Vores nye Brumbasse

Vi er vist begyndt at opdrætte Brumbasser åbenbart :smiley: Ej for 1½ uge siden bød vi velkommen til SabreCats Pavarotti of GigantCat :hjerte:

Han synes det var lidt farligt og flytte her ind, de voksne katte var helt OK, hundene var helt OK trods han aldrig har set en hund før, killinger var nogen lidt spøjse nogen man han fandt hurtigt ud af at de var sjove og de kunne tæskes :slight_smile: MEN så er der jo lige ham den mega monster drabelige Igor - en blå korthåret djævel og jeg skal lige love for at Pavarotti synes han var MEGA farlig. Derfor er Pavarotti nu omdøbt til Brumbasse og Brumme :smiley:
De har heldigvis fundet ud af det sammen de to, Brumme fandt ud af at Igor kan løbe stærkt og det er skide skægt :lol:

Vi er så glade for at Camilla og Brian - og Annette Agerbak som er ejer af Brumme’s far, alle synes det var en god idé at Brumme skulle bo her hos os.

Vi havde jo selv Gandor fra samme linier, men ham mistede vi desværre alt for tidligt. Siden har vi været meget kede af ikke og have en han fra de linier. Så lykken var stor da Brumme kunne flytte hjem til os.
Det er ikke fordi vi ikke har linierne i forvejen for det har vi i flere af tøserne, men de er jo ikke hankatte :lol:

Nogen vil så nok sige vi er fjollede når vi nu har linierne i forvejen, men bare rolig det er vi også :stuck_out_tongue:

Men vi har begge en meget stor svaghed for de linier Annette Agerbak har arbejdet med i gennem flere år. Helt igennem fantastiske.

Så vi ser frem til i fremtiden og sætte ham sammen med afkommere fra vores nu voksne drenge, så håber vi at det vi ser i hovedet der kan komme også er det der kommer, men det vil de næste år jo vise :stuck_out_tongue:

Nå i skal jo også se Brumbassen :smiley:

Nåååååååå…en lille sweatheart :wink:

Tillykke med ham. Han ser virkelig dejlig ud!

Tillykke med ham…han ser dejlig ud :hjerte:

Tillykke med den dejlige brumbasse :hjerte::hjerte:

Tillykke med ham :slight_smile:

Stort tillykke.:flag: Han ser da også noget så sød og dejlig ud - og den hvide næseplet er altså…:hjerte:

han er godt nok kær :smiley:

• Updated - - -

han er godt nok kær :smiley:

Han er da helt skøn - tillykke med ham :slight_smile:

Stort tillykke med charmetrolden :smiley:

Tillykke med brumbassen :flag:. Hvor er han sød :hjerte:.

Jamen endnu en gang tillykke med ham, jeg glæder mig til at hilse på ham nede ved jer også.

Han er da dejlig & den næse er da slet ikke til at stå for :smelter:

Nuuuui den næse er godt nok kyssebar :smiley: Han serbare skøn ud :wehuu:

Stort tillykke med ham…
Ham kan jeg godt forstår i er glade for, for han ser da super skøn ud…

Hva’ skal man med en kat med sådan en dejlig brumbasse i huset :høhø: (undskylder min syge form for humor) men hvor er brumbassen dog skøn :hjerte:

Stort tillykke med operasangen. Det bliver spændene op han synger lige så godt som sin navne bror, når han begynder at opdage at pigerne er interessante :tihi::p:tihi:

Dejlige skønne Pappe, ja det hed han altså herhjemme for man brummede ikke - nææ man skøjtede på papkasser og begravede minkhaler i dem :lol:

Vi er rigtig glade for at I ville være slaver for ham for han betyder også meget for os, ikke kun pga. hans vidunderlige personlighed men også linierne bag ham har en stor betydning for os :hjerte: Faktisk linier som man slet ikke kan få nok af :tihi: Så det er så kanon at han kunne flytte ud til jer så vi ikke behøvede at snippe de “lækre” kugler på ham :høhø:

Tillykke med Brumbassen