Vores nye gård

Ja så blev den endelig færdig :wehu:

Døren mangler lige at få et håndtag på og der mangler huller og træstubber men det kommer i weekenden …

Min mand har selv lavet døren , da han er smed

Det ser godt nok også prof ud det hele :rock: Super dejligt for både jer og misser :slight_smile:

hold da op det kommer både I og kattene helt sikkert til at nyde :smiley:

Jeg synes, det er rigtig fint - bortset fra, at der er nok plads mellem strømtrådene til at i hvert fald mine katte kan stryge lige igennem uden at mærke noget - så jeg håber, dine er markant kraftigere :slight_smile:

Det ser rigtig flot ud, det kommer både i og misserne til at nyde :slight_smile:

De tråde der er i bund og på midten hvad er de til?

Vi har snakket om at der skal tråd op på de skrå brædder men nu har vi fået ny rap maskine som er beregnet til køer og det rap han fik i går aftes så virker han ikke int. i at gå hen til det i dag . Så nu ser vi hen til weekenden ellers må vi sætte det op

Vi har sat for neden som det første trin og det på midten hvis der skulle kravles og de sidste 4 for oven skulle også holde dem nede hvis de første 2 ikke bliver ramt .

Ok så der er stød i de to nede på hegnet også?

Håber det holder rødderne inde.

Ja de hvide tråde er med stød i alle sammen og på garage langs kanten er der også sat en tråde med strøm i

Det ser meget flot ud, men er der slet ikke noget græs og buske eller noget? Kun fliser?

Elin har syet to puder med krøer kugler de skal i en tønder som skal hænges på væggen. Der kommer træ stubbe der ud til dem, har købt krukker der kommer en skalgs kattegræs i og min mand er ved at se på noget et lille springvand så de har vand og drikke …

Det er så nyt så derfor så tomt de skal nok få noget at hygge sig med

Super flot. Hvad net har i brugt og hvorfra - det samme med den fine låge?

Dejlige billeder og flot arbejde, det bliver da helt fantastisk for såvel to- som firbenede.
Ham Morgan må knibe sig godt og grundigt i poten ind imellem for at forstå, at dette paradis er hans tilværelse i dag, - sikke en heldig drejning livet tog for ham dengang, han mødte dig.

Lis jeg har lagt ind i din tråd hvor vi har købt det henne. Det er noget specielt tråd som er stærkere end normal. Og det er det samme tråd som min mand har brugt på døren.

Det er vel nok prof udført - det må være dejligt med en smed i huset. :ok:

Jeg ville nok have udeladt strømtråden nede ved jorden, så misserne kan sidde helt henne med snuden i hegnet og holde øje med det hele udenfor. :slight_smile:

[QUOTE=Jane K;858814]Dejlige billeder og flot arbejde, det bliver da helt fantastisk for såvel to- som firbenede.
Ham Morgan må knibe sig godt og grundigt i poten ind imellem for at forstå, at dette paradis er hans tilværelse i dag, - sikke en heldig drejning livet tog for ham dengang, han mødte dig.[/QUOTE]

Tak for de søde ord. Det er ikke til at forstå at han snart bliver 6 år. Mange havde ikke troet han ville overleve alt det sygdom, men det gjorde han og de dag har vi en birma som er glad og legesyg. Han er blevet klippet pga vejr også var vi ikke sikker på at stød kunne komme igennem hans pels, så derfor ser han lidt sjov ud

Der skal nok blive dejligt til misserne når der kommer krukker og træstød op til dem :slight_smile:

Hvorfor vil du have strøm forneden også?

Det ser bare helt vildt lækkert ud!!!
. o O (Bare det var mig! suk) O o .

Kan du ikke smide nogle billeder op, med kattene mv. når I engang er kommet på plads i gården? :slight_smile:
Tror det bliver SÅ fedt! :ok:

/Mette

Vi var bange for med vores Bengaler om han ville forsøge at få næsen imellem hegn og stenkant og forsøge at komme ud . Var/er bange for han ville kunne sidde fast så derfor har vi valgt en tråd forneden. De er jo meget nysgeri de bengaler. Men de kan stadig gå og sidde på kanten den er tæt på hegnet tråden.

Skal nok sætte nogen flere foto op … glæder mig især til de tønder min mand har lavet som jeg har til salg her inde som skal hænges på væggen … Igen går der smed i ham for han er ved at lave vægbeslag til tønderne . Han har sagt hvis i siger wau til dem her inde ville han gerne lave de beslag til tønderne så de kan hænges op.