Vores nye gård

Tønder du har sat til salg herinde?
Det syntes jeg da ikke jeg har set…eller kan finde??

Hvor ser det bare lææækkert ud :slight_smile: Det skal I og misser nok blive glade for. Og jeg glæder mig også til at se det endelige resultat :slight_smile:

Jeg har sat nogen PVC tønder til salg her inde på 200 L . Min mand skære ikke låget af tønden, men kun halvdelen så pude/hynde ikke kan ryge ud (lige som en støtte) på den måde for de også læ . Vi ville hænge dem op på hængen til når det er bliver koldt uden for og der ville de få isolering til vinter man kan købe noget som klister hvor der er folie på.

Virkelig flot arbejde I har lavet :slight_smile:

KH
Linda

Hvor lækkert! Glæder mig til at se den med indhold :slight_smile:

Hvor er han kreativ din mand - og nu leder jeg efter de tønder:-)

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?39276-PVC-t�nder&highlight=pvc+t�nder

Her er de tønder … Elin har syet puder som passer ind i tønden så de kan ligge blødt og holde sig varm. Hun har kommet krøer kugler i

[QUOTE=hmm;859013]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?39276-PVC-t�nder&highlight=pvc+t�nder

Her er de tønder … Elin har syet puder som passer ind i tønden så de kan ligge blødt og holde sig varm. Hun har kommet krøer kugler i[/QUOTE]

De er super lækre - men alt for langt væk

Det kunne være nogen af dem som udstiller her over kan tage en med til dig … har jo set hvor gode folk er her inde til at få ting tranporteret

Glæder mig til at se en tønder, med pude i…der hænger på sin plads
For jeg kan ikke lige forestille mig det!
Men hold da ellers op for en dejlig indhegning!!

Det kræver, da vist lidt mere end en alm. personbil :smiley:

Som Elin og jeg snakket om . det er en billig måde til at få læ /puttepladser til misserne uden for. Kan huske der var en tråd med noget der mindet om tønder og de kostet en bonde gård . Her kan man få en tønde for 40 kr. og hvis man har rester af stof kan man sy en pude med krøer kugler i. Elin har syet fleec betræk som kan tages af og vaskes .