Vores nye pige

Den 31. august var vi en tur i Tyskland og hente vores nye pige LaLuna of Loveliness kaldet Luna :slight_smile:

Hun er en super sød pige, lidt damp og meget kælen, meget krævende om at få dåsemad 100 gange om dagen :høhø:

Hun havde aldrig set en hund før, men det lader ikke til at genere hende, de siger underligt og larmer når de løber men ellers er de nu meget sjove og specielt gode og sove op af :slight_smile:
Hun fandt lynhurtigt ud af og bruge kattelemmen så hun kunne komme ud i haven, for det synes hun er for fedt
I starten var det hele lidt overvældende med al den plads, for hun har kun været vant til et katteværelse, men det fandt hun hurtigt ud af

Dette var tøsen da jeg forelskede mig helt i hende :hjerte:

Og dette billede er taget i dag :hjerte:

Skøn tøs :smelter:

ej hvor er hun dog kær :smiley:

Hun er bare ûber skøn er hun :hjerte:

Hun er en flot pige :hjerte: og lyder som en, der ikke lader sig gå på af noget. :smiley:

Stort tillykke med hende :flag:

Tæskelækker :slight_smile:

Det er dælme noget af en udvikling (husk nu på at jeg ikke ved et klap om coons :wink: )
Hvor gammel er hun på henholdsvis første og andet billede?

Jeg kan godt forstå, at du faldt for hende :hjertehop:

…suk, det er snart alt for lang tid siden, at der har været killinger her!

Tillykke med hende :slight_smile:

Aww, fantastisk kat ( og stamtavle ).

Hun er smuk. :love2:

[QUOTE=Vipstøsen;1123670]Tæskelækker :slight_smile:

Det er dælme noget af en udvikling (husk nu på at jeg ikke ved et klap om coons :wink: )
Hvor gammel er hun på henholdsvis første og andet billede?[/QUOTE]

Tak skal du have :slight_smile:

Jeg ved ikke helt hvor gammel hun er på først billede men jeg vil skyde på en 5-6 uger. Og på det sidste billede er hun næsten 6 måneder.

[QUOTE=Charlotte Oeh.;1123695]Jeg kan godt forstå, at du faldt for hende :hjertehop:

…suk, det er snart alt for lang tid siden, at der har været killinger her![/QUOTE]

Det er da et lille problem der snildt kunne løses :wink:

hun er godt nok lækker, sikken en udstråling pg personlighed.

Jeg er vild med killinge billedet - hun ligner sådan en “sur - bister” mco :slight_smile: lige et udtryk jeg er vild med :slight_smile:

Er det den periode hvor de vokser totalt uporprot… Øeh, man kan komme ud for at hovedet er for lille, og kroppen for kort? :tihi:
Hun ser ud til at have rigtig meget potentiale, men lige nu ligner hun ikke ret meget en coon, tror jeg… :ups:

Men flot, dét er hun! Jeg kan godt lide hendes striber. :hjerte:

Hvis hun var en menneskepige, ville hun være sådan en med lidt piercinger og lidt rå i tøjet osv…jeg synes hun ser så supersej ud :wink:

[QUOTE=Ravn;1123757]Er det den periode hvor de vokser totalt uporprot… Øeh, man kan komme ud for at hovedet er for lille, og kroppen for kort? :tihi:
Hun ser ud til at have rigtig meget potentiale, men lige nu ligner hun ikke ret meget en coon, tror jeg… :ups:

Men flot, dét er hun! Jeg kan godt lide hendes striber. :hjerte:[/QUOTE]

Det er lidt forskelligt fra linie til linie hvornår og om de lømler. Men ja mange af dem gør det når de er omkring 6 måneder. Luna lømler på den måde at hun har mega lange ben, men ellers hænger hun nu ret OK sammen. Og jeg synes nu hun ligner ret meget en Maine Coon :slight_smile: Hun mangler bare en del pels, det kan drille lidt i udsenede.

Til lykke med hende :wehuu:

Hun er smuk:smelter: