin, hvid lap på ryggen :hjerte:

Ejjjjjj hvor er hun bare smuk, sød, skøn og dejlig :hjerte:
Sikke nogle super skønne billeder der er af hende - Jeg er mega vild med det billed, hvor hun ligger hos dig :wehuu:
Et kæmpe stort tillykke med hende - Dejligt for jer at I får en smuk lille missepige i huset igen :wink:

Tusind tak alle sammen! :inlove:

Hende havde jeg også nappet… elsker farvelademisser.
[/QUOTE]

Det gør jeg også! :yatta::yatta::yatta:

[QUOTE=galath;598454]Nåååårrrhhhh - Michikos lillesøster :smiley:

Ih, hvor er hun fin, en lille patchwork-mis med en fin, hvid lap på ryggen :hjerte:[/QUOTE]

Ja, hun ligner nemlig Michiko meget.
Mike og jeg synes sorttortie blotchedtabby bicolor er den smukkeste farve en kat kan have. Miyuri er dog desværre ikke bicolor, men man kan jo ikke få det hele! :stuck_out_tongue:

Michiko var den eneste der havde det hele - sindet og det perfekte udseende med en smuk hvid halespids… :hjerte: Øv, jeg savner hende…

Heldigvis ligner Miyuri dog ikke Michiko alt for meget, for hun skal jo på ingen måde være en erstatning for hende! Hun har et mere råt look, hvor Michiko var et lille dukkebarn.
Men jeg kan godt lide at hun minder mig om Michiko…

Haha ja, hun er da en patchwork-mis med en lap på ryggen! :høhø:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;598461]Ejjjjjj hvor er hun bare smuk, sød, skøn og dejlig :hjerte:
Sikke nogle super skønne billeder der er af hende - Jeg er mega vild med det billed, hvor hun ligger hos dig :wehuu:
Et kæmpe stort tillykke med hende - Dejligt for jer at I får en smuk lille missepige i huset igen ;)[/QUOTE]

Ja, hendes opdrætter Ulrica er fabelagtig til at tage billeder! :besvimer: Jeg er lykkelig for at jeg får så mange gode killingebilleder af hende! :yah:

Nurh, hvor er hun da fin kær og den sødeste lille pige :hjerte: Herlige billeder…

Forresten så er den killing Miyuri slåsser med i videoen hendes søster Achtung Baby. Hun er også noget så dejlig! :wehuu:
Hende havde jeg meget gerne nappet med, hvis ikke hun skulle være avlskat. Hun har et “modermærke” på den ene kind - Det er så bedårende! :love2:

Stort tillykke med hende :slight_smile:
Ih hvor er hun smuk, og så de farver :wehuu:

Tillykke med hende, hvor er hun bare smuk :hjerte:

Stort tillykke med hende Maria, hvor er jeg bare glad for at i har fundet en pige :slight_smile:

Jeg håber vi kommer til at se hende på udstillinger og så synes jeg i øvrigt at hun er meget tæt på at være bicolour :wink:

:hjerte: hvor dejligt I har fundet jer en ny skøn pige - tillykke med hende

Tusind tak alle sammen! :tak:
Jeg synes jo bestemt også at hun er bedårende. :inlove:

[QUOTE=DK Thomani;598546]
Jeg håber vi kommer til at se hende på udstillinger og så synes jeg i øvrigt at hun er meget tæt på at være bicolour ;)[/QUOTE]

Ja, hun skal da helt sikkert med på udstillinger! :smiley: Dem har jeg savnet!
Men det har Mike vist ikke… :tihi:

Hvor er hun fiiiin :wehuu:
Det ser heldigvis ikke ud til, at hun vil have meget i mod at skulle bo hos dig … :cool2:

[QUOTE=Skattekat;598598]
Det ser heldigvis ikke ud til, at hun vil have meget i mod at skulle bo hos dig … :cool2:[/QUOTE]

Ja, vi blev hurtigt rigtig gode venner! :smelter:

Glæder mig til at se hende igen snart! :rundtosset:

Hvor ser hun skøn ud :wehuu::wehuu:

Stort tillykke med hende :slight_smile:
Har jo selv en svaghed for katte der røde med hvid eller tortie med hvid :hjerte::hjerte::hjerte: