Vores Nye løbegård

Nogle gange ser tingene helt anderledes ud når man kun har skelete op at står, vi tænke
hmm kan det virkelig blive godt. men når nu den er færdig er vi rigtige glade for den.
og kattene nyder at sidde så højt oppe og kigge ude af de små vinduer osv. :slight_smile:

Kæft det er blevet flot… (Carina…misundelse er en grim ting :wink: )

Orv hvor lækkert! Der gad jeg godt sidde og hygge mig, og spise god mad. :smiley:

Det er blevet rigtigt flot. :ok: Og dejligt for kattene med nogle højtplacerede udkigspladser. :smiley:

Vi venter på solen og sommer skal komme så vi glæder os til at kunne side der og hygge med kattene og grille :slight_smile:

Hej

Mange tak for alle de dejlige kommentar ::slight_smile:

Det er bare kommet til at se så flot ud, og det er tydeligt at misserne nyder det i fulde drag :thumbup:

[QUOTE=MitsuCats;843344]Det har vi os tænkt på, men vi har firma som har lager lige på den anden side af løbegården og de kommer og går som det
passer dem, og derfor vi lukkede den så højt oppe så vi har lidt privat liv. og kan sidde samme med kattene uden at folk kan glo ind
eller firmaer som levere til dem kan stå og glo direkte ind i vores køkken… :)[/QUOTE]

Jeg tænkte nok der var en årsag.

Hvor er det blevet flot :thumbup: